Behringer 2600 GRAY MEANIE Bytom

Behringer 2600GREY MEANIE – semi-modularny analogowy syntezator ze specjalnej edycji z 3 VCO, Multi-Mode VCF i mechanicznym pogłosem sprężynowym w formacie do montażu w racku 8U. Lata siedemdziesiąte to czas, kiedy syntezatory stawały się coraz lepsze, ponieważ coraz więcej muzyków wykorzystywało …

od 2 300 Najbliżej: 16 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Behringer 2600GREY MEANIE – semi-modularny analogowy syntezator ze specjalnej edycji z 3 VCO, Multi-Mode VCF i mechanicznym pogłosem sprężynowym w formacie do montażu w racku 8U. Lata siedemdziesiąte to czas, kiedy syntezatory stawały się coraz lepsze, ponieważ coraz więcej muzyków wykorzystywało ten instrument i tworzyło muzykę, której nikt wcześniej nie słyszał. Wcześniejsze syntezatory były masywnymi i wyrafinowanymi urządzeniami, które kosztowały tysiące dolarów, ale w 1971 roku Alan R. Pearlman i Dennis Colin starali się stworzyć bardziej przenośną wersję swojego masywnego syntezatora modułowego ARP 2500, którą można by używać w warunkach koncertowych i która byłaby przystępna cenowo. Z tej koncepcji wyszedł semi-modularny syntezator ARP 2600, który stał się natychmiastowym hitem i został bardzo ciepło przyjęty przez wielu renomowanych muzyków, w tym Edgara Wintera, Pete’a Townshenda, Herbiego Hancocka i Jean-Michela Jarre’a. Niezwykle przystępnym cenowo i wyposażonym w jeszcze większa ilość funkcji, hołdem dla tego kultowego syntezatora jest właśnie Behringer 2600.Wyczaruj praktycznie każdy dźwięk, jaki można sobie wyobrazić z niesamowitą finezją i łatwością. W pełni analogowa ścieżka sygnału oparta jest na autentycznym obwodzie ARP 2600 z lat 70. z parowanymi tranzystorami i tranzystorami JFET. Posiadanie 2600 jest jak posiadanie kawałka historii, który pozwala na odtworzenie ponadczasowych klasyków lub ukształtowanie własnej muzycznej ścieżki. Główne cechy: Niesamowity syntezator analogowy z potrójną konstrukcją VCO pozwala na tworzenie niesamowicie tłustych brzmień Autentyczna reprodukcja niezwykle rzadkich układów ARP * Grey Meanie z lat 70-tych ze specjalnie dobranymi wzmacniaczami operacyjnymi i tranzystorami Architektura semi-modularna nie wymaga patchowania w celu uzyskania natychmiastowych efektów 3 VCO, każdy z trybem LFO, wejściami FM i wyjściami Z różnymi kształtami fali dla ogromnej palety możliwości tonalnych. Wielomodowy VCF z dedykowanym wyjściem filtra dolnoprzepustowego z dodatkowym przełączanym wyjściem high / notch Niesamowita gama modułów, w tym modulator pierścieniowy, procesor opóźnienia, sample & hold, wyzwalacz Schmitta i śledzenie obwiedni Generatory obwiedni ADSR i AR z przełączanym time factor Wyposażony w mechaniczny pogłos sprężynowy dla inspirujących efektów dźwiękowych Generator szumów z płynną zmianą „koloru” 2 dedykowane LFO z wyjściami impulsowymi i sinusoidalnymi Opcja przełączanego filtra końcowego (PFD) / falownika w procesorze napięciowym Wejście różnicowe (+/-) VCA z liniowymi i wykładniczymi wejściami sterującymi Dodatkowe funkcje obejmują tłumik, mikser, falownik, ogranicznik prędkości narastania i 4-drożny multiplexer dla kreatywnej elastyczności patchowania Zewnętrzne wejście audio do przetwarzania zewnętrznych źródeł dźwięku 78 elementów sterujących zapewnia bezpośredni dostęp do wszystkich parametrów w czasie rzeczywistym 93 Wejścia / wyjścia do patchowania dla maksymalnej elastyczności konfiguracji Wyjście słuchawkowe wysokiej mocy z kontrolą poziomu Kompleksowa implementacja MIDI z wyborem kanału MIDI i priorytetu głosu

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Behringer
Rodzaj
  • Syntezatory
Kolor
  • Szare
Model
  • Behringer 2600 GRAY MEANIE