Zaburtowy silnik elektryczny Volt Polska Wicher 65 Chełmek

Specyfikacja: Model: Wicher-65 Rodzaj silnika: elektryczny Maksymalna siła ciągu: 65 lbs Napięcie zasilania: 12V DC Maksymalny prąd: 60A +-3% Maksymalna moc: 700W +-3% Prędkości: 5 do przodu /3 do tyłu Śruba: 3 łopatki Rączka sterująca: Regulowane położenie Wyświetlacz LED: Aktualne napięcie …

od 899,90 Najbliżej: 46 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Specyfikacja: Model: Wicher-65 Rodzaj silnika: elektryczny Maksymalna siła ciągu: 65 lbs Napięcie zasilania: 12V DC Maksymalny prąd: 60A +-3% Maksymalna moc: 700W +-3% Prędkości: 5 do przodu /3 do tyłu Śruba: 3 łopatki Rączka sterująca: Regulowane położenie Wyświetlacz LED: Aktualne napięcie akumulatora [V] Maksymalna grubość rufy łodzi: 65 mm Wymiary: 116 x 38 x 18 cm Waga: 10 kg Gwarancja: 24 miesiące Kod produktu: 24003 Opis produktu Zaburtowy silnik elektryczny Wicher 65 przeznaczony do zasilania łodzi i pontonów. Idealny do pracy w niezbyt głębokiej wodzie. Dzięki kolumnie wykonanej ze wzmocnionego kompozytu, urządzenie jest wytrzymałe na uderzenia i deformację. Mała masa, łatwy montaż oraz cicha praca to jego najważniejsze zalety. Wszystkie istotne części silnika umieszczone są w zwartej jednostce. W pracy z tego typu silnikiem zasilanym napięciem 12V, najlepiej sprawdzają się akumulatory AGM, DEEP CYCLE, GEL, LIFEPO4 o odpowiedniej pojemności (akumulator musi być w stanie dostarczyć do silnika prąd o wartości min. 50-60A). Są one odporne na wstrząsy, przemieszczanie, zbyt niską lub wysoką temperaturę. Zastosowanie: Łodzie motorowe Łodzie wędkarskie Łodzie żaglowe Regulacja kąta nachylenia 7-stopniowa blokada ustawienia kąta przegłębienia umożliwia dokładne ustawienie śruby względem lustra wody. Wygodna obsługa jedną ręką Kompaktowa i poręczna konstrukcja rączki umożliwia precyzyjne sterowanie łodzią, a zarazem pozwala na łatwą regulację obrotów silnika poprzez przekręcenie rączki w lewo lub w prawo. Silnik posiada 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu. Wskaźnik naładowania akumulatora Kontrolka wskaźnika akumulatora (umieszczona na pokrywie przedniej) zapewnia bieżące informacje o stanie naładowania akumulatora. Kontrolka zapala się, gdy zostaje podłączony do akumulatora i pozostaje włączona przez cały okres, gdy silnik jest podłączony do akumulatora. Śruba napędowa Obudowa silnika wykonana jest z odpornej na uszkodzenia i korozję emaliowanej stali. Duża śruba o wysokim momencie obrotowym wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego i jest odpowiednio wyprofilowana tak, by uzyskać optymalny ciąg. Płetwa ochronna zapewnia dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniem silnika o dno. Tańsze silniki często wyposażone są w śrubę z podatnego na uszkodzenia tworzywa słabszej jakości. Zalety produktu: Drążek sterujący, z regulacją prędkości i kierunku płynięcia, umożliwiający precyzyjne sterowanie jedną ręką Wyprofilowana, ergonomiczna rękojeść umożliwia stabilny uchwyt w przypadku mokrej dłoni 5 biegów do przodu i 3 biegi do tyłu Śruba trzyłopatkowa o wysokim momencie obrotowym, wykonana z bardzo trwałego tworzywa sztucznego Wyświetlacz LED pokazuje aktualne napięcie akumulatora (V) Zasilany akumulatorem AGM, DEEP CYCLE, GEL, LIFEPO4 Kolumna ze wzmocnionego kompozytu, dzięki czemu silnik jest wytrzymały na uderzenia i deformację Uniwersalne mocowanie silnika do pawęży łodzi lub pontonu (max grubość rufy 65mm) Regulacja kąta nachylenia - 7-stopniowa blokada ustawienia kąta przegłębienia umożliwia dokładne ustawienie śruby względem lustra wody Szybki i lekki montaż Cicha praca Budowa: Głowica sterująca silnika Wskaźnik naładowania akumulatora Drążek sterujący z regulacją prędkości i kierunku płynięcia Uchwyt do szybkiego odchylania Silnik Śruba trzyłopatkowa Regulowania rurka wysokości silnika W zestawie Zaburtowy silnik elektryczny Volt Polska Wicher 65