Nowe Media 2 pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Dąbrowa Górnicza

Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom …

od 17,03 Najbliżej: 41 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Ludzie reklamy, marketingu, PR przyznają: wszystko, co poznaliśmy dotąd, już nie działa. Na rynku prasowym ukazuje się drugie wydanie kwartalnika Nowe Media. To specjalistyczne pismo poświecone komunikacji społecznej, zmianom na rynku mediów, technikom marketingu i Public Relations, procesom selekcji i przyswajania informacji, psychologii poznawczej i wspomagania edukacji. Wydanie papierowe drugiego wydania Nowych Mediów liczy 224 strony. Poza wersją papierową zostały także przygotowane wersje we wszystkich formatach publikacji elektronicznych, także na Kindle i tablety. W drugim wydaniu "Nowych Mediów" m.in.: Steve Jobs, Michał Kleiber, Eryk Mistewicz, Piotr Legutko, Piotr Gabryel, Marek Magierowski, Michał Kobosko, Jan Cieński, Howard Owens, Juliusz Braun, Wojciech Pawlak, Anna Kalczyńska, Piotr Kraśko, Michał Pol, Kataryna, Piotr VaGla Waglowski, Jean-Paul Oury, Edi Pyrek, Seth Godin, Piotr Wereśniak, Paweł Nowacki, Karolina Woźniacka, Ralph Talmont, Justyna Łukasik, Dawid Piaskowski, Michał Boni, Wayne Visser, Tomasz Białek, Jean-Marie Bockel. Eryk Mistewicz - polski doradca polityczny, twórca strategii marketingu narracyjnego. Studiował zarządzanie kryzysowe i marketing polityczny w Ecole Supérieure des Sciences Commerciale d’Angers we Francji. Laureat najważniejszej nagrody polskich mediów - Polskiego Pulitzera, Nagrody Głównej SDP. W latach 1998 i 1999 obserwator Międzynarodowego Festiwalu Reklamy "Cannes Lions" w Cannes. Pracuje z osobami publicznymi, firmami, instytucjami i partiami politycznymi w Polsce i we Francji. Promuje na polskim rynku komunikacyjne narzędzia świata 2.0. Stale współpracuje z miesięcznikiem "Forbes", tygodnikiem "Uważam Rze", dziennikiem "Rzeczpospolita", komentuje w TVN24, TVP, Polsat News. Jego komentarze i analizy strategii komunikacyjnych znajdziemy także w "Le Monde", "L"Express", "Financial Times", "Le Point", "La Croix", "L"Atlantico". W roku 2010 napisał - wspólnie z Michałem Karnowskim - książkę pt. Anatomia władzy o zmianach w świecie mediów, marketingu, PR i polityki. Spis treści: Credo, Steve JOBS Wyzwanie cywilizacyjne: wyzwalanie kreatywności, prof. Michał KLEIBER Czas Informacyjnych Siri, Eryk MISTEWICZ W wojnie moherów z lemingami zginęło dziennikarstwo, Piotr LEGUTKO Media już nie są czwartą władzą, Piotr Obiektywne dziennikarstwo to mit, Marek MAGIEROWSKI Tygodniki nie są informacyjnym fast foodem, Michał KOBOSKO Ile warte są informacje prasowe, Jan CIEŃSKI Gdy gazety chronią się za Paywallem – wejdźcie na ich miejsce, Howard OWENS TVP: Dla kogo? Dlaczego?, Juliusz BRAUN Telewizja jutra – coraz bliżej, Wojciech PAWLAK Gazeta papierowa – marzenie młodych ludzi, Paweł NOWACKI Twitter? Więcej plusów niż minusów, Anna KALCZYŃSKA 28 milionów lajków, Piotr KRAŚKO Londyn 2012: Socjalympics, Michał Kontrola polityków, bez dziennikarzy, Piotr VaGla WAGLOWSKI Anonimowość – wartość czy przekleństwo sieci?, Jean-Paul OURY Budowanie społeczności, TEDx i soft power, Ralph TALMONT Aby nie chodzić w kółko, Seth GODIN PINTEREST – sztuka przypinania uwagi, Justyna ŁUKASIK BookLikes: społeczność nałogowych czytelników, Dawid PIASKOWSKI Strategia 4.0, Edi PYREK Pochwała narracji, Piotr WEREŚNIAK Debata: Jak komunikować najtrudniejsze reformy?, Michał BONI, Julio Salazar MORENO, Jelena WENDUTA Dziesięć trendów Web 2.0, Wayne VISSER Cyberterroryzm: gra o duszę, Tomasz BIAŁEK Cyberobrona – priorytet Europy, Jean-Marie BOCKEL Warto przeczytać: Le nouvel art du Temps, Jean-Louis SERVAN-SCHREIBER Trust me, I'm lying, Ryan HOLIDAY Social TV. How marketers can reach and engage audiences by connecting television to the web, social media and mobile, Mike PROULX, Stacey SHEPATIN Zastosowania YouTube: kompetencje cyfrowe a wzrost wiedzy, John HARTLEY O autorze: Eryk Mistewicz - buduje efektywne strategie marketingowe i komunikacyjne dla firm, instytucji i organizacji a także liderów opinii. Zdobywca „Polskiego Pulitzera”, najważniejszej nagrody świata dziennikarskiego (1995), w 2001 r. przeszedł do PR, budując strategie komunikacyjne dla wchodzącego do Polski biznesu francuskiego, brytyjskiego i włoskiego, a także dla firm polskich. Zajął się równiez marketingiem politycznym. Współtworzy marki firm, miast i ludzi. Poszukuje i propaguje najbardziej efektywne formy zarządzania w marketingu i PR. Jest szefem kwartalnika opinii „Nowe Media”, stale współpracuje też m.in. z polską edycją „Forbesa” i francuskim „L’Atlantico”. Jego analizy i opinie możemy znaleźć w „Le Monde”, "L'Opinion", „Financial Times”, „Rzeczpospolitej”. Wcześniej wydał w Helionie „Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają”. www.ErykMistewicz.pl