Thrustmaster T-GT II Dąbrowa Górnicza

T-DCC — precyzja U wszystkich kierowców, którzy muszą precyzyjnie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, niezbędne jest sterowanie driftem. Dlatego w kierownicy T-GT II zastosowano technologię umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować …

od 3 013 Najbliżej: 1,8 km

Liczba ofert: 100

Oferta sklepu

Lista Ofert

Opis

T-DCC — precyzja U wszystkich kierowców, którzy muszą precyzyjnie kontrolować poślizg samochodu na zakrętach, niezbędne jest sterowanie driftem. Dlatego w kierownicy T-GT II zastosowano technologię umożliwiającą obliczanie krzywej znoszenia w czasie rzeczywistym (T-DCC), która pomaga zachować dużą szybkość reakcji kierownicy i samochodu w grze niezależnie od okoliczności. Dzięki wbudowanej funkcji T-DCC kierowca może się skoncentrować na wykonywaniu bardzo precyzyjnych ruchów, aby podczas jazdy być zawsze o krok lub dwa do przodu. T-RTF — szybkość reakcji Układ Real Time Force feedback (T-RTF) skraca czas wykonywania obliczeń związanych z siłowym sprzężeniem zwrotnym, co przekłada się na natychmiastową reakcję. Efektami siłowego sprzężenia zwrotnego zarządza w czasie rzeczywistym wbudowany procesor. To sprawia, że efekty te nie są zależne od samej gry, i pozwala uniknąć nagłych spowolnień reakcji. Co warto podkreślić, dotyczy to wszystkich gier — zarówno na konsolach, jak i na komputerach PC. W ten sposób zastrzeżona technologia T-RTF firmy Thrustmaster pozwala cieszyć się grą bez jakichkolwiek stref martwych czy opóźnień. T-LIN — liniowość Kierownica Thrustmaster T-GT II zapewnia idealnie liniowe efekty siłowego sprzężenia zwrotnego: siła odczuwana przez użytkownika jest w 100% proporcjonalna do siły określonej w grze. Zachowanie samochodu oraz warunki panujące na torze są odwzorowywane wierniej i ze zdumiewającą szczegółowością. Kierowca może skuteczniej przewidywać warunki na torze oraz na nie reagować na podstawie danych przekazywanych przez kierownicę. Ponadto lepiej rozumie własną jazdę, co pomaga w biciu rekordów i wygrywaniu wyścigów. T-40VE — prędkość 40-watowy silnik kierownicy T-GT II wyróżnia się idealnie liniowym siłowym sprzężeniem zwrotnym i wyjątkową prędkością działania (momentem dynamicznym) — od długich łuków o stałym promieniu po szczególnie ostre szykany. Wysoka moc silnika przekłada się na prędkość działania, która pozwala generować imponująco dynamiczne i mocne efekty. Ponadto dzięki swojej prędkości silnik na bieżąco przekazuje graczowi szybsze i mocniejsze reakcje, udoskonalone dzięki zastrzeżonej technologii T-LIN firmy Thrustmaster. T-DFB — głębia Wieloletnia współpraca z firmą Polyphony Digital zaowocowała zwiększeniem głębi wrażeń przekazywanych przez kolumnę kierownicy. Połączenie wysokiej klasy siłowego sprzężenia zwrotnego zapewnianego przez silnik bezszczotkowy z technologią Depth Feedback pozwala osiągnąć realistyczne trójwymiarowe odwzorowanie otoczenia. Jako uzupełnienie standardowego siłowego sprzężenia zwrotnego układ ten wzbogaca wrażenia kierowcy o nowe efekty, takie jak przyczepność opon (również poślizgi), podsterowność i nadsterowność, przesunięcia masy, faktura i nieregularności nawierzchni, zawieszenie oraz inne parametry ściśle związane z konkretnym pojazdem i torem. T-M.C.E. — stabilność Układ Motor-Cooling-Embedded pomaga w zachowaniu liniowości i dynamiki pracy mocnego silnika T-40VE. Dzięki technologii T-M.C.E. silnik T-40VE wyjątkowo skutecznie realizuje wymianę i odprowadzanie ciepła. Układ chłodzenia znajduje się w zamkniętym przedziale w samym sercu silnika. Takie rozwiązanie gwarantuje stałą precyzję pracy kierownicy T-GT II i przekazywanych przez nią efektów nawet podczas najdłuższych wyścigów, dzięki czemu kierowca może doświadczyć pełnej gamy zróżnicowanych wrażeń. T-F.O.C. — kontrola Algorytm T-F.O.C. i czujniki z efektem Halla: opatentowana technologia firmy Thrustmaster wyjątkowo dokładnie identyfikuje położenie kierownicy i zapewnia niezrównaną precyzję. Dzięki tej precyzji oraz zastosowaniu algorytmu F.O.C. silnik dynamicznie i sprawnie realizuje żądania zwiększenia momentu obrotowego, jednocześnie ograniczając spadki mocy.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Thrustmaster
Platforma
  • PC
Kąt obrotu kierownicy
  • 1080 stopni
Siłowe sprzężenie zwrotne
  • Tak
Komunikacja
  • Przewodowa
Ilość przycisków
  • 25
Wibracje
  • Tak
Typ złącza
  • USB
Pedały
  • Gaz
  • Hamulec
  • Sprzęgło
Zmiana biegów
  • Łopatki
Funkcje
  • Force Feedback (siłowe sprzężenie zwrotne)
Model
  • T-GT II

Opinie Thrustmaster T-GT II Dąbrowa Górnicza

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 2 opinie
  • m...6
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    sprawnie!
  • Rafał
    5
    Nie jest zła w nie kture gry bajka w inne albo wcale ja nie widzą a nawet jak ja się przypisuje działa koszmarnie co mam powiedzieć lubię ja i nienawidzę ale na pewno nie jest warta tych pieniędzy.