Panasonic Lumix S5II + R 18-40 mm f/4,5-6,3 Dąbrowa Białostocka

DC-S5M2NE Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S5M2 + obiektyw S-R1840 18–40 mm Nowy przetwornik 24,2 MP z technologią Dual Native ISO i mechanizmem nowej generacji Szybki, dokładny, niezawodny system autofokusu — AF z wykrywaniem fazy Aktywna stabilizacja obrazu Zastosowana technologia …

od 9 039 Najbliżej: 32 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

DC-S5M2NE Lumix pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy DC-S5M2 + obiektyw S-R1840 18–40 mm Nowy przetwornik 24,2 MP z technologią Dual Native ISO i mechanizmem nowej generacji Szybki, dokładny, niezawodny system autofokusu — AF z wykrywaniem fazy Aktywna stabilizacja obrazu Zastosowana technologia zaawansowanej stabilizacji obrazu wideo umożliwia rejestrowanie materiału podczas chodzenia Nagrywanie bez ograniczeń w 10-bitowej jakości C4K/4K 60p/50p 4:2:2 Odkrywaj swój twórczy wszechświat. LUMIX DC-S5IIN (zestaw z korpusem S5II i obiektywem LUMIX S 18–40 mm / F4,5-6,3)Zaawansowane funkcje, takie jak PDAF i I.S. (stabilizacja obrazu) sprawiają, że korzystanie z aparatu LUMIX S5IIX jest naprawdę satysfakcjonującym doświadczeniem. Rejestruj wysokiej jakości zdjęcia i filmy z możliwością nieograniczonego nagrywania i ciesz się większą mobilnością dzięki temu kompaktowemu, pełnoklatkowemu aparatowi bezlusterkowemu. Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wspomaga dynamiczny styl robienia zdjęć Gotowy na najbardziej ambitne sesje zdjęciowe Fazowy hybrydowy autofokus umożliwia fotografowanie ciągłe z zachowaniem szybkości i precyzji, a wysoce zaawansowany autofokus w aparacie LUMIX S5II przesuwa granice fotografii sportowej, przyrodniczej i samochodowej/motocyklowej*. Ponadto funkcja trybu pre-burst pozwala cofać się w czasie*. Teraz możesz uchwycić obraz w idealnym momencie. Świetny do fotografowania w ruchu LUMIX S5II ułatwia także nagrywanie filmów w ruchu. Aktywna stabilizacja obrazu wykrywa drgania aparatu i optymalizuje współczynniki korekcji, aby kompensować nawet znaczny ruch, a zaawansowana cyfrowa stabilizacja obrazu* tłumi zniekształcenia na brzegach obrazu występujące podczas nagrywania filmów. Teraz możesz więc uzyskiwać piękne ujęcia, nawet jeśli musisz szybko się poruszać, gdy aparat rejestruje obraz. Oprogramowanie sprzętowe 3.0 wprowadza pierwsze funkcje aparatu LUMIX Nagrywanie wideo proxy Ta nowa funkcja rejestruje plik proxy o niskiej przepływności podczas nagrywania wideo. Jednoczesne nagrywanie pliku proxy, który jest powiązany z oryginalnym nagraniem wideo, umożliwia szybsze przejście od produkcji do publikacji. Natywna integracja Camera to Cloud z użyciem Adobe Frame.io Platforma Frame.io Camera to Cloud umożliwia automatyczne przesyłanie i udostępniane zdjęć i filmów, a także tworzenie ich kopii zapasowych i wspólną pracę nad nimi w chmurze. Zarządzanie ciepłem pozwala na nieograniczony czas nagrywania Nieograniczony czas nagrywania w 10-bitowej jakości 4:2:2 C4K/4K 60p/50p*. Przy kompaktowej obudowie aparatu LUMIX S5II, porównywalnej z modelem S5, nowa zoptymalizowana struktura odprowadzania ciepła umożliwia nagrywanie przez dłuższy czas, nawet w przypadku materiałów mocno obciążających aparat (np. wideo w wysokiej rozdzielczości ponad 4K lub wideo HFR). Zobowiązanie LUMIX do zapewnienia najwyższej jakości obrazu Nowy