Sdprog Dash+Interfejs Monitor Dpf W Renault Dacia Nissan Peugeot Citroen Ds Dąbrowa Górnicza

SDPROG DASH+INTERFEJS MONITOR DPF W RENAULT DACIA NISSAN PEUGEOT CITROEN DS Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - inteligentny monitor parametrów …

od 699 Najbliżej: 14 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

SDPROG DASH+INTERFEJS MONITOR DPF W RENAULT DACIA NISSAN PEUGEOT CITROEN DS Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Całkowita nowość na rynku - inteligentny monitor parametrów silnika SDPROG DASH + interfejs diagnostyczny SDPROG OBD SDPROG DASH to nowoczesny i intuicyjny monitor kluczowych parametrów silnika, który wykorzystując interfejs OBDII w automatyczny sposób wyświetla zaprogramowane wcześniej dane w czasie rzeczywistym. Urządzenie zostało wyposażone w powiadomienia dźwiękowe, które informują o rozpoczęciu i zakończeniu procesu wypalania DPF oraz innych istotnych zdarzeniach, takich jak przekroczenie wybranych wartości np. obrotów silnika czy temperatury. Wszystkie ustawienia można dostosować za pomocą aplikacji komputerowej, co pozwala w pełni spersonalizować sposób monitorowania według własnych potrzeb. Produkt jest idealny dla osób, które chcą na bieżąco monitorować stan swojego samochodu. Niezawodny, kompaktowy i łatwy w użyciu – to obowiązkowy gadżet każdego kierowcy oraz przydomowego mechanika! Kup teraz i ciesz się pełną kontrolą nad swoim autem! Do czego służy SDPROG DASH i dlaczego warto na niego postawić? SDPROG DASH umożliwia szybkie i łatwe monitorowanie stanu technicznego pojazdu. Dzięki temu narzędziu możesz samodzielnie: Odczytywać i usuwać kody błędów silnika - wykrywaj i eliminuj kody błędów w prosty sposób, dzięki czemu możesz szybko reagować na drobne problemy techniczne. Śledzić status filtra DPF – śledź stan filtra cząstek stałych, aby zapobiec awariom i zmniejszyć koszty eksploatacji. Kontrolować temperatury płynów i podzespołów – kontrola temperatury silnika, oleju i płynu chłodzącego zapewnia bezpieczną jazdę. Odczytywać kluczowe parametry pracy pojazdu po OBDII – uzyskaj dane o ciśnieniu turbo, RPM, prędkości i napięciu akumulatora, aby monitorować kluczowe parametry. Kontrolować proces wypalania filtra DPF (masa sadzy i regeneracja) – analiza pracy filtra DPF pomaga wydłużyć żywotność pojazdu. A dlaczego warto go mieć? Uniwersalność – współpracuje z większością pojazdów wyposażonych w gniazdo OBD2 (benzynowych od 2001 roku i diesli od 2004 roku). Prosta obsługa – intuicyjna aplikacja na komputery z systemem Windows pozwala na dostosowanie wyświetlanych danych według własnych potrzeb. Oszczędność czasu i pieniędzy – eliminuje konieczność wizyt w warsztacie w przypadku drobnych usterek. Mobilność – kompaktowe wymiary i łatwość użycia sprawiają, że możesz mieć go zawsze przy sobie. Czego NIE zrobisz przy użyciu SDPROG DASH? nie przeprowadzisz adaptacji, nie wyregulujesz lamp, nie przeprowadzisz kodowania podzespołów (np. lusterek) nie cofniesz klocków hamulcowych nie zaprogramujesz kluczyków i immobilizera nie dodasz czujników ciśnienia kół oraz nie wprowadzisz zmian w działaniu poszczególnych podzespołów. SDPROG DASH to idealne rozwiązanie dla kierowców chcących zyskać pełną kontrolę nad stanem technicznym swojego pojazdu i pasjonatów motoryzacji, którzy cenią niezależność i oszczędność. Jego głównym zadaniem jest monitorowanie pracy podzespołów w czasie rzeczywistym oraz pomoc w diagnozie drobnych problemów. Nie jest to narzędzie do przeprowadzania zaawansowanych procedur diagnostycznych - do tego typu zastosowań przeznaczone są zdecydowanie droższe profesjonalne skanery i testery diagnostyczne. Lista obsługiwanych samochodów i silników Audi, Skoda, Seat, Volkswagen CAAC, CAGA, CAGB, CAGC, CAHA, CAHB, CAMA, CAMB, CAYA, CAYB, CAYC, CAYD, CAYE, CFCA, CFFA, CFFB, CFFC, CFFD, CFFE, CFFG, CFGB, CFGC, CFHA, CFHB, CFHC, CFHD, CFHE, CFHF, CFJA, CFWA, CHNA, CLAA, CLAB, CLBA, CLCA, CLCB, CLHA, CLHB, CLJA, CLLA, CLLB, CLNA, CLZB, CNHA, CNHC, DTAU, DTSB, DTUA, CGQB. Opel Z18XE, Z18XER, Z16XER, Z22YH, Z16XEP, Z16XE1, Z20NET, A16XER, A18XER, A10XEP, A14XEL, A14XER, A14NEL, A16LET, A18XEL, Z17DTH, Z17DTL, Z19DT, Z19DTL, Z19DTH, Z20DM, Z20DMH, Z28NEH, Z28NEL, Z28NET, Z32SE, A20DT, A20DTC, A20DTH, A20DTJ, A20DTL, A20DTR, A13DTE, 2.0 VCDI LNP, B16DTH, B16DTE, B20DTH, A17DT. BMW, Mini 216d B37C15U0, 216d B37C15U0, 1.5 D B37C15U0, 1.5 D B37C15U0,330d M57D30O1, 330xd M57D30O1, 335d M57D30T2, 325d M57D30U2, 325d M57D30U2, 330d M57D30O2, 330d M57D30O2, 330xd M57D30O2, 330xd M57D30O2, 525xd M57D30U2, 525xd M57D30U2, 530d M57D30O1, 530d M57D30O1, 530xd M57D30O2, 530xd M57D30O2, 535d M57D30T1, 635d M57D30T2, 730d M57D30O1, 730Ld M57D30O2, 3.0d M57D30O2, 3.0d M57D30O1, 3.0sd M57D30T2, xDrive35d M57D30T2, 3.0d M57D30O1, xDrive30d M57D30T1, xDrive30d M57D30O2, 1.6 D N47C16U1, 118d N47D20U1, 118d N47D20U1, 218d N47D20U1, 218d N47D20U1, 318d N47D20U1, 318d N47D20U1, 318d xDrive N47D20U1, 418d N47D20U1, 418d N47D20U1, 518d N47D20U1, 518d N47D20U1, 120d N47D20O0, 120d N47D20O0, 116d N47D20K1, 116d N47D20K1, 118d N47D20U0, 118d N47D20U0, 123d N47D20T0, 123d N47D20T0, 125d N47D20T1, 125d N47D20T1, 120d N47D20O1, 120d N47D20O1, 116d N47D20K0, 118d N47D20U0, 316d N47D20U1, 316d N47D20U1, 316d N47D20U1, 318d N47D20U1, 318d N47D20U1, 318d N47D20U1, 320d N47D20U1, 320d N47D20U1, 320d N47D20U1, 320d N47D20U1, 320d N47D20U1, 320d N47D20U1, 518d N47D20U1, 518d N47D20U1, 518d N47D20U1, 520d N47D20U1, 520d N47D20U1, 520d N47D20U1, 520d N47D20U1, 520d N47D20U1, 520d N47D20U1, 316d N47D20O1, 316d N47D20O1, 316d N47D20O1, 318d N47D20O1, 318d N47D20O1, 318d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 518d N47D20O1, 518d N47D20O1, 518d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 316d N47D20K1, 316d N47D20O1, 316d N47D20O1, 318d N47D20O1, 318d N47D20O1, 318d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 320d N47D20O1, 518d N47D20O1, 518d N47D20O1, 518d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, 520d N47D20O1, xDrive40d N57. Renault, Dacia, Nissan 1.5 dCi, 2.0 dCi, M9T 702, M9T 700, M9T 704, 2.3 dCi, 2.5 dCi, 3.0 dCi. KIA, Hyundai 1.7 CRDi, 1.6 TCI, 2.2 TCI, 1.7 16v CRDi 2WD, 1.6 TCI, 2.0 CRDI, 1.4 CRDi, 1.6 16v CRDi (D4FB);1.6 16v CRDi VGT (D4FB);1.1 TCI-U2, 1.6 16v CRDi (D4FB, D4FB-L), 1.5 MPI, 1.5 TCI, 1.5 G T-GDI KAPPA PE, 1.5 G T-GDI KAPPA PE MHEV, 1.0 T-GDI KAPPA PE, 1.6 TCI-NEW U, 1.6 TCI NEW U MHEV, 1.6 CRDi mHEV, 1.7 16v CRDi (D4FD). Ford 2.0 TDCi 6MT (G6DG, UKDA) 2.0 TDCi 6MT (QXW, UFWA, UKWA, AZWA), 2.0 TDCi 6MT (YNF, YMF, YLF), 2.0 TDCi (G6DG, G6DD, G6DB, G6DA, IXDA), 2.0 TDCi 6AT (KLBA, AZBA, QXBA, UFBA, TYBA, LPBA);2.0 TDCi 6MT (KLBA, UFBA, QXBA, TYBA, LPBA), 1.6 Duratorq TDCI, 3.5 V6 6AT, 3.7 V6 6AT, 2.7 6AT, 1.6 TDCi (T1B);1.6 TDCI, 1.5 TDCi EcoBlue, 2.0 TDCi EcoBlue. Mazda 2.0 MZR-CD 6MT. Peugeot, Citroen, DS 1.6 HDi 9HP;1.6 HDI 9HP DV6DTED, 2.0 HDI, 1.5 BlueHDi, 1.6 BlueHDI, 2.0 BlueHDi. Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Jeep, Dodge, Chrysler 1.3 Multijet,1.6 Multijet, 1.6 JTDm, 2.0 JTDm, 2.0 Multijet, 2.2 MultiJet, 2.9 V6 24V TwinTurbo, 1.4 Turbo 16V, 1.2, 2.3 Multijet, 3.0 Multijet. Honda, Acura 2.0 16v i-VTEC R20A, 2.0 16v i-VTEC R20A1, R20A2 , 2.0 i-VTEC 4WD R20A, 2.0 16v i-VTEC K20Z3, 2.2 i-DTEC N22B1, 2.2 i-DTEC N22A2, 2.2 i-DTEC N22A2, 2.2 16v i-DTEC N22B2, 2.2 16v i-DTEC N22B4, 2.2 16v i-DTEC N22B3, N22B4. Volvo D5244T4, D5244T5, D5244T6, D5244T7, D5244T8, D5244T9, D4204T, D4204T2, D4204T8, B8444S, D5244T16, D4204T4, D4204T14. Mercedes 2.1. Jakie są różnice między SDPROG DASH a aplikacją SDPROG na smartfony/tablety? SDPROG DASH to urządzenie zaprojektowane głównie z myślą o monitorowaniu parametrów pracy podzespołów samochodu w czasie rzeczywistym - funkcje diagnostyczne OBDII są tutaj dodatkiem. DASH posiada szereg cech, które stawiają go ponad aplikacją jeśli chodzi o monitorowanie parametrów: DASH wyświetla wybrane przez użytkownika dane w prosty, przejrzysty i czytelny sposób - nawet do 6 parametrów jednocześnie, gdzie w przypadku aplikacji wyświetlane są one pojedynczo, DASH zapamiętuje ustawione przez użytkownika parametry - wystarczy je ustawić raz, a urządzenie zawsze po uruchomieniu silnika, wyświetlać będzie te same typy danych. W aplikacji trzeba każdorazowo te parametry ustawiać ręcznie, DASH ma kompaktowe wymiary i obudowę, którą łatwo zamontujesz do uchwytu magnetycznego na kratce wentylacyjnej na stałe w samochodzie, DASH posiada możliwość ustawienia powiadomień dźwiękowych, których nie ma w aplikacji mobilnej. Alerty dźwiękowe znacznie ułatwiają np. monitorowanie filtra DPF. To sprawia, że DASH jest o wiele bardziej wygodnym w użyciu urządzeniem do monitorowania parametrów podzespołów podczas jazdy. Zalety SDPROG DASH Czytelny wyświetlacz – pełny dostęp do danych w prostym interfejsie. Dowolna konfiguracja – możliwość dostosowania funkcji i ustawień do swoich preferencji. Wszechstronność – kompatybilność z szeroką gamą pojazdów i silników (lista na końcu aukcji). Łatwy montaż – obsługa magnetycznych uchwytów i szybka konfiguracja. Diagnostyka OBDII SDPROG DASH umożliwia odczyt i kasowanie usterek. Wykrywaj i eliminuj kody błędów silnika w prosty sposób, dzięki czemu możesz szybko reagować na drobne problemy techniczne. Łatwa personalizacja i konfiguracja SDPROG DASH jest w pełni konfigurowalny, dzięki czemu możesz w łatwy sposób dostosować go do swoich potrzeb. Wystarczy pobrać dedykowaną aplikację na komputery ze strony producenta, połączyć się z interfejsem za pomocą Bluetooth i ustawić parametry: Dowolna konfiguracja – dopasuj urządzenie do swoich potrzeb, wybierając, które dane mają być wyświetlane oraz jak mają być prezentowane. Wyświetlane parametry – wybierz 2, 4 lub 6 danych, dopasowując je do swoich wymagań. Tryb RACE – sygnalizuje najlepszy moment zmiany biegów dla dynamicznej jazdy. Po zakupie SDPROG DASH należy skonfigurować urządzenie wybierając odpowiednią markę, model samochodu oraz preferowane parametry. Urządzenie konfiguruje sam użytkownik za pomocą aplikacji dostępnej na system Windows. Wymagane jest urządzenie z systemem Windows oraz modułem Bluetooth 4.0 LE. Urządzenie umożliwia pełną personalizację aby zapewnić maksymalną funkcjonalność i wygodę. Prosta obsługa za pomocą dotykowego ekranu i dźwiękowych alertów Dotykowy ekran – umożliwia intuicyjną obsługę, szybkie zmiany ustawień i wybór parametrów jednym dotknięciem. Regulacja jasności – komfortowe korzystanie w każdych warunkach – zarówno w dzień, jak i w nocy. Dźwiękowe alerty – informują o procesie wypalania DPF lub przekroczeniu ustawionych wartości. Wsparcie dla większości pojazdów SDPROG DASH obsługuje silniki benzynowe, diesla, hybrydowe i elektryczne. Współpracuje z takimi markami samochodów, jak Audi, Skoda, Seat, Volkswagen, Opel, BMW, Mini, Renault, Dacia, Nissan, Kia, Hyundai, Ford, Mazda, Peugeot, Citroen, DS, Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Jeep, Dodge, Chrysler, Honda, Acura, Volvo, Mercedes Ponadto, SDPROG DASH obsługuje nie tylko samochody – działa także z motocyklami oraz innymi pojazdami wyposażonymi w interfejs OBDII, co czyni go wszechstronnym narzędziem dla każdego kierowcy. Współpracuje z następującymi markami motocykli Aprilia, BMW, Ducati, Honda, Kawasaki, KTM, Moto Guzzi, Piaggio, Suzuki, Triumph, Vespa, Yamaha Ciągłe aktualizacje Urządzenie SDPROG DASH jest stale rozwijane, dlatego zachęcamy do sprawdzania aktualizacji. Regularne aktualizacje zwiększają kompatybilność z nowymi modelami, dzięki czemu zawsze jesteś na bieżąco. W każdej chwili można zmienić wyświetlane parametry i dokonać konfiguracji urządzenia lub przywrócić do ustawień fabrycznych. Zalecamy podłączenie zasilania, które jest załączane „po zapłonie” dzięki czemu będzie się uruchamiać i wyłączać wraz z pozostałymi elementami samochodu. Dodatkowo DASH steruje pracą interfejsu, w przypadku wyłączenia wyświetlacza interfejs przechodzi w stan uśpienia, dzięki czemu nie rozładowuje akumulatora. Interfejs SDPROG OBD w komplecie W komplecie znajduje się interfejs diagnostyczny SDPROG OBD, który gwarantuje niezawodne połączenie z pojazdem. Zapewnia on szybki dostęp do kluczowych parametrów oraz danych diagnostycznych, umożliwiając pełne wykorzystanie funkcji urządzenia. Dzięki stabilności połączenia i kompatybilności z szeroką gamą pojazdów diagnostyka staje się prosta i efektywna, bez zakłóceń w komunikacji. Prosta instalacja Podłącz do gniazda OBD2. Zasil z gniazda zapalniczki. Urządzenie automatycznie uruchomi się wraz z zapłonem. Analogicznie, wyłączy się po jego wyłączeniu. Kompatybilność z uchwytem magnetycznym – łatwy montaż i wygodne użytkowanie. Parametry techniczne Wyświetlacz: Wysokiej rozdzielczości ekran LCD 2.8″ Zakres temperatur pracy: 0°C do +40°C Wejście DC: Złącze USB typu C Zasilanie: 5V Interfejsy: OBD-II, CAN Wymiary: 86 x 58 x 17 mm Zawartość zestawu Urządzenie SDPROG DASH Interfejs diagnostyczny SDPROG OBD Instrukcje Dostęp do aktualizacji FAQ - Najczęściej zadawane pytania P: Czym różni się SDPROG DASH od aplikacji SDPROG na smartfony/tablety? O: SDPROG DASH to głównie monitor parametrów pracy podzespołów samochodu w czasie rzeczywistym, który wyświetla wybrane przez użytkownika dane w prosty, przejrzysty i czytelny sposób. Umożliwia także wyświetlenie kodów usterek oraz skasowanie błędów OBDII. Nie ma on jednak dostępu do diagnostyki w trybie serwisowym, którą posiada pełna wersja aplikacji na urządzenia mobilne oraz nie posiada opisów kodów błędów. DASH ma przewagę nad aplikacją w sposobie prezentacji parametrów. Przede wszystkim, wyświetla zawsze te parametry, które ustawisz podczas konfiguracji, bez konieczności ich każdorazowego, ręcznego ustawiania, jak to ma miejsce w przypadku aplikacji mobilnej. Ponadto, wyświetla aż do 6 parametrów jednocześnie, zawsze zgodnie z konfiguracją i od razu po uruchomieniu silnika (w aplikacji są one wyświetlane pojedynczo). Można go także łatwo zamontować w uchwycie magnetycznym na stałe, a powiadomienia dźwiękowe (których nie ma w aplikacji mobilnej) znacznie ułatwiają monitorowanie np. filtra DPF. To sprawia, że DASH jest o wiele bardziej wygodnym w użyciu urządzeniem do monitorowania parametrów podzespołów podczas jazdy. P: Jak zasilany jest DASH? Czy mogę zostawiać interfejs wpięty na stałe w złącze OBDII? O: Zalecamy, aby podłączyć DASHa do zasilania, które jest załączane "po zapłonie". Takie podłączenie będzie automatycznie uruchamiać urządzenie wraz z pozostałymi elementami samochodu. DASH steruje także pracą interfejsu - jeśli ekran DASHa jest wyłączony, to interfejs przechodzi w tryb uśpienia, dzięki czemu nie rozładowuje akumulatora. P. Czy można tym zestawem przeprowadzać adaptacje, sterowanie światłami, cofanie tłoczków hamulcowych, programować kluczyki lub immobilizer i inne zmiany parametrów samochodu? O: Prezentowany zestaw nie służy do wykonywania adaptacji ani wprowadzania zmian w parametrach pojazdu. Zestaw znajdzie swoje zastosowanie przede wszystkim przy monitorowaniu pracy podzespołów pojazdu oraz kasowaniu błędów usterek. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne, które są znacznie droższe P: Jak ten zestaw pomoże mi zadbać o filtr DPF? O: Zestaw pozwala na monitorowanie stanu filtra DPF w czasie rzeczywistym. Zadaniem DASHa jest wykrywanie wszelkich odchyleń w pracy filtra, tak, abyś mógł z wyprzedzeniem o niego zadbać. Pozwoli Ci także kontrolować parametry m.in. podczas procesu wypalania DPFu oraz sprawdzisz ile czasu minęło od ostatniego wypalania filtra. P: Czy z tym zestawem w każdym samochodzie wykonam diagnostykę w trybie serwisowym? O: W urządzeniu DASH aktualnie nie jest dostępny tryb serwisowy. Do jego obsługi wymagana jest aplikacja mobilna SDPROG z płatną licencją. P: Jaka jest różnica między interfejsem SDPROG OBD a SDPROG OBD PRO? O: Interfejs SDPROG OBD PRO obsługuje więcej linii połączeń - HSCAN, MSCAN, SWCAN i K-Line, dzięki czemu oferuje większą kompatybilność z problematycznymi markami samochodów, takimi jak Opel, Ford, Chevrolet, Mazda i Saab, a interfejs SDPROG OBD obsługuje wyłącznie 2 linie połączenia - HSCAN oraz K-Line. Aktualne funkcje SDPROG DASH nie wymagają większej ilości połączeń w żadnej marce, dlatego też jest oferowany w zestawie tylko ze standardową wersją interfejsu. P: Czy za pomocą tego zestawu mogę kodować lusterka, lampy i inne parametry? O: Nie. Za pomocą SDPROGa nie ustawisz parametrów pracy pojazdu - możesz je monitorować i wykrywać ewentualne błędy silnikowe, w tym kasować lampkę Check Engine. SDPROG wykrywając błąd podpowiada także co może być jego przyczyną i jak go naprawić. Program służy głównie do diagnostyki i odczytu błędów. Do dokonywania zmian w parametrach pojazdu wymagane są zaawansowane urządzenia diagnostyczne. P: Czy można dokupić sam program SDPROG? O: Tak, istnieje możliwość zakupu samego programu SDPROG. Znajdziesz go na innych naszych aukcjach. Możesz także zweryfikować, czy połączenie między aplikacją, interfejsem oraz samochodem jest możliwe w wersji DEMO, którą możesz pobrać ze strony producenta lub ze sklepu Google Play / AppStore. P: Co sprawdzę w wersji DEMO programu? O: Wersja demo SDPROGa pozwala jedynie na weryfikację, czy urządzenie połączy się z samochodem. Do korzystania z pełnej funkcjonalności programu niezbędny jest zakup licencji. P: Czy SDPROG musi być dedykowany do konkretnej marki pojazdu? O: Nie. SDPROG działa uniwersalnie z większością marek zgodnych z protokołem OBDII. P: Na ilu urządzeniach mogę zainstalować program jeśli zdecyduję się na jego zakup? O: Sam program SDPROG może być zainstalowany na wielu urządzeniach różnego typu (smartfon/tablet) z systemem operacyjnym Android lub iOS - w zasadzie nie ma limitu urządzeń, na których może być aplikacja zainstalowana. Pamiętaj jednak, że jedna licencja umożliwia korzystanie na 2 urządzeniach jednocześnie. P: Czy licencję muszę odnawiać? O: Nie. Licencja na program SDPROG jest dożywotnia, a jego aktualizacje bezpłatne.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sdprog