Insert Rewizor Nexo - Rozszerzenie Na Następne 1 Stanowisko (Rewnr1) Błaszki

Insert Rewizor nexo rozszerzenie na następne stanowiska 1Stan ESD - jest to rozszerzenie w formie dystrybucji elektronicznej pozwalające na obsługę kolejnego (1) stanowiska. Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania …

od 782 Najbliżej: 27 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Insert Rewizor nexo rozszerzenie na następne stanowiska 1Stan ESD - jest to rozszerzenie w formie dystrybucji elektronicznej pozwalające na obsługę kolejnego (1) stanowiska. Rewizor nexo to nowoczesny system wspomagający prowadzenie pełnej księgowości. Zastosowane technologie i rozwiązania interfejsowe sprawiają, że obsługa księgowa firmy staje się wygodniejsza i szybsza. Rewizor nexo wspiera księgowych na każdym etapie pracy: od zarządzania planami kont, dekretacji i księgowania, poprzez ewidencje VAT, pojazdów, umów i płac, obsługę środków trwałych, po wystawianie deklaracji skarbowych, operacje kasowe i operacje na rachunkach bankowych oraz ewidencjonowanie i rozliczanie rozrachunków. Mimo bogatej funkcjonalności wyróżnia się prostą, intuicyjną obsługą. Rewizor nexo jest częścią InsERT nexo - zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również: Subiekt nexo - system obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej oraz Rachmistrz nexo - program do prowadzenia uproszczonej księgowości. Plan kont Elastyczne zarządzanie okresami obrachunkowymi: płynne przejście z okresu rozliczeń uproszczonej księgowości z zachowaniem wszystkich danych historycznych wprowadzonych w Rachmistrzu nexo, możliwość przeniesienia ustawień z innego okresu. Obsługa etapowej pracy na okresie obrachunkowym - wstępne/ostateczne otwarcie i wstępne/ostateczne zamknięcie ksiąg. Możliwość kwalifikowania dokumentów księgowych do "13. miesiąca". Rozbudowana obsługa planu kont - możliwość generowania wzorcowego planu kont, przeniesienia z innego roku obrotowego, podłączanie kartotek księgowych. Konto może posiadać stałą lub zmienną długość numerów analityki. Instancjonowanie kont usprawniające obsługę dużej liczby kont analitycznych powstających przy stosowaniu złożonych planów kont z wykorzystaniem rozbudowanych kartotek. Obsługa kont pozabilansowych, określanie kont specjalnych (wynik finansowy, koszty sprzedanych produktów) wpływających na wyliczanie sprawozdań. Automatyczne tworzenie kont kartotekowych (na bazie elementów kartotek księgowych). Kartoteki księgowe Kartoteki wzorcowe, na podstawie których można definiować nowe kartoteki. Konto może posiadać stałą lub zmienną długość numerów analityki. Możliwe jest definiowanie kartotek księgowych opartych o tę samą kartotekę wykorzystywaną w systemie (dzięki temu np. kontrahent może posiadać wiele różnych analityk). Księgi rachunkowe Księgowość w InsERT nexo stanowi spójną całość - możliwe jest płynne przejście między różnymi formami księgowości z zachowaniem wszelkich danych kartotekowych, ewidencyjnych oraz dokumentów źródłowych. Dekretacja nie wymaga określania typu relacji w grupie - system sam ją wyznacza. Zapisy księgowe podzielone na stany odzwierciedlające etapy pracy (zapis w stanie roboczym, zapis w końcowej postaci wymagający weryfikacji, zapis zaksięgowany). Podziału zapisów księgowych na dekrety i polecenia księgowania oraz znakowanie etapu pracy nad okresem obrachunkowym poprzez wstępne i ostateczne otwarcie bądź zamknięcie ksiąg rachunkowych. Dla dowodów księgowych ujawnionych po rozliczeniu okresu obrachunkowego przeznaczono tzw. "13. miesiąc". Możliwość dokonania opisu księgowego od strony dokumentu źródłowego (opis ten może decydować m.in. o sposobie importowania dokumentu). Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby schematów dla danego typu dokumentu i jego cechy (np. kategorii księgowej) poprzez określenie kolejności ich wykonania ręcznie (podobne warunkowanie zastosowano przy imporcie do ewidencji VAT). Dekretacja Dekretowanie intuicyjne - podział dokumentów księgowych na dekrety i polecenia księgowania. Zaawansowany moduł gromadzący obrazy księgowe dokumentów, z jego poziomu można dokonać własnego opisu księgowego do wykorzystania w automatycznej dekretacji wg schematów. Znakowanie etapów pracy nad dekretowanym dokumentem - statusy księgowe: nowy, opisany, zaksięgowany. Monitowanie zmiany dokumentu księgowego po dokonanej dekretacji. Określanie blokady dokumentu źródłowego w zależności od wartości statusu księgowego. Przesyłanie obrazów księgowych dokumentów Subiekta nexo do modułu Dekretacji dokumentów różnymi kanałami komunikacji: pracy lokalnej (na jednej bazie danych), online (praca zdalna