Sztuka kochania klienta dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi Bydgoszcz

4,5
1 opinia

Sztuka kochania klienta. Dla szefa i dla zwykłch.. CeDeWu __________________________________________________________________ Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i …

od 33,34 Najbliżej: 8,5 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Sztuka kochania klienta. Dla szefa i dla zwykłch.. CeDeWu __________________________________________________________________ Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeśli siedzisz wysoko lub planujesz, że wysoko zasiądziesz, przygotuj sobie boisko, abyś mógł się po nim bezpiecznie poruszać i wiedzieć, gdzie jest bramka, do której grasz. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA mówi o praktyce zarządzania firmą. Niewiele tu teorii, wiele natomiast przykładów z praktyki, trochę złośliwości, trochę żartów i dużo wskazówek praktycznych. To książka dla tych, których celem jest biznes skuteczny, etyczny i efektywny pod względem kosztów, którzy ciężko pracują na markę swojej firmy, a nie tylko na zdobycie certyfikatu jakości i którym zależy, by klienci i pracownicy stali się tej firmy ambasadorami. SZTUKA KOCHANIA KLIENTA nie jest podręcznikiem dla studentów, chyba że? studiują w soboty i niedziele, a w dni powszednie chodzą do roboty. Ci bowiem znają realia biznesu i tym łatwiej skonfrontują rzeczywistość z wizją nowych możliwości. Czytelnik z pewną dawką zdrowego rozsądku i odrobiną fantazji jest moim wymarzonym odbiorcą. Anna Turyn W czasach, gdy produkty i usługi stały się do siebie bardzo podobne, a konkurencja na rynku gwałtownie rośnie, najważniejsza staje się jakość oraz marka. Książka, którą trzymasz w ręku to lektura obowiązkowa dla wszystkich menedżerów - a szczególnie szefów firm - którzy znajdą w niej bezcenne rady jak uporządkować procedury, ocenić (i docenić!) pracowników oraz zidentyfikować rzeczywiste potrzeby klientów. Zaproponowany przez autorkę najprostszy model jakości w praktyce daje podstawę do osiągnięcia sukcesu w każdym biznesie. Jego zastosowanie, zarówno w małych firmach, jak i w wielkich korporacjach, umożliwia jeszcze bardziej efektywne wykorzystanie narzędzi marketingowych dla budowania marki i zwiększenia sprzedaży. Stosując go w praktyce osiągniesz podstawowe zadanie marketingu: zaspokoisz potrzeby klienta z zyskiem dla siebie? Grzegorz Kiszluk Autorzy: Anna Tiuryn EAN: 9788360089583 Format: 144x218 mm Ilość stron: 175 ISBN: 9788360089583 Oprawa: broszurowa Rok wydania: 2007 Wydawnictwo: CeDeWu __________________________________________________________________ Autorzy: Anna Tiuryn Rok wydania: 2007 Format: 144x218 mm Oprawa: broszurowa ISBN: 9788360089583 EAN: 9788360089583 Wydawnictwo: CeDeWu Ilość stron: 175 _________________________________________________________ Sztuka kochania klienta. Dla szefa i dla zwykłch.. to wyjątkowy produkt, który wyróżnia się na rynku dzięki swojej doskonałej jakości . Dzięki swoim wyjątkowym cechom, produkt ten z pewnością spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników. __________________________________________________________________ Sztuka kochania klienta. Dla szefa i dla zwykłch.. CeDeWu Numer: 9788360089583, ATE-467708. Waga: 1.01 kg.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Tiuryn Anna
Wybrane wydawnictwa
  • CeDeWu
Okładka
  • Twarda
Format
  • 14.0x20.0cm
Rok wydania
  • 2007
Ilość stron
  • 172
ISBN
  • 9788360089583
Model
  • twarda

Opinie Sztuka kochania klienta dla Szefa i dla Zwykłych Ludzi Bydgoszcz

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia