Zdjęcie Liscianigiochi Nauka W Domu Wulkanologia I'M A Genius 304-Pl89369 - Cieszyn

Liscianigiochi Nauka W Domu Wulkanologia I'M A Genius 304-Pl89369 Cieszyn

Ostatnia znana cena: 71,92 zł Najbliżej: brak

Podobne produkty nowe i używane

Mały Geniusz - Wulkanologia Duży zestaw do eksperymentowania Zestaw Wulkanologia z serii I'm a Genius Science od firmy LISCIANI to bardzo ciekawa zabawka edukacyjna. Zestaw, dzięki któremu odkryjesz fascynujący świat wulkanów i geofizyki. Podczas doświadczeń stworzysz spektakularne erupcje i odtworzysz niesamowite zjawiska naturalne w swoim domu! Wszystko to zrobisz używając rzeczy, które masz w domu, a towarzyszyć Ci będzie Twoja rodzina lub przyjaciele. Zamień swój dom w laboratorium dzięki: poszukiwaniu skamieniałości krawędziom na podwieczorek bąblom z larwy górom z gąbki wulkanicznemu jezioru wybuchowej erupcji cytrynie w wulkanie ziemskim lodowcom rzeczom ukrytym w ziemi i wielu innym... Zestaw Wulkanologia z serii Mały Geniusz to wspaniała zabawka, która łączy w sobie naukę i zabawę. Dzieci będą mogły na własne oczy zobaczyć, jak powstają wulkany i co towarzyszy erupcjom, co z pewnością zrobi na nich wrażenie. Wiek: +8 Wymiary opakowania: 39,2 x 28,5 x 6,7 cm Waga: 1,10 kg

• Lisciani
  • I'm a Genius Nauka w domu Wulkanologia 304-PL89369

Opinie Liscianigiochi Nauka W Domu Wulkanologia I'M A Genius 304-Pl89369

5 na podstawie 11 opinii
  • Kazik
    Reakcje chemiczne związane z wulkanami, bardzo spodobały się mojej córce. Fajne jest to, że zestaw nie jest niebezpieczny i dziecko może się nim bawić samodzielnie. Ogólnie mogę powiedzieć, że zakup bardzo udany
  • Marta
    Syn jak dostał ten zestaw na urodziny to oszalał z radości. Każdy z domowników uczestniczył w jego eksperymentach, wystarczyło wykorzystać do nich to co ma się w kuchni i erupcja wulkanu była gotowa.
  • Martyna
    Młody ten zestaw dostał na urodziny. Wcześniej wulkany widział na zdjęciach czy w tv, a teraz z innej perspektywy je mógł poznać, największa frajda dla niego to wywoływanie erupcji. :)
  • Anita
    Sama byłam zachwycona jakie eksperymenty można zrobić w zaciszu własnego domu, syn tym bardziej. Prezent był trafem w samą dychę. Przesyłka bardzo szybka do nas dotarła.
  • Alicja
    Ciekawe zjawiska :) Nie wiedzieliśmy że za pomocą rzeczy dostępnych w domu można tak dobrze się bawić i do tego uczyć.