Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stani... (e-Boo Dąbrowa Górnicza

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości Jaki dźwięk jest najmilszy …

od 23,50 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki. Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej. Przeczytaj tę książkę i: określ, z jakimi klientami chcesz pracować; zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?); znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie; zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali; sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze. Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę -- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców. Twój los może być inny! Spis treści: Podziękowania (9) Słowo wstępne (11) Uwaga od autora (15) Przedmowa (21) MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25) ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27) ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39) ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55) ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71) MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83) ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85) ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97) ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119) ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131) MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141) ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143) ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163) ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177) ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189) ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221) ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239) ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261) Końcowe przemyślenia (275) Bibliografia (279) O autorze (281) Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283) Skorowidz (339) O autorze: Michael Port jest autorem książek Zgarnij klienta, Beyond Booked Solid oraz The Contrarian Effect. Jest twórcą międzynarodowego portalu sieciowego i społecznościowego ThinkBigRevolution.com. "The Wall Street Journal" określił go mianem "guru marketingu". Występował we wszystkich większych stacjach telewizyjnych.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michael Port
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2014
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 352