Perswazja w Social Media, czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki Brusy

Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, …

od 53,50 Najbliżej: 24 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Handlowanie na Facebooku? To działa! Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. O, czyżby? A może po prostu, w mediach społecznościowych jest jak w życiu? Jak w handlowaniu face to face? Ten jest skuteczniejszy, kto jest bardziej perswazyjny? Kto potrafi lepiej wywierać wpływ? Bo social media to tak naprawdę nie są media. To współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty (bo przecież dziś środa, w środę trzeba coś napisać!) i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie. Na 101 perswazyjnych sposobów. Jesteś na to gotów? Spis treści: Dlaczego nie cierpię wstępów do książek i Ty pewnie też Prawdziwy sekret internetowych milionerów Rozdział 1. Dlaczego Twoje social media nie sprzedają 8 najczęstszych błędów Błąd 1. Dlaczego Twoje social media to słup ogłoszeniowy Błąd 2. Boisz się sprzedawać Błąd 3. Nie chcę być nachalna Twoje CV dla zakonu nazaretanek a social media Co robi mózg na śmietniku Co Ci daje włamywanie się do mózgu osób scrollujących Instagram Błąd 4. Zrobię to, co inni Twoje DNA jest wyjątkowe, wszystko inne to kopia To, od czego uciekasz, może być Twoją największą przewagą Błąd 5. Nieustanne szukanie magicznego serwisu społecznościowego Dlaczego wena i talent są przereklamowane Błąd 6. Brak systematyczności a efekt serialu Błąd 7. Niezrozumienie elementu social Będziesz sprzedawał, nawet gdy tego nie chcesz Jak się buduje taką społeczność Błąd 8. Niezrozumienie specyfiki Facebooka i Instagrama zasięg organiczny to darmowa próbka Zamiast się obrażać, ciesz się, że możesz płacić Gdy Facebook i Google puszczają Ci oczko Rozdział 2. Jak sprzedaje się w social mediach i dlaczego Twój profil to nie sklep internetowy Różne intencje zakupowe Google a social media Dlaczego intencje są w tym całym zamieszaniu kluczowe Jak zamienić wciskanie na opowiadania i przy okazji zrobić sobie selfie Wyobraź sobie czerwoną lampkę w mózgu potencjalnego klienta Uwaga, kieszonkowiec! Rozdział 3. Jak działa dopamina i dlaczego Facebook uwielbia komentarze Jak wykorzystać dopaminowy głód dla własnych celów Jak wykorzystać głód dopaminowy w zwiększaniu sprzedaży Dlaczego musisz ożywić swój profil i generować jak najwięcej komentarzy Rozdział 4. Najważniejszy element, o który walczą obecnie wszystkie firmy 7 najskuteczniejszych sposobów na utrzymanie uwagi w social mediach 1. Jeżeli w Twojej branży wszyscy robią coś w podobny sposób, Ty zrób coś całkowicie odwrotnego 4 ważne pytania, które warto sobie zadać, żeby wyróżnić się w social mediach Dlaczego boimy się być inni? 2. Jak zastosować scroll stoppery na swoich profilach 3. Jak wykorzystać FFA, czyli ważny obszar w mózgu służący do rozpoznawania twarzy Eksperyment z selfie, który dużo Cię nauczy 4. Siła dynamicznych przejść Jak zatem tworzyć dynamiczne wideo, które przykuje i utrzyma uwagę w social mediach? TikTok to tak naprawdę ulepszony YouTube 5. Zdjęcia firmowe wyglądające jak zdjęcia z profilu prywatnego 6. Nietypowa czcionka, a tak naprawdę font 7. Wyróżnij się albo zgiń Wyróżnienie się na podstawie mikroniszy Rozdział 5. AIDA w praktyce, czyli dlaczego większość postów nie sprzedaje? AIDA to schody, po których prowadzisz klienta za rękę prosto do bankomatu Krok 1. Attention Krok 2. Interest Krok 3. Desire Od przypadkowego nagłówka do hipnotycznego transu pożądania Hej, mam puzzla, który Ci wypadł Krok 4. Action Kwintesencja hipnotycznej sprzedaży Czy takie wezwanie do akcji działa? Czy powtarzanie miliony razy jakiegoś tekstu ma wpływ na wyniki? Jak zrobić wezwanie do akcji w sprzedaży na livie lub webinarze? Brakujący element układanki Klient kupi teraz albo prawdopodobnie nigdy AIDA+P to nie tylko ten JEDEN tekst na Instagramie czy Facebooku Rozdział 6. Siła marki, czyli jak często dodawać posty, żeby sprzedać więcej produktów i podpisać więcej umów Jak emocje wzmacniają zapamiętywanie i co to dla Ciebie oznacza Muzyka, kolorofony i wodotryski vs czarny tekst na białym tle Jak przeszliśmy na dietę socialmediową? Czym jest efekt aureoli w social mediach i jak wykorzystać go w praktyce Być może masz już efekty z social mediów, ale o tym nie wiesz Jak często publikować w social mediach i dlaczego tak często Rozdział 7. Dlaczego emocje w postach sprzedają i co dobrego wynika z hejtu Jak zamienić komentarze w transakcje Czy bardziej kupujesz produkt czy sprzedawcę? Liczba komentarzy a neurony bliźniacze 1. Co łączy pole minowe, katastrofę samolotu i komentarze na Instagramie? 2. Jak odpisywać na komentarze i zjednać sobie klientów? 3. Twórz emocjonalne posty niech emocje rezonują 4. Prosty sposób na gigantyczne zaangażowanie w komentarzach 5. Jak transmisje na żywo wpływają na zaangażowanie społeczności? 6. Jak stać się milionerem, wkurzając Polaków? 7. Wspólny wróg, czyli jak grać i zarabiać na hejcie? Rozdział 8. Bonding i domowe reality show, czyli po co Ci te storiesy Ukryty sekret wywierania wpływu Baracka Obamy i Donalda Tuska Jak uruchomić efekt serialu w naszych kanałach social mediów Dlaczego życie innych wydaje nam się ciekawsze niż nasze Nieważne, co jest na sprzedaż, ważniejsze jest, kto sprzedaje Jak strategia okruszków chleba przyciąga przed ekran smartfona głodną zakupów społeczność Kształt naszych uszu a blokada przed nagrywaniem, czyli dlaczego Twój głos brzmi nieznajomo Misja, która będzie reaktorem jądrowym Twojego przekazu Pomóż wystarczającej grupie ludzi, a zrobią z Ciebie milionera Zrób tę jedną rzecz, a nigdy nie będziesz klepał biedy Jak przeistaczając się z larwy w motyla, przyciągnąć uwagę w social mediach 5 etapów od człowieka cienia do osoby wypełniającej stadiony Jak zdjęcie ze szczeniaczkiem na Instagramie poprawi konwersję w Twoim sklepie internetowym Rozdział 9. Dlaczego warto budować silny wizerunek eksperta i jak przełoży się to na sprzedaż Jak popisywanie się mocami superbohatera podwoi Twój majątek Dlaczego Twoi odbiorcy nie znają się na tym, co kupują Ludzie nie ufają sprzedawcom Zmień ten jeden element na wizytówce, a liczba zamówień wzrośnie Możesz być najlepszy, ale ten jeden element pogrąży każdą transakcję Ale ja nie jestem ekspertem! Tak się zdobywa uwagę Potężny skarb, który marnuje się w Twojej skrzynce e-mailowej Perswazje chodzą parami (i nie tylko) Skąd jeszcze brać pomysły na posty czy nagrania budujące wizerunek eksperta Jak zarabiać pieniądze na treściach i przestać w głupi sposób dorabiać innych Śmiali się, gdy uczyłem tak prostych rzeczy, jak dodawanie relacji, ale gdy zobaczyli, ile dzięki temu zarabiam, to Szkolenie za 1500 zł o tym, jak pisać w Wordzie Nie używaj słów, których nie usłyszysz w tramwaju Rozdział 10. Ponaglenia i te wredne liczniki dlaczego pomimo wszystko zwiększają sprzedaż Prawdopodobnie najważniejsza umiejętność w biznesie Sprzedaż nie jest sexy, ale pieniądze już tak Jak lody Ekipy rozbiły bank Jak prawa perswazji wzajemnie się uzupełniają Sprzedaj w 5 minut albo pożegnaj się z pieniędzmi Czarny trick iluzjonistów działający w social mediach i e-commerce Dlaczego kupujesz kilogram krewetek, pomimo że ich nie lubisz Jak wstawić licznik i zastosować presję czasu Dlaczego instynktownie walczymy o ostatnie sztuki Co możesz ograniczyć, żeby zwiększyć sprzedaż Rozdział 11. Jak przykleić czytelnika do ekranu smartfona? Poznaj sekret pisania wciągających postów 1. Dlaczego kluczem do viralowych treści są emocje 2. Siła historii 3. Ciekawość 4. Jak tworzyć przyciągające wzrok nagłówki 5. Czym jest tajemnicza technika open loops Rozdział 12. Dlaczego historie sprzedają, czyli jak w 5 minut stać się storytellerem Dlaczego historie sprzedają i zmieniają poglądy innych Zmień przekonania, a otworzysz portfele Jak działa matematyka zmiany przekonań Jak siłę historii zastosować w Twoim biznesie Zajmij czymś umysł klienta, a przestanie myśleć o cenie Jak pisać i opowiadać hipnotyzujące historie Szybki kurs układania poczytnych historyjek Ukryta siła sentymentu, czyli jak sprzedawać, gdy klientowi kręci się łezka w oku Ukryta siła multisensoryczności Rozdział 13. Jak ośmieszyć cenę i spowodować, że klient z uśmiechem wyda u Ciebie pieniądze Jak ośmieszyć cenę, żeby przestała być istotna Oprogramowanie w cenie zakupów w markecie Metoda kontrastu Ile zapłacisz za operację? Wychodzi 1 zł dziennie Dwa krytyczne błędy, które popełniają przedsiębiorcy, oferując bonusy Jak w prosty sposób zhakować 100 miliardów neuronów Rozdział 14. Jak zarabiać miliony, rozdając (prawie wszystko) za darmo Jak przygotować mózg klienta do płacenia większych sum Rozdział 15. Siła oddanej społeczności w social mediach, czyli co tak naprawdę kupują Twoi klienci Co łączy Kurta Cobaina z Tadeuszem Rydzykiem Społeczność ojca z Torunia Rozdział 16. Jak grać liczbami, żeby nasze posty sprzedawały Rozdział 17. Jak dopasować się do oDbiorcy, żeby poczuł, że jesteś jego przyjacielem Język ogólny a konkretny Rozdział 18. Tunele, remarketing i follow up dlaczego Twój klient jest zawsze po szklance whisky Jak strategia follow up pozwoli Ci dotrzeć do nawet najbardziej rozproszonych umysłów Wolisz 0,3% sprzedaży czy 70% potencjalnych klientów? Dlaczego kontakt do klienta jest o wiele bardziej wartościowym zasobem niż jednorazowa transakcja Co Ci zostanie, gdy stracisz konto na Instagramie Jak przekształcić znudzonego obserwatora w oddanego klienta Znajdź najczęstsze problemy grupy docelowej, a znajdziesz też pieniądze Jak nie pozwolić klientowi zapomnieć o wykonaniu przelewu Nie chcę być nachalny, nie lubię takiej sprzedaży Czym się kierujesz w biznesie? Twardymi danymi czy wydaje mi się? Co z tego, że jesteś najlepszy w tym, co robisz, jeżeli klienci o Tobie nie słyszeli Dlaczego mylimy znanych z najlepszymi Rozdział 19. Tak nie sprzedaje się trumien, czyli jak angażować, żeby sprzedawać Jak pierwszego dnia od napisania oprogramowania generujemy wysoką sprzedaż, gdy inne startupy wycierają dywany u inwestorów Jak sprzedawać za pomocą dynamicznego wideo? Tak nie sprzedaje się trumien Rozdział 20. Co zrobić, żeby promocja i przecena nie wydawały się kolejnym trickiem sprzedażowym Rozdział 21. Jest ktoś, komu klient wierzy bardziej, i nie jest to Twoja teściowa Po co Ci odkurzacz, skoro do wioski nie doprowadzono jeszcze prądu Jak w 5 minut zainstalować w naszym sklepie internetowym aplikację generującą silny dowód społeczny Jak media społecznościowe zmieniły sprzedaż Co zrobić, żeby opinie na Twoim fanpageu nie tylko były, ale też sprzedawały Jak poduszka i pierze mają się do złośliwych komentarzy na Twoim Facebooku 3 ważne zasady, dzięki którym opinie pisane przez innych będą miały większą moc sprzedażową Zasada #1 Zasada #2 Zasada #3 Co minutę rodzi się klient Rozdział 22. Przeprowadź klienta z punktu A do punktu B, a odda Ci wszystkie swoje pieniądze O czym marzą Twoi klienci i jak to zbadać Rozdział 23. 3 etapy schematu kupowania w internecie, o których zapomina 90% przedsiębiorców Etap 1. Zapoznanie z ofertą Etap 2. Oczekiwanie na przesyłkę Etap 3. Odebranie przesyłki Tylko szaleńcy dbają o piękne wnętrze komputera Rozdział 24. Napisz ten jeden tekst, a klienci będą błagali Cię o produkt Co zrobić, żeby to klient sam przekonywał siebie do zakupu Niedostępność a efekt wirusowy Rozdział 25. Kaucja czy gotówka? A gdyby to było to samo? Dlaczego jest to tak silna technika i jak ją właściwie stosować 4 fakty o gwarancji satysfakcji, dzięki którym zarobisz więcej pieniędzy Fakt #1. Przedsiębiorcy boją się pisać o gwarancji satysfakcji, dlatego zyskasz przewagę Fakt #2. Im dłuższy okres gwarancji satysfakcji, tym mniej zwrotów Fakt #3. Im częściej mówisz o gwarancji satysfakcji, tym klient czuje się bezpieczniej Fakt #4. Dzięki zwrotom zyskujesz klienta na lata Rozdział 26. Dlaczego klient przychodzący po haczyk na ryby powinien wyjść z własną łodzią Jak wykorzystać sprzedaż kontekstową w social mediach Jak taką kontekstową sprzedaż zastosować w przypadku butiku odzieżowego Zakończenie skończyłeś książkę i co dalej? O autorze: Mirosław Skwarek – specjalista w dziedzinie perswazyjnych technik sprzedaży, autor kursów z dziedziny marketingu i sprzedaży online. Co-founder systemu do email marketingu GetAll.pl i twórca Akademii Social Media, czyli internetowej szkoły, która uczy nowoczesnego marketingu w sieciach społecznościowych. Prowadzi bloga: www.perswazjawsprzedazy.pl.

Specyfikacja

Autor
  • Skwarek Mirosław
Wybrani autorzy
  • Mirosław Skwarek
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 296
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB