Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu Bieżuń

Książka "Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu" jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z …

od 14,70 Najbliżej: 37 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Książka "Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu" jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center). Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych. Otwierasz firmę? Chcesz poprawić swoją sytuację finansową? A może jesteś doświadczonym przedsiębiorcą chcącym rozwinąć swoje umiejętności? Setki tytułów z szeroko rozumianego biznesu, ekonomii czy zarządzania w jednym miejscu na molemole.com! Sprawdź czego możesz się nauczyć od bestsellerowych autorów, m.in Roberta Kiyosakiego, Briana Tracy'ego czy Phillipa Kotlera! Mole Mole to nowe, wyjątkowe miejsce na księgarskiej mapie Polski. To nowoczesne, przytulne małe księgarnie oraz sklep internetowy, przyjazne pasjonatom czytania, wielbicielom dobrej książki i literatury, ceniącym sobie wybór i przyjazne, nieśpieszne zakupy. W naszych księgarniach znajdziecie wyselekcjonowaną ofertę tytułów a na molemole.com możecie buszować wśród dziesiątek tysięcy pozycji książkowych. Nasz bogaty księgozbiór to moc inspiracji i publikacje z niemalże wszystkich dziedzin!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Kućmierowski Sylwester
Wybrane wydawnictwa
  • SEDNO
Rok wydania
  • 2014
Ilość stron
  • 303
Okładka
  • Miękka
ISBN
  • 9788379630080
Model
  • miękka