Continental Opona Grand Prix 5000 Allseason Tr 700X28C Zwijana Kremowa Dąbrowa Górnicza

Opona Continental Grand Prix 5000 TT TR 700x25C Cream Dzięki „Grand Prix 5000 AllSeason TR” CONTINENTAL wprowadza na rynek nową oponę do rowerów wyścigowych przystosowaną do zastosowania bezdętkowego, która nadaje się nie tylko do treningów latem, ale na każdą porę roku. Sprawdzona mieszanka …

od 378,05 Najbliżej: 5,7 km

Liczba ofert: 9

Oferta sklepu

Opis

Opona Continental Grand Prix 5000 TT TR 700x25C Cream Dzięki „Grand Prix 5000 AllSeason TR” CONTINENTAL wprowadza na rynek nową oponę do rowerów wyścigowych przystosowaną do zastosowania bezdętkowego, która nadaje się nie tylko do treningów latem, ale na każdą porę roku. Sprawdzona mieszanka BlackChili zapewnia niski opór toczenia i dużą przyczepność na drodze. Technologia LazerGrip zapewnia jeszcze lepszą przyczepność na zakrętach: Laserowo wycinana struktura mikroprofilów w obszarze barków zapewnia niezbędną przyczepność na ostrych zakrętach. Jeśli na trasie treningowej przejedziesz przez krawężnik lub dziurę, może to być dość bolesne. Technologia Active Comfort jest zintegrowana bezpośrednio z oponą i amortyzuje wstrząsy. Ręcznie robiona w Niemczech opona „Grand Prix 5000 AllSeason TR” to opona do rowerów wyścigowych przeznaczona do codziennych treningów przy wietrze i pogodzie, o każdej porze roku. Technologie Black Chili: to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe! Zastosowana w oponach z górnej półki mieszanka Black Chili to kompromis pomiędzy przyczepnością, oporem toczenia a trwałością. Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści. Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie - od opon downhillowych do szosowych! Mieszanka Black Chili zmniejsza o 26% opory toczenia i zapewnia o 30% lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe, a w modelu GP5000 te cyferki są jeszcze bardziej zadziwiające. Opony z Black Chili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra. VectranBreaker: VECTRAN jest to syntetyczne włókno wytwarzane z wykorzystaniem nowych technologii na podstawie naturalnego wzoru. Podobny do pajęczyny VECTRAN jest ciekłokrystalicznym polimerem (LCP), jest tkany z roztopionego ciekłego polimeru Vectra, a następnie dalej przetwarzany na wielowłóknistą nić. Podobnie, jak pajęczyna, cechuje się niezwykle dużą wytrzymałością na zerwanie w stosunku do ciężaru. Wytrzymałość ta została wykazana również w wielu praktycznych zastosowaniach Vectranu: liny dla astronautów, kable układane na dnie morza, odzież odporna na przecięcie. Vectran można znaleźć wszędzie tam, gdzie wymagana jest ekstremalna trwałość, włókna Vectranu mają pięciokrotnie większość na rozciąganie, niż stal, są odporne na zmęczenie, a tym samym są ekstremalnie wytrzymałe na obciążenia. Właśnie dzięki tym właściwościom materiał ten można wykorzystać na ochronę przed przebiciem w najlepszych oponach. Ochrona Vectran Breaker jest lżejsza, elastyczniejsza i skuteczniej chroni przed przecięciem, niż porównywalne systemy ochrony z nylonu. Vectran nie wpływa przy tym na opór toczenia. Rewolucyjne podejście w ruchu rowerowym. Osadzona w konstrukcji opony technologia Active Comfort pochłania wibracje i wygładza Twoją jazdę. *TPI Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyficznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI ( thrreads per inch ), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 tpi, 60 tpi i 110 tpi. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcia i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. Oplot podawany jest w liczbie warstw, suma tpi : 2/220 oznacza trzy warstwy tkaniny 60 tpi.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Continental
Rodzaj
  • Opony zwijane
Przeznaczenie
  • Szosowe
Model
  • Grand Prix 5000 All Season
Rozmiar
  • 700x28C
Szerokość (mm)
  • 25
Średnica koła
  • 28 cali