Biblia sprzedaży. Wydanie II rozszerzone Bieżuń

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować” Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im …

od 71,50 Najbliżej: 48 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

I powiedział Mistrz handlowcom: „Idźcie i pomóżcie ludziom kupować” Wstali zatem i ruszyli w cztery świata strony, aby szukać tych, dzięki którym zadanie swoje wypełnią. Pisali, dzwonili i spotykali się z klientami wszędzie, gdzie możliwość realizacji zadania wyczuwali. Czynili tak, gdyż dane im było zasady, metodyki i techniki skutecznej sprzedaży opanować. A każdy z nich dzierżył w ręku księgę, którą „Biblią sprzedaży” zowią. I gdy misję swą wypełnili, radowali się wszyscy — handlowcy i klienci. Pięcioksiąg ów służyć radą i pomocą będzie także Tobie, który pierwsze, drugie i kolejne swoje kroki na drodze handlowca stawiasz. Księga ta nie bez przyczyny zwie się „Biblią”. Znajdziesz w niej oto wszelkie mądrości niezbędne do tego, by stać się handlowcem skutecznym. Księga Wejścia odsłoni przed Tobą prapoczątki handlowania, usystematyzuje Twą wiedzę i obali mity. Księga Przyczyny zmotywuje Cię, ukazując Ci prawdy z dziedziny psychologii, zmieni Twe nastawienie do siebie samego, otoczenia i procesu sprzedaży. Zagłębiając się w Księgę Metody, opanujesz konkretne techniki i udoskonalisz swój zawodowy warsztat. Księga Drogi mówi, jaki jest dziś i jaki w przyszłości może stać się świat sprzedaży. Ostatnia księga — Księga Pasji — stanie się dla Ciebie niewyczerpanym źródłem inspiracji i motywacji. Drugie wydanie książki zostało zaktualizowane i uzupełnione na prośbę Czytelników wydania pierwszego oraz wzbogacone o rozdział poświęcony reklamacjom. Spis treści: Wstęp do wydania drugiego (9) KSIĘGA WEJŚCIA KW.I. GENEZA (13) KW.II. POJAWIA SIĘ SPRZEDAŻ (13) KW.III. CO O TYM MYŚLISZ? (20) KW.IV. CO NAS POWSTRZYMUJE? (22) KSIĘGA PRZYCZYNY CZĘŚĆ I. JAK I DLACZEGO (31) KP.I.1. SKĄD SIĘ BIORĄ EFEKTY? (32) KP.I.2. O CO PYTAĆ? (38) KP.I.3. NIE ZAWSZE RAZEM (42) CZĘŚĆ II. Z DYSTANSU (45) KP.II.1. CZYM JEST MOTYWACJA? (46) KP.II.2. WAŻNE PYTANIA (53) CZĘŚĆ III. U ŹRÓDEŁ (57) KP.III.1. BIP. BÓL I PRZYJEMNOŚĆ (58) KP.III.2. PERCEPCJA (66) CZĘŚĆ IV. GŁÓWNY NURT (73) KP.IV.1. WZORCE MENTALNE (74) KP.IV.2. WARTOŚCI (76) KP.IV.3. PRZEKONANIA (87) KP.IV.4. POTRZEBY (118) KP.IV.5. METAPROGRAMY (133) CZĘŚĆ V. OTWÓRZ OCZY! (145) KP.V.1. ZMYSŁY (146) KP.V.2. KONCENTRACJA (148) KP.V.3. SIŁA PYTAŃ (155) KP.V.4. JĘZYK (173) CZĘŚĆ VI. PODRÓŻ DO PRZYSZŁOŚCI (181) KP.VI.1. MAGIA EFEKTÓW (182) KP.VI.2. STWÓRZ WIZJĘ! (185) KP.VI.3. WYTYCZANIE CELÓW (192) KSIĘGA METODY CZĘŚĆ I. DLACZEGO LUBIMY KUPOWAĆ I NIE LUBIMY, JAK SIĘ NAM SPRZEDAJE (207) KM.I.1. ŹRÓDŁA NASZYCH DECYZJI (208) KM.I.2. POTRZEBY (210) CZĘŚĆ II. OD CZEGO ZACZĄĆ? (229) KM.II.1. PIERWSZY KROK (230) KM.II.2. BAZA KONTAKTÓW (235) KM.II.3. SIANIE (241) CZĘŚĆ III. WŁAŚCIWE PODEJŚCIE DO SPRZEDAŻY (259) KM.III.1. TWÓJ KLIENT (260) KM.III.2. SKUTECZNOŚĆ ROZMOWY TELEFONICZNEJ (264) CZĘŚĆ IV. TELEFON (271) KM.IV.1. ZANIM WYBIERZESZ NUMER (272) KM.IV.2. KONSTRUKCJA ROZMOWY TELEFONICZNEJ (275) KM.IV.3. ZASTRZEŻENIA (300) CZĘŚĆ V. SPOTKANIE HANDLOWE (309) KM.V.1. ETAP PIERWSZY - NAWIĄZANIE KONTAKTU (312) KM.V.2. ETAP DRUGI - ZBIERANIE INFORMACJI I UŚWIADAMIANIE POTRZEB (326) KM.V.3. ETAP TRZECI - PRZEDSTAWIENIE PROPOZYCJI I PREZENTACJA (339) KM.V.4. PREZENTACJA WIELOOSOBOWA (345) KM.V.5. ETAP CZWARTY - ZAMKNIĘCIE SPRZEDAŻY (352) KM.V.6. UTWIERDZENIE W DECYZJI (359) KM.V.7. ZASTRZEŻENIA (362) KM.V.8. PODSUMOWANIE (374) CZĘŚĆ VI. WZORZEC PYTAŃ PROWADZĄCYCH (WPP) (377) KM.VI.1. SIŁA PYTAŃ (378) KM.VI.2. JAK DZIAŁA WZORZEC? (381) KM.VI.3. TWORZENIE PYTAŃ (388) CZĘŚĆ VII. KLIENT NIEZADOWOLONY... (393) KM.VII.1. W PIERWSZYM ODRUCHU (394) KM.VII.2. PRAWA KLIENTA (396) KM.VII.3. JAK TO ZAŁATWIĆ? (402) KSIĘGA DROGI CZĘŚĆ I. DOKĄD ZMIERZA SPRZEDAŻ? (413) KD.I.1. CZYM JEST DZISIAJ PRODUKT? (414) KD.I.2. ZMIANY W ŚWIADOMOŚCI KONSUMENTÓW (417) CZĘŚĆ II. WIELKIE TRENDY (427) KD.II.1. NETWORK MARKETING (428) KD.II.2. E-COMMERCE (451) KSIĘGA PASJI KP.I. CZYM JEST PASJA? (457) KP.II. GDZIE ZACZĄĆ? (462) KP.III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ (479) KP.IV. TROCHĘ ETYKI (495) KP.V. SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE (498) O autorze: Arkadiusz Bednarski - trener i praktyk sprzedaży. W swojej 20-letniej karierze przeszedł drogę od handlowca, przez kierownika i dyrektora sprzedaży, po członka zarządu spółki prawa handlowego. Jest autorem koncepcji budowy sieci sprzedaży, przyczynił się do rozwoju wielu firm. Prowadzi autorskie seminaria i szkolenia sprzedażowe w kraju i za granicą. Od 20 lat jest trenerem, przeszkolił ponad 12 tysięcy osób z 23 krajów. Absolwent Wydziału Zarządzania i Technologii Żywności Akademii Morskiej w Gdyni oraz studiów na kierunku negocjacje i mediacje w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Autor licznych publikacji prasowych oraz 14 książek, w tym kilku bestsellerów — wśród nich Mistrza sprzedaży, który doczekał się już trzech wydań.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Wybrani autorzy
  • Arkadiusz Bednarski
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 504
Rok wydania
  • 2016