EBOOK ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch Brzesko

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfikatu to nie tylko doskonałe potwierdzenie posiadanych …

od 35,50 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 6

Oferta sklepu

Opis

ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to publikacja przeznaczona dla osób, które planują uzyskać Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych z modułu S10, który dotyczy podstaw programowania. Posiadanie takiego certyfikatu to nie tylko doskonałe potwierdzenie posiadanych kompetencji, ale także wzrost pozycji na rynku pracy i większa pewność utrzymania zatrudnienia. Korzyści dla posiadacza certyfikatu ECDL: potwierdzenie posiadanych kompetencji, wzrost pozycji na rynku pracy, większa pewność utrzymania zatrudnienia, wzrost mobilności, wzrost szans na rynku pracy w Europie i na świecie. ECDL S10. Podstawy programowania w języku Scratch to również doskonała pozycja dla wszystkich, którzy są zainteresowani nauką podstaw programowania w języku Scratch. Jest to idealny język do rozpoczęcia przygody z programowaniem, zwłaszcza dla dzieci i młodzieży. Z książki skorzystają także nauczyciele informatyki w szkołach podstawowych i ich uczniowie. Albert Hodorowicz, nauczyciel informatyki i egzaminator ECDL z wieloletnim stażem, opracował pomocny materiał, zgodny z sylabusem S10 ECDL, który składa się nie tylko z pytań teoretycznych, jakie mogą pojawić się na egzaminie, ale także zadań praktycznych wraz z rozwiązaniami oraz ilustrującymi je zrzutami ekranu. Książka jest rekomendowana przez PTI jako materiał szkoleniowy. Spis treści: Okładka Strona tytułowa Strona redakcyjna Spis treści Wstęp Terminologia Słownik pojęć kluczowych Metody myślenia komputacyjnego Metody prezentacji algorytmu Interfejs programu Początki programowania Wyświetlanie komunikatów tekstowych Wyrażenia arytmetyczne Zmienne Typy zmiennych Programowanie Logika Iteracja Procedury i funkcje w języku Scratch Funkcje rekurencyjne Zdarzenia Moduł losowy w języku Scratch Funkcje daty i czasu Przykładowe pytania testowe Odpowiedzi na przykładowe pytania testowe Przykładowe zadania praktyczne wraz z rozwiązaniami Przypisy

Specyfikacja

Autor
  • Albert Hodorowicz
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Rok wydania
  • 2020
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Kategorie
  • Programowanie
Ilość stron
  • 80