Trezado Zawory wentyle do kół bezdętkowych Tubeless 60 mm 2 szt. czarny Cieszyn

Wentyle zawory do tubeless 44mm czarneZastosowanie: System bezdętkowy - Tubeless Typ: zawory Presta Kolor: czarny, anodowany W zestawie: dwa kompletne wentyle, kluczyk do zaworków Presta Opakowanie: OEM (zastępczy woreczek foliowy)W zestawie znajdują się dwa kompletne zaworki i kluczyk do zaworka. …

od 84 Najbliżej: 33 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wentyle zawory do tubeless 44mm czarneZastosowanie: System bezdętkowy - Tubeless Typ: zawory Presta Kolor: czarny, anodowany W zestawie: dwa kompletne wentyle, kluczyk do zaworków Presta Opakowanie: OEM (zastępczy woreczek foliowy)W zestawie znajdują się dwa kompletne zaworki i kluczyk do zaworka. Wymiary:Długość całkowita - 50 mm Długość komina - 26 mm Średnica - 6 mm Średnica maksymalna stopki - 10 mmAluminiowe zawory do systemu bezdętkowego.Do stosowania w obręczach z niskim stożkiem.Okrągła wysoko wulkanizowana gumowa stopka umożliwia użycie w obręczach z otworami presta, jak i AV (samochodowymi).Korpus wykonany z anodowanego na czerń aluminium. Wymienny wkład zaworu Presta ułatwia aplikacje uszczelniacza za pomocą wężyka i strzykawki.Całkowita waga jednego zaworu to ~ 4 gramy.Posiada uszczelkę (o-ring) zabezpieczającą obręcz przed otarciem przez nakrętkę mocującą.Nakrętka stabilizuje wentyl i uszczelnia połączenie, możliwość stosowania również w obręczach z otworem pod wentyl samochodowy. Kluczyk do odkręcania wkładu zaworu PrestaKlucz ten umożliwia wykręcanie/wkręcanie wkładów zaworów Presta z komina wentyla.Jest doskonałym rozwiązaniem jeżeli awarii ulegnie sam zaworek, nie trzeba wtedy od razu wymieniać całego wentyla.Przydaje się także przy uzupełnianiu płynu uszczelniającego.Wykonany z wysokiej jakości tworzywa sztucznego o odpowiedniej twardości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość. Co daje system tubelessObniża masę koła - dętka waży około 235 g dla koła 29" - mleczko uszczelniające waży około 100g (100 ml) co pozwoli zyskać przeszło 130 gram na masieMożliwość jazdy na niższym ciśnieniu (ok. 1,4 bar) - co daje jeszcze więcej trakcji w trudnym grząskim terenieSamouszczelnienie - małe przebicia uszczelniane są przez mleczko - można bez obaw kontynuować jazdęCoraz większa popularność w rowerach szosowych, w których liczy się komfort jazdyMniejszy opór toczenia - wbrew pozorom przy niższym ciśnieniu opona nie podskakuje i nie traci energii na małych nierównościach.