Badanie rynku (EPUB) Chorzów

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu …

od 179,20 Najbliżej: 21 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

To książka, która odkrywa przed czytelnikiem, jak złożonym analizom rynkowym podlega świat konsumenta - człowieka, który sięga po produkty, klienta korzystającego z usług, osoby robiącej zakupy, użytkownika. Badanie rynku. Jak zrozumieć konsumenta? to kompendium wiedzy autorstwa pięćdziesięciu ekspertek i ekspertów działający w ramach Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, tworzących na co dzień branżę badań marketingowych w Polsce. Zajmują się zbieraniem danych, przeprowadzaniem analiz, wnioskowaniem i budowaniem praktycznych rekomendacji. Na bazie wieloletniego doświadczenia stworzyli użyteczny przewodnik porządkujący aktualną wiedzę o badaniach rynku i opisujący dobre praktyki, które warto stosować. Książka daje możliwość zapoznania się z metodami i technikami badawczymi w licznych obszarach biznesu. Została podzielona na kilka części. Pierwsza zawiera opis elementów procesu badawczego od briefu po prezentację wyników. Druga część to praktyczny przewodnik po metodach badawczych zarówno tych standardowych, jak i bardziej specjalistycznych. W trzeciej części znalazły się badawcze odpowiedzi na konkretne pytania biznesowe zleceniodawców. Na końcu umieściliśmy słownik, wyjaśniający kluczowe pojęcia. Rozdziały zostały wzbogacone o cytaty ekspertów, przykłady empiryczne oraz ćwiczenia praktyczne. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Czym jest badanie rynku? Wstęp. Dlaczego powstała ta książka? Michał Jan Lutostański I. Badania rynku, czyli jak zrozumieć konsumenta - Patrycja Prochera, Michał Jan Lutostański Elementy procesu badawczego II. Rynek badawczy, organizacja pracy agencji badawczej i zarządzanie projektami badawczymi - Katarzyna Archanowicz-Kudelska III. Dobór próby i ważenie w badaniach offline i online - Marcin Bągard, Michał Dubrawski IV. Wizualizacja wyników badań i raportowanie - Mateusz Galica, Kuba Piwowar, Adam Polasz V. Prezentowanie wyników badań - Michał Jan Lutostański, Jacek Wasilewski VI. Zarządzanie wynikami badań w organizacji - Tomasz Jędrkiewicz, Adam Polasz VII. Etyka w badaniach opinii i rynku - Katarzyna Archanowicz-Kudelska Metody badawcze VIII. Jak dobrze zrobić kwestionariusz? - Tomasz Dulinicz, Anna Martenka IX. Badania jakościowe klasyczne metody FGI oraz IDI - Beata Rąbińska, Piotr Ciąćka X. Badania eksploracyjne - Paweł Pawiński XI. Podejście etnograficzne w badaniach rynku - Izabela Rudak, Paweł Krzyworzeka XII. Semiotyka w badaniach i analizach marketingowych - Krzysztof Polak XIII. Badania neuromarketingowe - Jacek Kowalski, Beata Pawłowska, Ewelina Omiecińska XIV. Społeczności badawcze online - Piotr Idzik, Natalia Kicina XV. Badanie trendów konsumenckich - Barbara Frątczak-Rudnicka XVI. Ekonomia behawioralna, badania behawioralne - Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk XVII. Badanie narracyjne - Jacek Wasilewski Zastosowanie badań w praktyce XVIII. Potrzeby i insighty - Michał Kociankowski XIX. Badania kondycji marki i trackingi konsumenckie - Małgorzata Grabowska-Elzanowska, Marek Biskup, Patryk Polkowski XX. Badania konceptów i innowacji - Anna Gorączka, Michał Protasiuk XXI. Badanie opakowań - Michał Jan Lutostański, Dorota Zacharska XXII. Badania sensoryczne produktów - Mateusz Kosmala XXIII. Badania cen - Maria Otmar-Szymańska, Rafał Neska XXIV. Badania satysfakcji konsumentów - Arkadiusz Wódkowski, Grzegorz Kosiński XXV. Badania skuteczności komunikacji reklamowej - Paweł Ciacek, Michał Kociankowski, Gabriel Matwiejczyk XXVI. Badania shopperowe - Anna Gorączka, Artur Czajka XXVII. Badania służące segmentacji rynku, czyli jak wyróżnić i opisać swoją grupę docelową - Anna Forycka-Zawadka, Anna Karczmarczuk XXVIII. Badania w projektowaniu doświadczeń - Agnieszka Szóstek, Katarzyna Gawlik XXIX. Badania w procesach projektowania usług - Julia Dziubecka, Grzegorz Młynarski XXX. Sondaże opinii publicznej i badania społeczne - Marcin Herrmann, Piotr Tadeusz Kwiatkowski Jaka jest przyszłość badań? XXXI. Rola badań w świecie big data - Michał Protasiuk Zakończenie. Przyszłość badań Słownik badawczy Autorzy Przypisy

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Redakcja: Michał Jan Lutostański, Agnieszka Łebkowska, Michał Protasiuk
Rok wydania
  • 2021
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Kategorie
  • Literatura popularnonaukowa
Ilość stron
  • 736
Format
  • MOBI
  • EPUB