Prawo dla biznesu. E-commerce Bielsko-Biała

Wywiad z Piotrem Kantorowskim - współautorem książki >> PRZECZYTAJ Jak zabezpieczyć swój majątek przy prowadzeniu działalności gospodarczej? >> POSŁUCHAJ Znaki towarowe, a SEO i SEM, czyli jeden prosty trik, który pozwoli Ci przechytrzyć konkurencję >> PRZECZYTAJ Czy Shopify jest zgodny z RODO? >> …

od 44,50 Najbliżej: 0,8 km

Liczba ofert: 7

Oferta sklepu

Opis

Wywiad z Piotrem Kantorowskim - współautorem książki >> PRZECZYTAJ Jak zabezpieczyć swój majątek przy prowadzeniu działalności gospodarczej? >> POSŁUCHAJ Znaki towarowe, a SEO i SEM, czyli jeden prosty trik, który pozwoli Ci przechytrzyć konkurencję >> PRZECZYTAJ Czy Shopify jest zgodny z RODO? >> PRZECZYTAJ Artur Pajkert recenzuje książkę! >> ZOBACZ Dziennik Budowy Firmy >> POSŁUCHAJ By Twój e-biznes był prowadzony legalnie Zbiór praw dotyczących firm prowadzących działalność online poszerza się w tempie odpowiadającym rozwojowi tego sektora rynku. Każdemu kolejnemu rodzajowi e-narzędzia przypisuje się całą listę nowych paragrafów, zakazów, nakazów i zaleceń. Kolejne precedensy i związane z nimi sprawy mnożą listę pytań i wątpliwości. Coraz więcej jest mało zrozumiałych dla przeciętnego Kowalskiego przepisów, w których jednak musi on nauczyć się poruszać, jeśli nie chce przepaść na e-rynku wskutek kar finansowych. Nie sposób wiedzieć wszystkiego na temat legalnej strony biznesu online. Nie ma też konieczności recytowania kolejnych wyjątków z praw, które dotyczą e-przedsiębiorców. Z takiego założenia wyszli zresztą autorzy tej książki. Przyjęli, że jej czytelnik będzie chciał dowiedzieć się z niej przede wszystkim tego, co najważniejsze dla jego firmy, bez czego nie da się jej prowadzić legalnie, a tym samym - bezpiecznie. Publikacja jest dość obszerna, ponieważ zawiera mnóstwo użytecznych wskazówek oraz wzorów dokumentów, do wykorzystania 1:1 w biznesie prowadzonym w sieci. Skonstruowana została jednak prosto, z czytelnym spisem treści, który ułatwia natychmiastowe dotarcie do tych zagadnień, które są aktualnie w obszarze zainteresowania odbiorcy. Spis treści: Polecają 9 Wstęp 17 Jak zacząć biznes online 19 Jednoosobowa działalność gospodarcza 20 Działalność nierejestrowa 21 Ulga na start 22 Mały ZUS 22 Mały ZUS plus 23 Skala podatkowa 24 Podatek liniowy 24 Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych 25 Karta podatkowa 25 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością 27 Ubezpieczenia społeczne 27 Pełna rachunkowość 28 Podatki 28 Założenie działalności gospodarczej 29 CEIDG, czyli założenie jednoosobowej działalności gospodarczej 30 Założenie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością przez S24 40 Podatek VAT 71 Baza Danych Odpadowych 75 Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych 81 Sprawozdawczość finansowa 89 Kasa fiskalna 98 Oznaczenie firmy oraz marki w działalności e-commerce 101 Zasady prawa firmowego 102 Zasada wyłączności 102 Zasada prawdziwości 103 Oznaczenie marki przedsiębiorcy 104 Ochrona marki 105 Ochrona marki w oparciu o ustawę o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 105 Ochrona marki jako utworu 106 Ochrona znaku towarowego jako marki 106 Umowa na stworzenie logotypu 113 Zawarcie pisemnej umowy 114 Pola eksploatacji 114 Wynagrodzenie za przeniesienie majątkowych praw autorskich na każdym z pól eksploatacji 114 Zarejestrowanie logotypu jako znak towarowy 115 Brak przeniesienia majątkowych praw autorskich 120 Produkty w sklepie internetowym 123 Strona internetowa w e-commerce 125 Legalna strona sklepu internetowego 135 Regulamin sklepu internetowego 136 Dane osobowe w sklepie internetowym 154 Informacja o cookies 172 Checkboxy i formularze 174 Reklamacje i zwroty w e-commerce 177 Czym tak naprawdę jest reklamacja? 177 Rękojmia 178 Gwarancja 182 Odstąpienie od umowy (zwrot) 184 Marketing i reklama w e-commerce 191 Newsletter i cold mailing 191 Zakazana reklama 195 Wykorzystanie SEO i SEM w marketingu 199 Działania marketingowe związane z organizacją konkursu 200 Ochrona firmy w internecie 209 Blokowanie nieuczciwych działań konkurencji w Google, Allegro i Amazonie 209 Walka z podróbkami 210 Walka z nieprawdziwymi opiniami 212 Współpraca z podwykonawcami i pracownikami 215 Zakończenie 229

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Piotr Kantorowski;Paweł Głąb
Rok wydania
  • 2020
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Ilość stron
  • 232
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB