Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta Czarnków

Badanie rynku - jak zrozumieć konsumenta To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta- człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to …

od 197,10 Najbliżej: 30 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Badanie rynku - jak zrozumieć konsumenta To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta- człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. „Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta?” to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych – zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Michał Jan Lutostański,Agnieszka Łebkowska,Michał Protasiuk
Wybrani autorzy
  • Opracowanie zbiorowe
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 736
ISBN
  • 9788301217594
Model
  • miękka

Opinie Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta Czarnków

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4 na podstawie 1 opinia