mechanizm zapewnia bardziej realistyczne kolory, lepszą rozdzielczość i naturalny efekt trójwymiarowości, a w połączeniu z technologią Dual Native ISO skuteczne tłumienie szumów nawet w przypadku rejestrowania materiału z wysoką czułością, z zachowaniem wierności odwzorowania nawet w ciemnych obszarach. Łatwa gradacja barw z funkcją REAL TIME LUT Zdjęcia i filmy z zastosowaną tabelą LUT mogą być rejestrowane wewnętrznie bez specjalnego oprogramowania. Nawet jeśli nie masz specjalistycznych umiejętności w zakresie edycji, aparat pomoże Ci rozszerzyć zakres ekspresji w żądanym stopniu. Wytrzymały korpus na każde warunki pogodowe Aparat może być używany w szerokim zakresie warunków pogodowych. Wytrzymała, wykonana ze stopu magnezu rama głównej konstrukcji aparatu oraz uszczelnienie wszystkich połączeń, pokręteł i przycisków sprawiają, że aparat jest odporny na kurz i zachlapanie*. Intuicyjna obsługa Intuicyjny, odpowiednio zaprojektowany układ i 8-kierunkowy joystick pozwalają na intuicyjne wybieranie obszaru ostrości z prostą obsługą jednym kciukiem, co umożliwia szybkie fotografowanie. Powiązane produkty Obiektywy umożliwiające wysokiej jakości ekspresję fotograficzną i wideo Seria LUMIX S zapewnia najwyższą wydajność optyczną, mobilność i obsługę bez kompromisów. Nawet po zmianie obiektywu wszystkie zdjęcia będą miały spójne odwzorowanie, przez co powstaną wysokiej jakości dzieła sztuki. Wyższy stopień ekspresji wizualnej Korzystaj z wyjścia danych wideo RAW, nagrywania ProRes, wideo All-Intra, zewnętrznego nagrywania USB-SSD i przewodowej/bezprzewodowej transmisji na żywo dla profesjonalnej produkcji wideo. SPECYFIKACJA TYP Typ: Bezlusterkowy aparat cyfrowy Mocowanie obiektywu: Mocowanie L-Mount PRZETWORNIK OBRAZU Typ: Pełnoklatkowa matryca CMOS 35 mm (35,6 mm x 23,8 mm) Efektywna liczba pikseli / Całkowita liczba pikseli: 24,20 megapiksela / 25,28 megapiksela Powłoka antyodblaskowa: Tak Proporcje / Filtr kolorów: 3:2 / Filtr kolorów podstawowych System redukujący kurz: Typ z przesunięciem matrycy ZAKRES Ponad 14-stopniowa charakterystyka (V-Log) ZDJĘCIA Format zapisu pliku: JPEG (DCF, Exif 2.31), RAW Współczynnik proporcji: 4:3 / 3:2 / 16:9 / 1:1 / 65:24 / 2:1 Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych 3:2: 6000x4000(L) / 4272x2848(M) / 3024x2016(S) / 12000x8000(XL)* / 8496x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 4:3: 5328x4000(L) / 3792x2848(M) / 2688x2016(S) / 10656x8000(XL)* / 7552x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 16:9: 6000x3368(L) / 4272x2400(M) / 3024x1704(S) / 12000x6736(XL)* / 8496x4784(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 1:1: 4000x4000(L) / 2848x2848(M) / 2016x2016(S) / 8000x8000(XL)* / 5664x5664(LL)* *Tryb wysokiej rozdzielczości. 65:24: 6000x2208(L) 2:1: 6000x3000(L) Rozmiar pliku (w pikselach) w przypadku korzystania z obiektywów APS-C/Super 35 mm 3:2: 3984x2656(L) / 2880x1920(M) / 2064x1376(S) 4:3: 3536x2656(L) / 2560x1920(M) / 1840x1376(S) 16:9: 3984x2240(L) / 2880x1624(M) / 1920x1080(S) 1:1: 2656x2656(L) / 1920x1920(M) / 1376x1376(S) Jakość obrazu: RAW / RAW+Fine / RAW+Standard / Fine / Standard (High Resolution mode: Combined / RAW / RAW+Fine / Fine) Przestrzeń barw: sRGB, AdobeRGB SLOW & QUICK MOV / 59,94 Hz / FULL (*¹) [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. MOV / 59,94 Hz / APS-C (*¹) [C4K] 4096x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [4K] 3840x2160: 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [FHD] 1920x1080: 59.94p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 29.97p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 23.98p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. MOV / 50,00 Hz / FULL (*¹) [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. MOV / 50,00 Hz / APS-C (*¹) [C4K] 4096x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [4K] 3840x2160: 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [FHD] 1920x1080: 50.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) 25.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. MOV / 24,00 Hz / FULL (*¹) [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. MOV / 24,00 Hz / APS-C (*¹) [C4K] 4096x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [4K] 3840x2160: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 60 kl./s), 150 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) [FHD] 1920x1080: 24.00p (maksymalna wydajność matrycy: 180 kl./s)*, 100 Mb/s (4:2:0 10 bitów LongGOP) (H.265/HEVC, LPCM) * Po wybraniu szybkości klatek 151 kl./s lub większej kąt widzenia zawęża się. WYJŚCIE DANYCH RAW HDMI (*⁵) Zgodne urządzenia zewnętrzne: Monitor/rejestrator ATOMOS HDMI „Ninja V+” /„Ninja V” / „Shogun CONNECT” *Odwiedź witrynę internetową ATOMOS, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego ATOMOS Ninja V+ , ATOMOS Ninja V lub ATOMOS Shogun CONNECT. *Do edytowania wideo w formacie RAW nagranego przy użyciu ATOMOS Ninja V+ lub ATOMOS Ninja V jest wymagane oprogramowanie obsługujące format ProRes RAW. Zastosuj LUT (tabelę odwzorowań) dostępną w poniższej witrynie pomocy technicznej klienta, aby nadać tę samą gradację kolorów, co tryby V-Log/V-Gamut https://panasonic.jp/support/global/cs/dsc/download/lut/s1h_raw_lut/ *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne.Blackmagic Video Assist 5" 12G HDR, Blackmagic Video Assist 7" 12G HDR *Odwiedź witrynę internetową Blackmagic Design, aby uzyskać informacje o odpowiedniej wersji oprogramowania układowego Blackmagic Video Assist 12G HDR. *Do odtwarzania i edytowania danych Blackmagic RAW jest wymagane rozwiązanie DaVinci Resolve lub DaVinci Resolve Studio. Rozwiązanie DaVinci Resolve Studio jest wymagane do dostarczania projektów, w których są używane dane Blackmagic RAW o rozdzielczości przewyższającej 3840x2160. *W zależności od sytuacji niektóre funkcje mogą być niedostępne. Jakość nagrywania / 59,94Hz / FULL [5,9K] 5888x3312 (16:9): 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM) Jakość nagrywania / 59,94Hz / APS-C [4,1K] 4128x2176 (17:9): 59,94p, 12 bitów (LPCM) 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM) [3,5K] 3536x2656 (4:3)" 29,97p, 12 bitów (LPCM) 23,98p, 12 bitów (LPCM) Jakość nagrywania / 50,00Hz / FULL [5,9K] 5888x3312 (16:9): 25,00p, 12 bitów (LPCM) Jakość nagrywania / 50,00Hz / APS-C [4,1K] 4128x2176 (17:9): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM) [3,5K] 3536x2656 (4:3): 50,00p, 12 bitów (LPCM) 25,00p, 12 bitów (LPCM) Format audio: LPCM (2 kanały, 48 kHz/24 bity, 96 kHz/24 bity*) (4 kanały, 48 kHz/24 bity**, 96 kHz/24 bity**) *Po podłączeniu mikrofonu Φ3,5 mm lub DMW-XLR1 (do nabycia osobno). **Po podłączeniu adaptera DMW-XLR1 (do nabycia osobno). WIZJER Typ: Wizjer OLED Live View Finder Pikseli: Około 3,68 mln punktów Pole widzenia / Powiększenie: Około 100% / Około 0,78x z obiektywem 50 mm ustawionym na nieskończoność; -1,0 m-1, gdy proporcje są ustawione na 3:2 Dystans widzenia / Regulacja dioptrii: Około 21 mm po ustawieniu na nieskończoność; -1,0 m-1 / -4,0 – +2,0 (dpt) Czujnik oczu: Tak Prędkość wyświetlacza: 120 kl./s / 60 kl./s WYŚWIETLACZ TYLNY Typ: Wyświetlacz TFT LCD ze statycznym panelem dotykowym Rozmiar monitora: O swobodnie ustawianym kącie, 7,6cm (3 cale), proporcje 3:2 Pikseli: Około 1,84 mln punktów Pole widzenia: Około 100% REGULACJA OSTROŚCI (*³) Typ: System autofokusa z wykrywaniem fazy / system autofokusa z detekcją kontrastu Technologia DFD: Tak Tryb ustawiania ostrości: AFS (pojedynczy) / AFC (ciągły) / MF Tryb AF: Śledzenie / Pełny obszar AF / Strefa (pionowa/pozioma) / Strefa / 1-obszarowy+ / 1-obszarowy / Pinpoint * Automatyczne wykrywanie można włączyć, aby przełączać między trybami Człowiek / Zwierzę / Samochód (*⁷) / Motocykl (*⁷). Za wyjątkiem włączonej opcji Pinpoint. Zakres wykrywania AF: EV -6 - 18 (F1,4, równoważne z ISO100, AFS) Niestandardowe ustawienie AF: Czułość AF, czułość przełączania obszaru AF, prognozowanie obiektu w ruchu Lampka wspomagania AF: Tak Blokada AF: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AF Sterowanie pierścieniem ostrości: Nieliniowe / Liniowe (90°/ 120°/ 150°/ 180°/ 210°/ 240°/ 270°/ 300°/ 330°/ 360°/ 720°/ 1080°/ Maksimum) Inne: AF-ON, AF-ON: do bliży, AF-ON: Do dali, Focus Limiter, Focus Peaking, 1-obszarowa szybkość przesuwania AF, mikroregulacja AF, ciągły AF (podczas nagrywania filmów), priorytet ostrości/migawki, przełączanie ostrości w pionie / w poziomie, przytrzymanie blokady AF/AE, AF+MF, MF Assist, MF Guide, blokada pierścienia ustawiania ostrości, wyświetlanie/ukrywanie trybu AF, zakres punktów AF (*⁶), AF migawki, zwolnienie migawki po wciśnięciu przycisku do połowy, szybki AF, AF z wykrywaniem zbliżenia oka, ramka ostrości w pętli, powiększone wyświetlanie na żywo (film), migawka dotykowa, funkcja Touch AF/AE, panel dotykowy AF, odzyskiwanie ostrości obiektywu KONTROLA EKSPOZYCJI System pomiaru światła: 1 728-strefowy wielopunktowy system wykrywania Tryb pomiaru światła: Wielokrotny / Centralnie ważony / Punktowy / Wyróżniony ważony Zakres pomiaru: EV 0-18 (obiektyw F2,0, równoważne z ISO100) Pokrętło trybu: Program AE (P) / Priorytet przysłony AE (A) / Priorytet migawki AE (S) / Ekspozycja manualna (M) / Creative Video (P/A/S/M)* / Niestandardowy 1, 2, 3, 4 / inteligentny automatyczny * Dostępne są te same operacje ekspozycji, co w trybie P/A/S/M. Kompensacja ekspozycji: 1/3 EV krok ±5EV (±3EV dla filmów) Czułość ISO (standardowa czułość wyjściowa): [Normalny] Auto / 50* / 100-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO[V-Log] Auto / 320* / 640-51200 (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO [HLG] Auto / 400-51200 / 102400* / 204800* (krok 1/3 lub 1 EV) * Rozszerzone ISO Podwójne natywne ISO: [Normalny] Natywne ISO: 100, 640 Auto: Auto / 50* / 100–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /50* / 100-800 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 320* / 640–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO[V-Log] Natywne ISO: 640, 4000 Auto: Auto /320* / 640–51200 * Rozszerzone ISO Niski: Auto /320* / 640-5000 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto /2000* / 4000–51200 * Rozszerzone ISO [HLG] Natywne ISO: 400, 2500 Auto: Auto / 400–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO Niski: Auto / 400–3200 Wysoki: Auto / 2500–51200 / 102400* / 204800* *Rozszerzone ISO [Cinelike D2 / Cinelike V2] Natywne ISO: 200, 1250 Auto: Auto / 100* / 200–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Niski: Auto /100* / 200-1600 * Rozszerzone ISO Wysoki: Auto / 640* / 1250–51200 / 102400* / 204800* * Rozszerzone ISO Blokada AE: Ustaw przycisk Fn w menu niestandardowym na blokadę AE SYSTEM STABILIZACJI OBRAZU B.I.S. (5 osi / 5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=60 mm w przypadku użycia obiektywu S-R2060]. Dual I.S. 2 (6,5 pkt*) * Zgodnie ze standardem CIPA [kierunek odchylenia: odległość ustawiania ostrości f=200 mm w przypadku użycia obiektywu S-E70200]. BALANS BIELI Balans bieli: AWB / AWBc / AWBw / światło dzienne / pochmurno / cień / żarówka / lampa błyskowa / ustawienie bieli 1, 2, 3, 4 / ustawienie temperatury kolorów 1, 2, 3, 4 Regulacja balansu bieli: zabarwienie niebieskie/bursztynowe, zabarwienie magenta/zielone Ustawienie temperatury barwowej: 2500–10000 K w 100 K MIGAWKA Typ: Migawka szczelinowa Czas otwarcia migawki: Zdjęcia: Bulb (maks. 30 minut), 1/8 000 – 60 Elektroniczna kurtyna przednia: Bulb (maks. 30 minut), 1/2 000 – 60 Przysłona elektroniczna: Bulb (maks. 60 s), 1/8000–60 Filmy: 1/16 000–1/25 Tryb Creative Video M / tryb MF: 1/16 000–1/2 Samowyzwalacz: 10 s, 3 obrazy / 2 s / 10 s / czas niestandardowy Pilot zdalnego sterowania: Pilot zdalnego sterowania przez DMW-RS2 (sprzedawany oddzielnie) Tryb cichy / Tryb migawki: Tak / Tak (Automatyczna / Mechaniczna / Elektroniczna kurtyna przednia / Elektroniczna / Elektroniczna+NR) BRACKETING Zakres AE: 3, 5, 7 zdjęć z krokiem 1/3, 2/3 lub 1 EV, maks. ±3 EV, pojedyncze/seryjne Bracketing przysłony: 3, 5 lub wszystkie pozycje Bracketing ostrości: 1–999 zdjęć, kroki ustawiania ostrości można ustawić w 10 poziomach Zakres balansu bieli: Trzy obrazy w osi niebieski/bursztynowy lub w osi magenta/zielony, ustawienie temperatury kolorów WYKONYWANIE ZDJĘĆ SERYJNYCH Szybkość wykonywania zdjęć seryjnych Przysłona mechaniczna / elektroniczna kurtyna przednia: H: 9 kl./s (AFS/MF), 7 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) L: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Przysłona elektroniczna: SH30: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) SH30 PRE: 30 kl./s (AFS/AFC/MF) (*⁷) Wys.: 9 kl./s (AFS/MF), 8 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) M: 5 kl./s (AFS/MF) (z funkcją Live View), 5 kl./s (AFC) (z funkcją Live View) Nis.: 2 kl./s (AFS/AFC/MF) (z funkcją Live View) Liczba nagrywanych obrazów: H/M/L* RAW+JPEG: ponad 200 zdjęć RAW: ponad 200 zdjęć JPEG: ponad 300 zdjęć * Do momentu spadku szybkości zdjęć seryjnych. Podczas rejestrowania w warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic. * Gdy używana jest karta SD o klasie szybkości „UHS-II Speed Class 3 (U3)”.SH RAW / RAW+JPEG / JPEG: 200 zdjęć LAMPA BŁYSKOWA Rodzaj lampy błyskowej: Zewnętrzna lampa błyskowa TTL (sprzedawana oddzielnie) Prędkość synchronizacji: Poniżej 1/250 s * Liczba przewodnia zmniejsza się przy 1/250 s. Tylko po ustawieniu trybu M lub S. Tryb lampy błyskowej: Auto* / Auto/Redukcja czerwonych oczu* / Wł. wymuszenie / Wł. wymuszenie/Redukcja czerwonych oczu / Powolna synchronizacja / Powolna synchronizacja/Redukcja czerwonych oczu / Wył. wymuszenie * Tylko w trybie iA. Synchronizacja lampy błyskowej: Synchronizacja na 1. kurtynę, synchronizacja na 2. kurtynę Regulacja mocy lampy błyskowej: 1/3 EV z krokiem ±3 EV Sterowanie bezprzewodowe: Tak (w przypadku użycia lampy DMW-FL200L / FL360L / FL580L (opcjonalna)), kanał bezprzewodowy: 1 kan./2 kan./3 kan./4 kan. WIRTUALNE ZWIĘKSZENIE ZAKRESU ZOOMU 2,0x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów pełnoklatkowych), 1,9x (EX S) (w przypadku korzystania z obiektywów APS-C / Super 35 mm), 1,4x (EX M) * Tylko podczas rejestracji zdjęć. USTAWIENIA KOLORU Style zdjęć Style zdjęć: Standardowy / Żywy / Naturalny / L. Classic Neo / Płaski / Pejzaż / Portret / Monochromatyczny / L. Monochromatyczny / L. Monochromatyczny D / L. Monochromatyczny S / LEICA Monochromatyczny (8*) / Cinelike D2 / Cinelike V2 / Like709 / V-Log / REAL TIME LUT / Like2100 (HLG) / Like2100 (HLG) - pełny zakres* / Mój styl zdjęć 1–4 (5–10)* * Ustaw na WŁ. w pozycji Pokaż/ukryj styl zdjęć, aby wybrać. Regulacja obrazu: Kontrast / Światło / Cień / Nasycenie / Odcień koloru / Odcień / Efekt filtra / Efekt ziarna / Szum kolorów / Ostrość / Redukcja szumów / ISO / WB / LUT *Ustawienia dostępne do regulacji różnią się w zależności od trybu Styl zdjęć. Filtr: Expressive (Ekspresja) / Retro / Old Days (Stara fotografia) / High Key (Wysokie tony) / Low Key (Niskie tony) / Sepia / Cross Process (Filtr filmowy) / Bleach Bypass Biblioteka LUT Library: Vlog_709 / Ustaw 1–10 *REAL TIME LUT w Styl zdjęć, Zastosuj LUT w Przycisk Fn, Zastosuj LUT w Przetwarzanie RAW, LUT View Assist w V-Log View Assist, LUT można zastosować z poziomu tych ustawień. FUNKCJA NAGRYWANIA FILMÓW Fotografia poklatkowa: Tak Animacja poklatkowa: Tak Kadrowanie na żywo: Tak (obsługa przycinania z wideo 5,9K (FULL) 30p/25p/24p do rozmiarów 4K/FHD) Tryb SS/wzmocnienia: Migawka/ISO / Kąt/ISO / Migawka/dB Poziom luminancji: 8 bitów: 0‒255 / 16‒235 / 16‒255 10 bitów: 0‒1023 / 64‒940 / 64‒1023 Funkcja skanowania synchronizacji: Tak Poziom funkcji Master Pedestal: 31 stopni Paski koloru / Obszar testowy 1 kHz: Tak (SMPTE / EBU / ARIB) / Tak Podgląd LUT: Obsługiwane typy plików: .vlt, .cube Wyświetlacz / HDMI Podgląd HLG: Wyświetlacz (TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) / HDMI (AUTO / TRYB1 / TRYB2 / WYŁ.) Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze: 2,0x / 1,8x / 1,5x / 1,33x / 1,30x / WYŁ Monitor przebiegu / zakres wektora: Możliwość wyboru Funkcja Knee Control: Tak (w trybie Like709) Czerwony wskaźnik ramki nagrywania: Wł. / wył. INFORMACJE O POZYCJI POZIOMEJ Zdjęcie / film (WŁ. / WYŁ.) WSKAŹNIK WYPOZIOMOWANIA Tak PRZYCISK FUNKCYJNY NAGRYWANIE: Komp. ekspozycji / Dual Native ISO / Czułość / Balans bieli / Styl zdjęć / Zastosuj LUT / Tryb pomiaru / Proporcje / Jakość obrazu / Rozmiar obrazu / Pomiar punktowy 1 zdjęcia / Długa ekspozycja NR / Min. szybkość migawki / 1 zdjęcie RAW+JPG / Zakres i.Dynamic / Kompensacja cieniowania kolorów / Efekt filtra / Jednorazowa AE / AE sterowana dotykiem / Blokada AWB / Tryb ekspozycji / Skanowanie synchronizacji / Tryb AF / Ustawienie wykrywania AF/ Wykrywanie obiektu / Niestandardowe ustawienie AF (zdjęcia) / Niestandardowe ustawienie AF (wideo) / Focus Limiter / Ustawienie zakresu Focus Limiter / Focus Peaking / Czułość Focus Peaking / 1-obszarowa szybkość przesuwania AF / Blokada pierścienia ustawiania ostrości / BLOKADA AE / BLOKADA AF / BLOKADA AF/AE / AF-ON / AF-ON: do bliży / AF-ON: do dali / Ustawianie strefy ostrości / Powiększone wyświetlanie na żywo (film) / Tryb lampy błyskowej / Regulacja lampy błyskowej / Konfiguracja bezprzewodowej lampy błyskowej / Ustawianie trybu napędu / Bracketing / Tryb cichy / Stabilizacja obrazu / Typ migawki / Zewn. telekonwerter / Nagrywanie - format plików / Jakość zapisu filmów / Jakość zapisu filmów (moja lista) / Ustawienie wolne i szybkie / Wyświetlanie kodu czasowego / Informacje o dźwięku / Wyświetlanie poziomu nagrywania dźwięku / Wyciszanie źródła dźwięku / Regulacja poziomu nagrywania dźwięku / Jakość nagrywania dźwięku / Ograniczenie poziomu nagrywania dźwięku / 4-kanałowe wejście mikrofonu / Ustawienie adaptera mikrofonu XLR / Kanał monitorowania dźwięku / Stabilizacja obrazu / Elektroniczna stabilizacja obrazu (wideo) / Boost I.S. (wideo) / Obszar obrazu wideo / Przejście ostrości / Kadrowanie na żywo / Q.MENU / Przełącznik nagrywania/odtwarzania / Nagrywanie wideo / Nagrywanie wideo (tryb Creative Video) / Przełącznik wizjera/wyświetlacza / Blokada obsługi / Przełącznik obsługi pokrętłem / Podgląd / Podgląd przysłony / Stały podgląd / Wskaźnik poziomu / Histogram / Punktowy pomiar luminancji / Znacznik klatki wideo / Linie siatki zdjęcia / Poprawa jakości podglądu na żywo / Monochromatyczny podgląd na żywo / Tryb nocny / Ustawianie wizjera/wyświetlacza / Wyświetlanie z priorytetem wideo / Wzór zebry / LUT View Assist (wyświetlacz) / LUT View Assist (HDMI) / Wybór LUT / HLG View Assist (wyświetlacz) / HLG View Assist (HDMI) / Sheer Overlay / Zakres stanu I.S. Zakres statusu / WFM / Zakres wektor / Widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / Paski koloru / Sterowanie pierścieniem ostrości / Mikroregulacja AF / Informacje o obiektywie / Docelowe gniazdo karty / Wi-Fi / Tryb wentylatora / Zapis do trybu niestandardowego / Brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Zakres punktów AF (*6) / Nagrywanie proxy (*7) / REAL TIME LUT (*8) / Przywracanie ustawień domyślnych ODTWARZANIE: Powiększenie z punktu AF / funkcja LUT View Assist (wyświetlacz) / funkcja HLG View Assist (wyświetlacz) / widok anamorficzny z funkcją Desqueeze / obróbka RAW / usuwanie pojedynczych elementów / ochrona / ocena 1, 2, 3, 4, 5 / kopiowanie / przełącznik nagrywania/odtwarzania / przełącznik wizjera/wyświetlacza / nagrywanie wideo / nagrywanie wideo (tryb Creative Video) tryb nocny / zmiana gniazda karty / kanał monitorowania dźwięku / Wi-Fi / tryb wentylatora / wysyłanie obrazu (smartfon) / funkcja LUT View Assist (HDMI) / funkcja HLG View Assist (HDMI) / brak ustawienia / Wyłączony (wyłączenie funkcji „naciśnij i przytrzymaj”) / Wyślij obrazy do platformy Frame.io (*⁷) / Przywracanie ustawień domyślnych INTERFEJS USB: USB typu C (SuperSpeed USB 10 Gb/s (USB 3.2 drugiej generacji)) HDMI (*⁴) HDMI: HDMI typu A Audio: WŁ. / WYŁ., MP4 2 kanały, MOV: 2 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest wyłączone), 4 kanały (gdy [4-kanałowe wejście mikrofonu] jest włączone.) Przekazywanie sygnału do monitora: 4:2:2 10 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:2 10 bitów] or [4:2:0 10 bitów].) 4:2:2 8 bitów (gdy opcja [Rec Quality] jest ustawiona na [4:2:0 8 bitów].) Odtwarzanie: 59.94Hz: C4K/60p / C4K/30p / 4K/60p / 4K/30p / 1080/120p / 1080p / 1080i / 720p* / 480p* 50.00Hz: C4K/50p / C4K/25p / 4K/50p / 4K/25p / 1080/100p / 1080p / 1080i / 720p* / 576p* 24.00Hz: C4K/24p / 4K/24p / 1080p * Tylko podczas odtwarzania. Wejście zdalnego sterowania: φ2,5 mm Audio Wbudowany mikrofon: Stereo Redukcja szumu wiatru: WYŁ. / Standardowa / Wysoka Wejście mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio: φ3,5 mm dla mikrofonu zewnętrznego / zewnętrznego urządzenia audio MIC (Plug-in Power) / MIC / LINE Redukcja wiatru: Wyłączona / Niska / Standardowa / Wysoka * Po podłączeniu mikrofonu 3,5 mm (sprzedawanego oddzielnie). Specjalny mikrofon: Stereofoniczny / Kierunkowy * Po podłączeniu DMW-MS2 (sprzedawanego oddzielnie). Mikrofon XLR: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) 4-kanałowe wejście mikrofonu: Tak, z DMW-XLR1 (sprzedawany oddzielnie) Głośnik: Monofoniczny Wyjście słuchawek: φ3,5 mm Gniazdo na kartę SD: Gniazdo 1,Gniazdo 2 Karta pamięci SD / karta pamięci SDHC* / karta pamięci SDXC* * Zgodne ze standardem UHS-I/UHS-II UHS Speed Class 3 dla kart pamięci SDHC/SDXC i ze standardem UHS-II Video Speed Class 90 dla kart pamięci SDXC. Gniazdo wejścia/wyjścia kodu czasowego Zliczanie: Rec Run / Free Run Tryb kodu czasowego: Tryb Drop Frame / Non-Drop Frame (przy wybranej częstotliwości systemu [59,94 Hz]). Wyjście kodu czasowego HDMI: Wł. / wył. WENTYLATOR Auto1 / Auto2 / Szybki / Normalny / Wolny* / Wyłączony** * Opcji tej nie można wybrać, jeśli rozdzielczość jest wyższa niż C4K lub szybkość klatek przekracza 60p. ** Opcję Wyłączony można ustawić w trybie iA/P/A/S/M. TECHNOLOGIA BEZPRZEWODOWA Wi-Fi: 2.4GHz bands (STA/AP) (IEEE802.11b/g/n) 5GHz bands (STA) (IEEE 802.11a/n/ac) Zabezpieczenia: WPA/WPA2/WPA3 Bluetooth: Bluetooth® 5.0 (Bluetooth Low Energy (BLE)) OCHRONA PRZED KURZEM I ZACHLAPANIAMI* Tak * Odporność na pył i zachlapanie nie gwarantuje, że nie dojdzie do uszkodzenia, jeśli aparat zostanie narażony na bezpośredni kontakt z pyłem i wodą. MOC Baterie: Akumulator litowo-jonowy (7,2 V, 2200 mAh, 16 Wh) (w zestawie) Zasilanie przez USB, ładowanie przez USB, USB Power Delivery Czas działania baterii (standard CIPA): Około 370 zdjęć, 1250 zdjęć (wizjer LVF w trybie oszczędzania energii*) z obiektywem S-R2060 / S-S50 * W warunkach testowych określonych przez firmę Panasonic zgodnie ze standardem CIPA. Kiedy czas przejścia w tryb uśpienia jest ustawiony na 1 sekundę. Czas ciągłego nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 90 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 130 min (FULL) * W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii. Rzeczywisty czas nagrywania (filmy) (*¹): MP4 [4K/60p]: Ok. 45 min (APS-C), MP4 [FHD/60p]: Ok. 65 min (FULL) *W przypadku obiektywu S-R2060 / S-S50. Przy pełnym naładowaniu baterii. Uchwyt z akumulatorem: DMW-BGS5 (sprzedawany oddzielnie) WYMIARY / CIĘŻAR Wymiary

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Panasonic
Rozdzielczość efektywna
  • 24,2 Mpix
Stabilizacja obrazu
  • Bez stabilizacji obrazu
Rozdzielczość filmów
  • 6K
Zoom optyczny
  • 0x
Karty pamięci
  • SD
  • SDHC
  • SDXC
Wizjer
  • Z wizjerem
Rozmiar wyświetlacza LCD
  • 2"
Rodzaj matrycy
  • CMOS
Model
  • DC-S5M2NE
Komunikacja
  • Wi-Fi
Cechy dodatkowe
  • Matryca pełnoklatkowa
Kolor
  • Czarne