Drążek / wspornik, zawieszenie koła DELPHI TC2294 Czchów

Właściwości Rozmiar gwintu 3: Bush 12.1 Długość [mm]: 560 Szerokość [mm]: 68 Wysokość [mm]: 80 Drążek / rozpórka: Popychacz Opis Zawieszenie samochody osobowe: elementy Układ zawieszenia ma kluczowy wpływ na komfort i bezpieczeństwo prowadzenia samochodu. Podstawowym jego elementem jest wahacz, …

od 271,66 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Właściwości Rozmiar gwintu 3: Bush 12.1 Długość [mm]: 560 Szerokość [mm]: 68 Wysokość [mm]: 80 Drążek / rozpórka: Popychacz Opis Zawieszenie samochody osobowe: elementy Układ zawieszenia ma kluczowy wpływ na komfort i bezpieczeństwo prowadzenia samochodu. Podstawowym jego elementem jest wahacz, który odpowiedzialny jest za łączenie piasty koła (zwrotnicy) z nadwoziem samochodu. W zależności od rodzaju wahacza, jego integralnymi elementami mogą być także sworznie oraz tuleje metalowo-gumowe. Układ zawieszenia to sieć naczyń połączonych – usterka jednego elementu natychmiast powoduje zwiększone zużycie pozostałych, które poddane zostają dodatkowym naprężeniom. Najwięcej wstrząsów i sił przekrojowych odbierają tzw. „silentbloki”, czyli tuleje metalowo-gumowe, których zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z podłoża, po jakim porusza się samochód. Rolą sworznia jest z kolei umocowanie zwrotnicy do wahacza, a tym samym umożliwienie skrętu kół. To relatywnie trwały element zawieszenia, jednak również podlegający okresowej kontroli w warsztacie. W wielu modelach samochodów tuleje oraz sworznie są integralnymi częściami wahacza, czego przykładem są wahacze aluminiowe. Wahaczy może być nawet po kilka na jedno koło (wahacze górne i dolne), dlatego badanie tego obszaru wymaga szczególnej uwagi. Usterki samego wahacza objawiają się poprzez stuki lub niewłaściwe prowadzenie samochodu. Polegają one przede wszystkim na zmęczeniu materiału, z którego wykonany jest wahacz, wygięciu lub pęknięciu np. w wyniku nadmiernej korozji. Diagnoza wahacza, oprócz wykonania jazdy próbnej, polega przede wszystkim na ocenie wzrokowej w celu ustalenia, czy nie występują w odniesieniu do niego opisywane zjawiska. Jeśli chodzi o objawy zużycia tulei metalowo-gumowych, mogą polegać przede wszystkim na skrzypieniu podczas przyspieszania lub hamowania, stukaniu podczas jazdy po nierównej nawierzchni, przedwczesnym lub nierównomiernym zużyciu opon oraz wyczuwalnym luzie na kierownicy (pogorszonej precyzji prowadzenia). Nawet mały luz na tulei będzie słyszalny, a z czasem także odczuwalny przez użytkownika pojazdu. Największą pewność dadzą oględziny elementu, gdy uniesiemy samochód na podnośniku i możemy stwierdzić, czy nie doszło do zmęczenia lub pęknięcia gumy, z jakiej wykonana jest tuleja. Jeśli chodzi o sworzeń wahacza, ponadnormatywne zużycie tego elementu może mieć fatalne konsekwencje dla kierującego pojazdem. W skrajnym przypadku „wybity” sworzeń może odłączyć wahacz od zwrotnicy, co uniemożliwi kierowanie pojazdem. Równocześnie, nawet wtedy, gdy stwierdzimy jedynie przetarcie osłony gumowej sworznia, należy wymienić cały element. Dlaczego? W tego rodzaju sytuacjach występuje duże prawdopodobieństwo, że uszkodzeniu uległ również sam przegub kulowy, przez co istnieje niebezpieczeństwo jego rychłej awarii nawet po wymianie osłony. Gumowa osłona może dodatkowo zamknąć w swym wnętrzu szkodliwe dla przegubu substancje, przyspieszając procesy rdzewienia i korozji przegubu. Ponadto, prawidłowa praca przegubu kulowego wymaga obecności substancji smarującej. Uszkodzona osłona może doprowadzić do straty substancji smarującej, która może zostać wypłukana przez wodę, wyschnąć lub zostać zanieczyszczona przez ciała obce. O marce Delphi zawieszenie Od ponad wieku firma Delphi z pasją projektuje i wytwarza części pozwalające pojazdom na całym świecie na lepszą, dłuższą i bardziej efektywną eksploatację. Współpracujemy z 25-cioma największymi producentami samochodów na świecie. Z kolei dzięki zatrudnieniu ponad 170 tysięcy pracowników w 44 krajach, mamy odpowiednie zasoby, osiągnięcia i doświadczenie w produkcji części na wyposażeniu fabrycznym, by wprowadzać innowacyjne technologie dla światowego rynku części zamiennych IAM. Nasze nowoczesne technologie pokrywają każdy aspekt funkcjonowania pojazdu, począwszy od elektroniki, układu kierowniczego i zawieszenia, poprzez układy hamulcowe, klimatyzację, zarządzanie silnikiem, aż po systemy paliwowe — niezależnie, czy pojazd jest hybrydowy, napędzany silnikiem benzynowym czy Dieslem. Naszym celem jest wdrażanie innowacji zapewniających większe bezpieczeństwo pojazdu, lepszą łączność i ochronę środowiska. W firmie Delphi nie przyglądamy się po prostu nieustannemu rozwojowi pojazdów, lecz przyczyniamy się do niego. Nie możemy się już doczekać na to, co będziemy w stanie osiągnąć w kolejnych 100 latach działalności. Układ kierowniczy i zawieszenie to złożony zespół współpracujących ze sobą elementów, który ma kluczowe znaczenie dla zachowania właściwej kontroli nad pojazdem, właściwości jezdnych i przede wszystkim bezpieczeństwa. Podczas jazdy po nierównych nawierzchniach zawieszenie i układ kierowniczy zużywają się najszybciej. Ponad to niektóre elementy układu mogą ulec zużyciu w pierwszej kolejności, a nawet uszkodzeniu, tym samym przyspieszając zużycie innych części i zagrażając stabilności, zachowaniu kontroli nad pojazdem i bezpieczeństwu. W kwestii zawieszenia i układu kierowniczego nie uznajemy kompromisów. Każdy element poddajemy rygorystycznym testom sprawdzającym wymiary, materiał, wytrzymałość i działanie, aby zagwarantować, że jego parametry niczym nie ustępują częściom oryginalnym. W każdych warunkach.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Delphi
Model
  • SL (R230)(2001.10 - 2012.01)
  • CLS (C219)(2004.10 - 2011.02)
  • KLASA E (W211)(2002.03 - 2009.03)
  • KLASA E T-Model (S211)(2003.02 - 2009.07)
Model
  • CLS (C219)(2004.10 - 2011.02)
Marka pojazdu
  • MERCEDES-BENZ
Typ
  • 280 (230.454)(231 KM / 170 KW)
  • 300 (230.454)(231 KM / 170 KW)
  • 350 (230.456)(272 KM / 200 KW)
  • 350 (230.458)(316 KM / 232 KW)
  • 350 (230.467)(245 KM / 180 KW)
  • 500 (230.475)(306 KM / 225 KW)
  • CLS 500 (219.375)(306 KM / 225 KW)
  • E 500 (211.070)(306 KM / 225 KW)
  • E 500 4-matic (211.083)(306 KM / 225 KW)
  • E 500 T (211.270)(306 KM / 225 KW)
  • E 500 T 4-matic (211.283)(306 KM / 225 KW)
  • 55 AMG (230.472)(517 KM / 380 KW)
  • 55 AMG (230.474)(476 KM / 350 KW)
  • 55 AMG Kompressor (230.474)(500 KM / 368 KW)
  • CLS 55 AMG (219.376)(476 KM / 350 KW)
  • E 240 (211.061)(177 KM / 130 KW)
  • E 240 4-matic (211.080)(177 KM / 130 KW)
  • E 240 T (211.261)(177 KM / 130 KW)
  • E 240 T 4-matic (211.280)(177 KM / 130 KW)
  • E 320 (211.065)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 T (211.265)(224 KM / 165 KW)
  • E 55 AMG Kompressor (211.076)(476 KM / 350 KW)
  • E 55 T AMG Kompressor (211.276)(476 KM / 350 KW)
  • E 200 CDI (211.004)(102 KM / 75 KW)
  • E 200 CDI (211.004)(122 KM / 90 KW)
  • E 200 Kompressor (211.042)(163 KM / 120 KW)
  • E 200 T Kompressor (211.242)(163 KM / 120 KW)
  • E 220 CDI (211.006)(150 KM / 110 KW)
  • E 220 T CDI (211.206)(150 KM / 110 KW)
  • E 270 CDI (211.016)(177 KM / 130 KW)
  • E 270 T CDI (211.216)(177 KM / 130 KW)
  • E 320 4-matic (211.082)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 CDI (211.026)(204 KM / 150 KW)
  • E 320 T CDI (211.226)(204 KM / 150 KW)
  • E 400 CDI (211.028)(260 KM / 191 KW)
  • E 280 (211.054)(231 KM / 170 KW)
  • E 280 4-matic (211.092)(231 KM / 170 KW)
  • E 280 CDI (211.020)(190 KM / 140 KW)
  • E 280 CDI (211.023)(177 KM / 130 KW)
  • E 280 CDI 4-matic (211.084)(190 KM / 140 KW)
  • E 280 T (211.254)(231 KM / 170 KW)
  • E 280 T 4-matic (211.292)(231 KM / 170 KW)
  • E 280 T CDI (211.220)(190 KM / 140 KW)
  • E 280 T CDI (211.223)(177 KM / 130 KW)
  • E 280 T CDI 4-matic (211.284)(190 KM / 140 KW)
  • E 320 CDI (211.022)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 CDI 4-matic (211.089)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 T 4-matic (211.282)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 T CDI (211.222)(224 KM / 165 KW)
  • E 320 T CDI 4-matic (211.289)(224 KM / 165 KW)
  • E 350 (211.056)(272 KM / 200 KW)
  • E 350 4-matic (211.087)(272 KM / 200 KW)
  • E 350 T (211.256)(272 KM / 200 KW)
  • E 350 T 4-matic (211.287)(272 KM / 200 KW)
  • E 420 CDI (211.029)(314 KM / 231 KW)
  • CLS 320 CDI (219.322)(224 KM / 165 KW)
  • E 200 CDI (211.007)(136 KM / 100 KW)
  • E 200 CDI (211.207)(136 KM / 100 KW)
  • E 220 CDI (211.006)(136 KM / 100 KW)
  • E 220 CDI (211.008)(170 KM / 125 KW)
  • E 220 CDI (211.206)(136 KM / 100 KW)
  • E 220 T CDI (211.208)(170 KM / 125 KW)
  • 350 CGI (211.257)(292 KM / 215 KW)
  • 500 (230.471)(388 KM / 285 KW)
  • 65 AMG (230.479)(612 KM / 450 KW)
  • 65 AMG Black Series (230.479)(670 KM / 493 KW)
  • CLS 280 (219.354)(231 KM / 170 KW)
  • CLS 350 (219.356)(272 KM / 200 KW)
  • CLS 350 (219.357)(292 KM / 215 KW)
  • CLS 500 (219.372)(388 KM / 285 KW)
  • CLS 63 AMG (219.377)(514 KM / 378 KW)
  • E 230 (211.052)(204 KM / 150 KW)
  • E 230 T (211.252)(204 KM / 150 KW)
  • E 500 (211.072)(388 KM / 285 KW)
  • E 500 T (211.272)(388 KM / 285 KW)
  • E 63 AMG (211.077)(514 KM / 378 KW)
  • E 63 AMG (211.277)(514 KM / 378 KW)
  • 600 (230.476)(500 KM / 368 KW)
  • 600 (230.477)(517 KM / 380 KW)
  • E 200 Kompressor (211.041)(184 KM / 135 KW)
  • E 200 Kompressor (211.241)(184 KM / 135 KW)
  • E 500 4-matic (211.090)(388 KM / 285 KW)
  • E 500 T 4-matic (211.290)(388 KM / 285 KW)
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • P - Zamiennik o jakości porównywalnej do oryginału
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Strona zabudowy
  • Prawe tylne