wykorzystująca mechanizmy chmury w Internecie oraz dostarczanie dokumentów za pomocą plików. Możliwość pobierania dokumentów z Gratyfikanta GT. Wsparcie dekretacji poprzez wykorzystanie pieczęci księgowych, generowanie zapisów VAT, prowadzenie kont rozrachunkowych, obsługę dekretów walutowych. Schematy dekretacji Możliwość zdefiniowania dowolnej liczby schematów dla danego typu dokumentu i jego cechy (np. kategorii księgowej) poprzez określenie kolejności ich wykonania ręcznie (podobne warunkowanie zastosowano przy imporcie do ewidencji VAT). Ewidencje VAT sprzedaży i zakupu Ewidencja i rozliczanie podatku VAT: ewidencjonowanie dokumentów złożonych operacji gospodarczych (np.: zakupy zaopatrzeniowe i kosztowe, różne rodzaje odliczenia), obsługa transakcji VAT krajowych, wewnątrzwspólnotowych i pozaunijnych. Rozliczanie VAT marża, korekt VAT, nieterminowych płatności (ulga za złe długi), VAT naliczanego po zapłacie (z wykorzystaniem rozliczeń rozrachunków). Automatyczne wyliczanie deklaracji VAT-7/7K/7D i VAT-UE i ich korekt (miesięcznie lub kwartalnie). Wsparcie podatników nie korzystających z rozliczenia VAT - komunikowanie momentu przekroczenia progu sprzedaży zwolnionej. Zapisy VAT można zróżnicować pod kątem zawartości dokumentu, czyli określić różny skutek VAT dla pozycji (tzw. zapis złożony). Środki trwałe Ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych oraz operacji związanych z nimi. Możliwość ewidencjonowania operacji wg amortyzacji podatkowej i bilansowej z uwzględnieniem wartości stanowiącej koszty uzyskania przychodu i wartości przypadającej na miejsca użytkowania środków trwałych Umowy i płace Podstawowa obsługa umów i płac - umowy o pracę oraz cywilnoprawne wraz z obsługą naliczeń ZUS. Eksport danych do programu Płatnik w wersji nie niższej niż 9.01.001. Ewidencje pomocnicze Ewidencje pomocnicze: przejazdów, remanentów dla wszystkich form księgowości. Ewidencja pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności gospodarczej wraz z obsługą eksploatacji samochodów, motocykli oraz motorowerów należących do pracowników, wspólników oraz osób współpracujących. Możliwość zaewidencjonowania ryczałtu na użytkowanie pojazdu pracownika do celów służbowych. Zaawansowany system rozliczeń właścicielskich wspierających rozliczenie podatku od przychodów ewidencjonowanych: od składek ZUS wspólnika (także z innych źródeł, przez ewidencję przychodów z etatu lub innych form działalności gospodarczej oraz straty z lat ubiegłych, do odliczeń, doliczeń i obniżek związanych z ulgami na dzieci oraz innymi ulgami związanymi z podatkiem. Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych w ujęciu miesięcznym bądź kwartalnym. Uwzględnienie naliczeń rozliczeń właścicielskich w rozliczeniu zaliczek na podatek dochodowy wspólników. Możliwość ewidencjonowania osób współpracujących wraz z wyliczaniem składek oraz deklaracji ZUS, a także wspólnego rozliczania wspólnika ze współmałżonkiem. Kasa Operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane). Kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony). Możliwość zdefiniowania wielu stanowisk kasowych w obrębie jednej kasy (przydatne m.in. podczas korzystania z sesji kasowych, które są związane ze stanowiskiem oraz raportów kasowych, które dotyczą kasy). Możliwość przypisania form płatności do stanowiska kasowego. Raport kasowy to zbiorczy dokument, który może być przekazany bezpośrednio do księgowości (może być odzwierciedleniem jednej lub wielu sesji kasowych). Możliwość rejestrowania środków w drodze i kończenia rozpoczętego transferu. Bank Spójna obsługa operacji na rachunku bankowym bez względu na sposób prowadzenia rachunku (ewidencjonowanie ręczne, bankowość elektroniczna). Bankowość elektroniczna offline i online. Polecenie przelewu/wpłaty gotówkowej standardowe, podatkowe, ZUS-owe. Możliwość rejestrowania środków w drodze, kończenie rozpoczętego transferu. Rozliczenia Rozliczenia waluta obca - PLN. Rozrachunki Podział płatności na rodzaje - dla każdego z nich można określić, jaki typ rozrachunku będzie tworzony dla płatności (np. KP rodzaju spłata tworzy spłatę należności, a rodzaju zaliczka tworzy zobowiązanie). Dodatkowe tryby w schematach importu: tryb "podłącz lub przerwij import" i "podłącz lub rozlicz i powiel". Konfiguracja Możliwość wykorzystania predefiniowanych słowników użytkownika i wykorzystanie ich elementów do opisu księgowego pozycji dokumentów do dekretacji.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Insert
Liczba stanowisk
  • 1
Nośnik
  • CD
Wersja
  • BOX
Wersja językowa
  • Polska
Typ licencji
  • Komercyjna
System operacyjny
  • Windows