ZESTAW NAPĘDOWY SUZUKI GSF600 BANDIT 95-99 Brzostek

Mobil Delvac XHP LE 10W-40 to najwyż szej jakoś ci syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobcią ż onych nowoczesnych silników Diesla, stworzony na nazie wysokiej jakoś ci olejów bazowych. Produkt ten został opracowany z myś lą o nowoczesnych silnikach z niską emisją spalin, …

od 283,58 Najbliżej: 37 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Mobil Delvac XHP LE 10W-40 to najwyż szej jakoś ci syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do smarowania wysokoobcią ż onych nowoczesnych silników Diesla, stworzony na nazie wysokiej jakoś ci olejów bazowych. Produkt ten został opracowany z myś lą o nowoczesnych silnikach z niską emisją spalin, pracują cych w cię ż kich warunkach. Mobil Delvac XHP LE 10W-40 produkowany jest z olejów bazowych o najwyż szym poziomie wydajnoś ci, charakteryzują cych się doskonał ą pł ynnoś ć w niskich temperaturach, wysokim wskaź nikiem lepkoś ci, niskim poziomem lotnoś ci, przyczynia się takż e do oszczę dnoś ci paliwa. Idealnie dostosowany system dodatków uszlachetniają cych wydł uż a ż ywotnoś ć i zapewnia wię kszą wydajnoś ć filtrów czą stek stał ych (DPF). Filtry te są instalowane przez niektórych producentów pojazdów uż ytkowych, w celu speł nienia wymagań emisji normy Euro IV i w przyszł oś ci Euro V. Wł asnoś ci i zalety: Wysoka moc nowoczesnych silników i normy emisji spalin podnoszą wymagania w stosunku do olejów silnikowych. Niż sze tolerancje silnika prowadzą do redukcji zuż ycia oleju. Iloś ć zupeł nień oleju ulega zmniejszeniu. Turbosprę ż arek i chł odnice powoduje, ż e olej poddawany jest wyż szym obcią ż eniom cieplnym. Wyż sze ciś nienie wtrysku paliwa i zoptymalizowane procesy spalania poprawiają spalanie paliwa w silniku, zwię kszają c jednocześ nie temperaturę silnika i straty parowania, przyczyniają się takż e do powastawania wię kszej iloś ci sadzy w oleju silnikowym. Zaawansowana technologia oleju Mobil Delvac XHP LE 10W-40 zapewnia wyją tkową sprawnoś ć i ochronę ukł adów wydechowych wyposaż onych w filtry czą stek stał ych. Gł ówne zalety oleju Mobil Delvac XHP LE 10W-40 to: doskonał a ochrona przed gę stnieniem oleju, osadów wysokotemperaturowych, degradacją oleju i korozją mniejsze zuż ycie i dł uż sza ż ywotnoś ć silnika doskonał a ochrona przed tworzeniem się osadów wysokotemperaturowych dł uż szy czas pomię dzy wymianami oleju, aniż eli ten zalecany przez producentów doskonał e wł aś ciwoś ci zapobiegają ce zacieraniu oraz ochrona przed korozją zapobiega zapiekaniu się pierś cieni tł okowych wysoka odpornoś ć na ś cinanie ”stay-in-grade” nieski poziom odparowywania oleju zmniejsza lepkoś ć i poziom zuż ycia oleju, zwł aszcza przy duż ych obcią ż eniach i wysokich temperaturach idealny poziom lepkoś ci nawet w wysokich temperaturach i wysoka odpornoś ć na ś cinanie zapobiega powstawaniu powierzchni lustrzanej i zuż yciu na skutek tarcia doskonał e wł aś ciwoś ci niskotemperaturowe lepsza pompowalnoś ć i cyrkulacja oleju niezawodna ochrona przed zuż yciem podczas zimnego startu redukcja powstawania osadu w niskich temperaturach i podczas jazdy w trybie „stop and go” Zastosowanie: silniki Diesla wysokoprę ż ne wolnossą ce i turbodoł adowane europejskich producentów lekkie i wysokoobcią ż one pojazdu uż ytkowe nowoczesne wysokoobcią ż one silniki wyposaż one w filtry czą stek stał ych Specyfikacje i dopuszczenia: Mobil Delvac XHP LE 10W-40 speł nia lub przekracza nastę pują ce normy przemysł owe: ACEA E6 ACEA E4 Mobil Delvac XHP LE 10W-40 jest zalecany przez nastę pują cych producentów: MB 228.51 MB 228.5 MAN 3477 MAN 3277 (CRT)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Vaico
Model
  • TRIOLIET
Rodzaj
  • Moduły cdi

Opinie ZESTAW NAPĘDOWY SUZUKI GSF600 BANDIT 95-99 Brzostek

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,72 na podstawie 1347 opinii
  • Chrobrego
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ogólnie to cena zdecydowała, że zakupiłem ten olej po raz drugi. Jakość jego nie powala. Nie polecam dla ludzi, którzy użytkują auto bardzo intensywnie. Ten olej tego nie wytrzyma. Polecam go dla tych, którzy użytkują samochód w przydomowych warunkach (dzieci do szkoły, na zakupy, do pracy itp)
    • cena
    • pod korkiem powstaje szlam
    • szybko się starzeje/zużywa
    • wymian co 7-8tyś km
  • Kazimierz
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    jeżdżę samochodem z silnikiem Diesla już z trzecią wymianą tego oleju i jest w porządku. Oleju nie ubywa od wymiany do wymiany. Jeśli natomiast są wycieki z pod uszczelek w różnych miejscach w silniku, to zamiast oleju DuraBlend 5W-40 polecam DuraBlend 10W-40.
    • aprobata vw do silników z pd
    • dobra marka
    • dystrybuowany w usa
    • stosowany w sportach samochodowych
  • Definsky
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Polecany olej o wysokiej gęstości do starych motocykli poniżej 1984 roku. W moim przypadku H-D Shovelhead FXE 1977 r. po dotarciu. Jak się będzie sprawdzał to zobaczymy, ale po wielu wywiadach wybór padł właśnie na ten olej.
    • smarowanie
    • trwałość
    • jakość
  • m...j
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Olej dobrej jakości dedykowany do samochodów toyota, trudny do podrobienia, spuszczamy z sinika w świetle ma kolor czerwonawy, utrzymuje silnik w czystości, zmniejsza tarcie wewnętrzne , regularnie wymieniany co rok lub 15 tys km znacznie przedłuża żywotność rozrządu.
    • jakość
    • smarowanie
    • trwałość
  • Mirosław
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Po zmianie na Millers TRX Synth 75w80 odczuwam lepsze działanie skrzyni biegów, bez haczenia i delikatne. Poprzedni olej oryginalnie stosowany przez Mazdę nie był tak dobry. Opakowanie 1L jest poręczne i wygodne w użyciu. Cena dobra w stosunku do jakości. Polecam