Marketing wartości Bełchatów

4,5
1 opinia

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle Guru marketingu Philip Kotler uznał, że: "...jej przeznaczeniem jest wywołanie rewolucji zarówno w marketingu, jak i kręgach finansowych". Marketing wartości nie jest kolejną błyskotliwą nazwą ani nową pseudoteorią, jakich wiele pojawiło się w ostatnich latach, ale …

od 5 Najbliżej: 44 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

MARKETING WARTOŚCI Peter Doyle Guru marketingu Philip Kotler uznał, że: "...jej przeznaczeniem jest wywołanie rewolucji zarówno w marketingu, jak i kręgach finansowych". Marketing wartości nie jest kolejną błyskotliwą nazwą ani nową pseudoteorią, jakich wiele pojawiło się w ostatnich latach, ale próbą spojrzenia na rzeczywistą i oczekiwaną pozycję marketingu we współczesnych przedsiębiorstwach. Autor nie neguje dotychczasowego dorobku marketingu, ale dowodzi konieczności nowego spojrzenia na jego cel. Przekonuje, że wszelkie marketingowe przedsięwzięcia należy oceniać w kontekście tworzenia wartości dla inwestorów. Tradycyjnie formułowane cele marketingu, jak wzrost świadomości i lojalności konsumentów, udziały w rynku i inne, nie znajdują jasnego przełożenia na wyniki finansowe. Za cel marketingu należy więc uznać uczestniczenie w maksymalizacji wartości dla udziałowców, a w związku z tym marketingowe strategie trzeba oceniać za pomocą kryteriów i metod realizacji tego celu. Dokonując daleko idącego uściślenia tak pojmowanej roli marketingu, Peter Doyle sformułował wiele reguł jego skuteczności, budując koncepcję systemowego marketingowego zarządzania, bez którego współczesne przedsiębiorstwo nie może egzystować. Dokumentując wpływ marketingu na stopę zwrotu kapitału i przyszłą wartość firmy, Autor eksponuje i umacnia jego znaczenie w zarządzaniu i strukturach organizacyjnych. Książka zapełnia w naszej marketingowej wiedzy istotną lukę. Jej zaletą jest przede wszystkim podejście narzędziowe. Kierującym korporacjami wyjaśnia, dlaczego marketing generuje wartości dla właścicieli. Zatrudnionym w organizacjach (jednostkach) marketingu oferuje narzędzia kreowania strategii, które wartości te mają tworzyć. Pragmatyzm publikacji podkreślają liczne przykłady zastosowań w różnych dziedzinach biznesu. Tekst jest znakomicie osadzony w realiach współczesnego świata: uwzględnia uwarunkowania rynku globalnego, zmienność struktur gospodarki, konsekwencje rewolucji informacyjnej i coraz silniejszą presję udziałowców na decyzje menedżerów. Do lektury książki zachęcają także: syntetyczna podręcznikowa forma, trafne ułożenie zagadnień i duża komunikatywność. Pozwala to wyrazić przekonanie, że książka będzie odbierana z dużym zaciekawieniem, a wielu czytelników znajdzie w niej inspirację dla własnych pomysłów i decyzji. Spis treści: Przedmowa do wydania polskiego Przedmowa I. PODSTAWY TWORZENIA WARTOŚCI 1. Marketing a wartość dla udziałowców Wprowadzenie i cele Zarządzanie w XXI wieku Miara sukcesu: wartość dla udziałowców Utracona pozycja marketingu Nowe możliwości marketingu Zasada wartości dla udziałowców Wyzwania stojące przed ideą wartości dla udziałowców Miary wydajności oparte na metodach rachunkowych Zmieniająca się rola marketingu Podsumowanie Pytania i polecenia 2. Kierunek: wartość dla udziałowców Wprowadzenie i cele Podstawy szacowania Wartość dla udziałowców Dodana wartość ekonomiczna (finansowa) Finansowe czynniki tworzenia wartości Marketingowe czynniki tworzenia wartości Organizacyjne czynniki tworzenia wartości Marketingowe zastosowania wartości dla udziałowców Ograniczenia analizy wartości dla udziałowców Podsumowanie Pytania i polecenia 3. Marketingowy czynnik tworzenia wartości Wprowadzenie i cele Nowa definicja marketingu Tworzenie wartości dla klienta Budowanie przewagi różnicującej Budowanie relacji z klientami Wdrażanie marketingu opartego na relacjach Wymagania organizacyjne Organizacja zorientowana na klienta Podsumowanie Pytania i polecenia 4. Teraz rozwój Wprowadzenie i cele Marketing, wzrost i wartość dla udziałowców Drogi wzrostu Opracowywanie strategii rozwoju Podsumowanie Pytania i polecenia II. ROZWÓJ STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI 5. Ocena pozycji strategicznej Wprowadzenie i cele Wstęp Ocena bieżącej kondycji firmy Wyjaśnienie bieżącej sytuacji Prognozowanie rozwoju firmy Następstwa oceny pozycji strategicznej Plan działania oparty na wartości Cele strategiczne Podsumowanie Pytania i polecenia 6. Strategia marketingowa oparta na wartości Wprowadzenie i cele Czemu służą strategiczne plany marketingowe Planowanie na poziomie spółki Planowanie na poziomie jednostki organizacyjnej Proces planowania Podsumowanie Pytania i polecenia III. REALIZACJA STRATEGII WYSOKIEJ WARTOŚCI 7. Budowanie kapitału marki Wprowadzenie i cele Znaczenie aktywów niematerialnych Znaczenie marki Marki i wartość dla udziałowców Jak budować markę Zagadnienia związane z zarządzaniem marką Tworzenie portfela produktów markowych Wycena marki Podsumowanie Pytania i polecenia 8. Ustalanie cen ze względu na wartość Wprowadzenie i cele Cena i wartość dla udziałowców Zasady ustalania cen Ustalanie ceny Dostosowanie cen do produktów i możliwości klientów Zmiana cen Zarządzanie ceną Podsumowanie Pytania i polecenia 9. System komunikacji oparty na wartości Wprowadzenie i cele Komunikacja a wartość dla udziałowców Komunikacja a konsumenci Budowanie skutecznej strategii komunikacji Podział środków na poszczególne kanały komunikacji Ocena wartości strategii komunikacji Podsumowanie Pytania i polecenia 10. Marketing wartości dodanej prowadzony przez Internet Wprowadzenie i cele Rozwój Internetu Siły napędowe zmian w nowej gospodarce Tworzenie wartości za pośrednictwem Sieci Implikacje dla strategii marketingowej Budowanie wartości marki w Sieci Wycena strategii marketingowych w Sieci Perspektywy na przyszłość Podsumowanie Pytania i polecenia Słowniczek Indeks Dane techniczne: Autor: Peter Doyle Stan: nowa, nieczytana Oprawa: twarda Rok wydania: 2003 Stron: 420 Wymiary (mm) : 170x250

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Peter Doyle
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2003
Ilość stron
  • 420
ISBN
  • 9788388667220

Opinie Marketing wartości Bełchatów

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia