Sdprog Adapter Pełna Diagnostyka W Alfa Romeo Chrysler Fiat Jeep Dodge SDA4 Dąbrowa Górnicza

ADAPTER SDPROG SDA4 PEŁNA DIAGNOSTYKA W ALFA ROMEO CHRYSLER FIAT JEEP DODGE Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Odblokuj dostęp do zablokowanych modułów w markach grupy …

od 99 Najbliżej: 14 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

ADAPTER SDPROG SDA4 PEŁNA DIAGNOSTYKA W ALFA ROMEO CHRYSLER FIAT JEEP DODGE Kupując u nas, kupujesz towar pochodzący z OFICJALNEJ POLSKIEJ DYSTRYBUCJI! Tym samym masz pewność, że otrzymasz oryginalny produkt oraz pełne wsparcie pozakupowe. Odblokuj dostęp do zablokowanych modułów w markach grupy FIAT Alfa Romeo Chrysler Dodge Fiat Jeep Tradycyjne interfejsy diagnostyczne nie mają fizycznej możliwości obsługi wszystkich modułów w grupie FIAT. Odpowiedzią na ten problem jest właśnie prezentowany adapter SDA4! Adapter SDA4 marki SDPROG dla samochodów grupy FIAT to niezbędne narzędzie diagnostyczne, które zapewnia kompleksowy dostęp do wszystkich systemów pojazdu. Jest to kluczowy element dla każdego właściciela oraz serwisu tych marek, umożliwiając efektywną i dokładną analizę techniczną. Główne cechy i zalety Umożliwia dostęp do wybranych modułów samochodów z grupy Fiat (Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep) Doskonałe rozszerzenie możliwości standardowych interfejsów diagnostycznych Dedykowany do oprogramowania SDPROG Duża uniwersalność - współpracuje z popularnymi interfejsami ELM327, iCar, vLinker, a także z najnowszymi, dedykowanymi interfejsami SDPROG OBD i OBD PRO Łatwy w instalacji oraz obsłudze Niewielkie rozmiary ułatwiające przechowywanie i transport Znajdzie swoje zastosowanie zarówno w profesjonalnych warsztatach, jak również przydomowych garażach Funkcje i korzyści Kompletna Diagnostyka: Pełny dostęp do wszystkich modułów samochodu takich jak: poduszki powietrzne, moduły kontroli nadwozia i wiele innych. Dedykowany do Oprogramowania SDPROG: Pełna kompatybilność i optymalne działanie z oprogramowaniem diagnostycznym SDPROG. Współpraca z Interfejsami ELM327, iCar, vLinker oraz SDPROG OBD i OBD PRO: Adapter doskonale współpracuje z popularnymi interfejsami typu ELM327, iCar i vLinker, co zwiększa jego uniwersalność. Jest także w pełni kompatybilny z najnowszymi interfejsami SDPROG OBD i OBD PRO Wsparcie dla Modeli FCA: Kompatybilność z wybranymi modelami grupy Fiat. Plug-and-Play: Łatwość instalacji i obsługi dzięki prostej konstrukcji plug-and-play. Mobilność i Praktyczność: Kompaktowy rozmiar ułatwia przechowywanie i transport. Kompatybilne interfejsy SDPROG OBD SDPROG OBD PRO iCar 2 BT iCar 2 BT 4.0 LE iCar 3 BT iCar PRO BT iCar PRO BT 4.0 LE vLinker MC BT vLinker MC+ BT 4.0 LE Wszystkie te interfejsy wraz z oprogramowaniem SDPROG znajdziesz na innych naszych aukcjach Sposób użycia Podłącz adapter do interfejsu Interfejs z adapterem podłącz do portu OBD2 pojazdu Ciesz się możliwością pełnej diagnostyki stanu technicznego pojazdu z aplikacją SDPROG. WAŻNE! Adapter nie współpracuje z interfejsami na WiFi - do obsługi trybu serwisowego wymagany jest interfejs wykorzystujący moduł Bluetooth! Parametry techniczne Złącze: Standardowe OBD2 męsko-żeńskie Kompatybilność systemów: iOS, Android Zawartość zestawu Oryginalny adapter diagnostyczny SDPROG SDA4 Które moduły zdiagnozujesz przy użyciu adaptera SDA4? Alfa Romeo Giulia (2016-2024) - Silniki: 2.0 Turbo 16V MultiAir; 2.9 V6 24V TwinTurbo; 2.2 MultiJet 16V CF6 Moduł wzmacniacza Ask/Beats Moduł wzmacniania dźwięku silnika (ESEM) Radio/Nawigacja Moduł sterowania multimediami (wielofunkcyjne pokrętło/joystick/touchpad) Tylne siedzenie komfortowe (CRSM) Bitron Siedzenie i koło komfortowe (CSWM) Bitron Klimatyzacja (automatyczna) Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Alfa Romeo Stelvio (2017-2024) - Silniki: 2.0 Turbo 16V MultiAir; 2.9 V6 24V TwinTurbo; 2.2 MultiJet 16V CF6 Moduł wzmacniania dźwięku silnika (ESEM) Zestaw wskaźników Moduł sterowania multimediami (wielofunkcyjne pokrętło/joystick/touchpad) Komputer nadwozia Siedzenie i koło komfortowe (CSWM) Bitron Klimatyzacja (automatyczna) Oświetlenie samochodowe ade reflektory Czujnik martwego pola (prawy) Kontrola parkowania (tylko tył) Chrysler Therma (2010-2014) - Silniki: 3.0 Multijet 16V CF5+ Moduł wzmacniacza Moduł systemu głośnomówiącego (HFM/Bluetooth) Zintegrowany stos centralny (ICS) Moduł telematyki (TGW) Moduł drzwi kierowcy (DDM) Moduł drzwi pasażera (PDM) Chrysler Pacifica RU (2016-2024) - Silniki: 3.6 Moduł pomocy w nagłych wypadkach Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Moduł podnoszenia klapy Pamięć fotela Moduł składania siedzeń Moduł sterujący układu napędowego Zintegrowany stos środkowy Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Moduł kamery wewnętrznej Radio Wzmacniacz Moduł koła fotela komfortowego Moduł dysku zewnętrznego Aktywna redukcja szumów Moduł centralnego przetwarzania wizji Moduł ekranu wyświetlacza Moduł routingu wideo Elementy sterujące komfortem w tylnej kabinie Dodge Journey (2007-2020) - Silniki: 2.0 Multijet 16V CF5+ Moduł wzmacniacza Moduł systemu głośnomówiącego (HFM/Bluetooth) Zintegrowany stos centralny (ICS) Moduł telematyki (TGW) Moduł drzwi kierowcy (DDM) Moduł drzwi pasażera (PDM) Dodge Neon (2016-2024) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF6; 1.4 16V; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6 Radio/nawigacja Uconnect Klimatyzacja (automatyczna) Kontrola parkowania Dodge Durango (2011-2024) - Silniki: 3.6; 5.7 Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Moduł podnoszenia klapy Pamięć fotela Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Radio Wzmacniacz Ekran drugiego rzędu Ekran ostatniego rzędu Moduł ekranu wyświetlacza Dodge RAM (2009-2024) - Silniki: 3.7; 4.7; 5.7 Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Pamięć fotela Moduł sterujący układu napędowego Zintegrowany stos centralny (ICS) Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Moduł komfortu tylnych siedzeń Moduł telematyki Radio Wzmacniacz Moduł koła fotela komfortowego Moduł dysku zewnętrznego Aktywna redukcja szumów Moduł centralnego przetwarzania wizji Moduł ekranu wyświetlacza Moduł wspomagania stopni bocznych Dodge Challenger LD (2008-2024) - Silniki: 3.5; 5.7; 6.1 Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Pamięć fotela Moduł nadawczo-odbiorczy Moduł sterujący układu napędowego Zintegrowany stos centralny (ICS) Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Radio Wzmacniacz Moduł koła fotela komfortowego Dodge Charger LD (2011-2024) - Silniki: 3.6; 5.7; 6.2 Pamięć fotela Moduł nadawczo-odbiorczy Moduł sterujący układu napędowego Zintegrowany stos centralny (ICS) Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Radio Wzmacniacz Moduł koła fotela komfortowego Moduł ekranu wyświetlacza Fiat 500X (2014-2024) - Silniki: 1.0 T3; 1.3 T4; 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V T-Jet/MultiAir; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6; 2.0 Multijet 16V CF6 Moduł wzmacniacza Ask/Beats Radio/Nawigacja Uconnect Komfortowe siedzenie i kierownica (CSWM) Klimatyzacja Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Fiat Egea (2015-2024) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6+; 1.0 GSE T3 Radio/Nawigacja Uconnect Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Fiat Freemont (2011-2016) - Silniki: 1.0 Multijet 16V (CF5) Radio/Nawigacja Uconnect Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Moduł wzmacniacza Moduł systemu głośnomówiącego Zintegrowany stos centralny (ICS) Moduł telematyki (TGW) Moduł drzwi kierowcy (DDM) Moduł drzwi pasażera (PDM) Fiat Tipo (2015-2020) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6 Radio/Nawigacja Uconnect Klimatyzacja Kontrola parkowania (tył) Fiat Tipo (2020-2024) - Silniki: 1.3 Multijet 16V CF5+; 1.4 16V; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6 Klimatyzacja Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Kontrola parkowania (tył) Fiat Toro (2015-2024) - Silniki: 1.8 16V; 2.0 Multijet 16V CF6 Moduł wzmacniacza Ask/Beats Radio/Nawigacja Uconnect Klimatyzacja Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Jeep Cherokee KL (2014-2024) - Silniki: 2.0 Multijet 16V CF6 Komfortowe siedzenie i koło (CSWM) Klimatyzacja Czujnik martwego pola (Lewy) Czujnik martwego pola (Prawy) Moduł drzwi kierowcy (DDM) Moduł drzwi pasażera (PDM) Jeep Compass II (2014-2024) - Silniki: 1.4 16V MultiAir; 1.6 Multijet 16V CF6; 2.0 Multijet 16V CF6 Komfortowe siedzenie i koło (CSWM) Klimatyzacja Czujnik martwego pola (Lewy) Czujnik martwego pola (Prawy) Jeep Renegade (2014-2024) - Silniki: 1.0 T3; 1.3 T4; 1.4 16V MultiAir; 1.6 16V; 1.6 Multijet 16V CF6; 1.8 16V; 2.0 Multijet 16V CF6 Moduł wzmacniacza Ask/Beats Radio/Nawigacja Uconnect Komfortowe siedzenie i kierownica (CSWM) Klimatyzacja Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Jeep Wrangler (2018-2024) - Silniki: 2.0 GME Turbo, 2.2 CRD Moduł pomocy w nagłych wypadkach Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Moduł nadawczo-odbiorczy Moduł sterujący górnym zasilaniem Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Radio Wzmacniacz Komfortowe siedzenie i kierownica (CSWM) Telewizja cyfrowa Moduł centralnego przetwarzania wizji Jeep Gladiator JT (2021-2024) - Silniki: 3.0 v6 MultiJet Ogrzewanie, wentylacja, klimatyzacja Czujnik martwego pola (lewy) Czujnik martwego pola (prawy) Radio Wzmacniacz Komfortowe siedzenie i kierownica (CSWM) Telewizja cyfrowa Moduł centralnego przetwarzania wizji3 Jeep Grand Commander K8 (2018-2024) - Silniki: 2.0 Moduł podnoszenia klapy Pamięć fotela Wzmacniacz Moduł telematyczny rozrywki Moduł ekranu wyświetlacza Jeep Grand Commander XC (2018-2024) - Silniki: 2.0 Wzmacniacz Moduł telematyczny rozrywki Moduł ekranu wyświetlacza Pełna lista marek i modeli oraz dopasowanych do nich adapterów dostępna jest pod tym linkiem: https://help.sdprog.com/pl/compatibilities/

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Sdprog