Zarządzanie portfelem marek w koncernie motoryzacyjnym na przykładzie Stellantis N.V Dąbrowa Górnicza

Obecność marek jako jednego z głównych narzędzi marketingowych jest cechą charakterystyczną dla rynku motoryzacyjnego. Samochody, części jak również usługi motoryzacyjne posiadają swoje marki i inne specjalne oznaczenia. W niniejszej monografii poruszono problem zarzadzania zbiorem marek wewnątrz …

od 25 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Obecność marek jako jednego z głównych narzędzi marketingowych jest cechą charakterystyczną dla rynku motoryzacyjnego. Samochody, części jak również usługi motoryzacyjne posiadają swoje marki i inne specjalne oznaczenia. W niniejszej monografii poruszono problem zarzadzania zbiorem marek wewnątrz przedsiębiorstwa motoryzacyjnego w formie koncernu. W wyniku przeprowadzonej analizy danych rynkowych jak i samych przypadków marek przedstawiono wnioski dotyczące funkcjonowania rozbudowanego portfela marek. Poruszane zagadnienia zostały przedstawione w czterech rozdziałach.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jacek Dziwulski, Radosław Piątek