Marketing sportu Bisztynek

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję …

od 51,58 Najbliżej: 20 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję organizacji sportowych, rolę nowych mediów w marketingu sportu oraz problematykę sponsoringu. Omawiane zagadnienia zostały wzbogacone licznymi studiami przypadków. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach związanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń. Autor: Andrzej Sznajder Rok wydania: 2015 Oprawa: broszurowa Format: 16,5x23,5 cm Liczba stron: 310

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Sznajder Andrzej
Wybrane wydawnictwa
  • PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2015
Ilość stron
  • 310
Język oryginału
  • Polski
Tematyka
  • Koszykówka
  • Piłka nożna
ISBN
  • 9788320822052