Pianista. Rozmowy z Garrickiem Ohlssonem (EPUB) Barczewo

Rozmowy z najwybitniejszymi pianistami przełomu XX i XXI wieku to nowa seria wydawnicza Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina. Bohaterem pierwszej książki w serii jest Garrick Ohlsson wybitny pianista, zwycięzca VIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W wywiadzie rzece …

od 46,99 Najbliżej: 48 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Rozmowy z najwybitniejszymi pianistami przełomu XX i XXI wieku to nowa seria wydawnicza Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina. Bohaterem pierwszej książki w serii jest Garrick Ohlsson wybitny pianista, zwycięzca VIII Międzynarodowego Konkursu Pianistycznego im. Fryderyka Chopina. W wywiadzie rzece opowiada Kamili Stępień-Kuterze o drodze, jaką przebył od czasu, gdy jako kilkulatek próbował szukać prostych melodii na stojącym w domu pianinie, o swych niezwykłych nauczycielach, spotkaniu z Vladimirem Horowitzem, artystycznych przyjaźniach, sposobach pracy nad repertuarem oraz warsztatem, a także o muzyce: Chopina, Beethovena, Skriabina, Szymanowskiego, Bacha i innych mistrzów, których utwory Ohlsson ma w swoim imponującym repertuarze. Wydana w wersji polskojęzycznej książka w pierwszym kwartale 2019 roku ukaże się także po angielsku. W planach Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina jest rozwijanie serii, w pierwszej kolejności zaś skupienie się na wielkich triumfatorach i laureatach Konkursów Chopinowskich. Spis treści: Okładka Karta tytułowa Spis treści WPROWADZENIE DEDYKACJA KSZTAŁTOWANIE PIANISTY TOM LISHMAN SASCHA GORODNITZKI. JUILLIARD SCHOOL OF MUSIC KONKURS BUSONIEGO OLGA BARABINI ROSINA LHÉVINNE KONKURS CHOPINOWSKI CLAUDIO ARRAU IRMA WOLPE CHOPIN I. ELEMENTY ŚPIEW NA FORTEPIANIE NOKTURN DES-DUR OP. 27 NR 2 ROLA LEWEJ RĘKI. RÓWNOWAGA PIANISTYCZNOŚĆ MUZYKI CHOPINA PEDALIZACJA FORMA I TREŚĆ CHOPIN BEETHOVEN TEMPERATURA EMOCJONALNA SIŁA TECHNIKA FRANZ LISZT MELODIA NARODOWOŚĆ I EGOTYZM WARSZTAT KOMPOZYTORSKI CHOPINA CHOPIN II. DZIEŁA FANTAZJA F-MOLL OP. 49 POLONEZ-FANTAZJA OP. 61 SONATA B-MOLL OP. 35 PIEŚNI. EWA PODLEŚ MAZURKI OP. 41 PRELUDIA OP. 28 WARSZTAT PIANISTY ĆWICZENIE PARTIA LEWEJ RĘKI PAMIĘĆ. OPANOWANIE UTWORU. GRANIE Z NUT PRACA NAD NOWYM REPERTUAREM WYKONANIE I ANALIZA KOMPOZYTOR I WYKONAWCA INDYWIDUALNOŚĆ I WPŁYWY TREMA EDYCJE NUTOWE UCZNIOWIE CHOPINA. ICH STUDENCI TOUCHÉ GRANICE INTERPRETACJI INSTRUMENTY HISTORYCZNE REPERTUAR WSZECHSTRONNOŚĆ I RÓŻNORODNOŚĆ EMI MUZYKA WSPÓŁCZESNA ARABESQUE HYPERION KOMPLETY DZIEŁ CHARLES TOMLINSON GRIFFES BEETHOVEN. COMPLETE PIANO SONATAS NAGRANIA I WYSTĘPY PRZED PUBLICZNOŚCIĄ ROBERT SCHUMANN JAN SEBASTIAN BACH MUZYKA KAMERALNA. FOG TRIO ANTONÍN DVOŘÁK ALEKSANDER SKRIABIN WITOLD LUTOSŁAWSKI. KONCERT FORTEPIANOWY KAROL SZYMANOWSKI MANUEL DE FALLA MUZYKA KULTURA LUDZIE WPŁYWY. PIANISTYKA AMERYKAŃSKA FUNKCJA MUZYKI SŁUCHACZE DECENTRALIZACJA KONKURSY PIANISTYCZNE KRYTYKA MUZYCZNA MUZYKA W EDUKACJI POWSZECHNEJ POSTSCRIPTUM SCHUBERT. WOLNOŚĆ ARTYSTY. KANON SCHUBERT. SONATA A-DUR D959 WOLNOŚĆ INTERPRETACJI I WIERNOŚĆ PARTYTURZE MUZYCZNY KANON. JEGO GRANICE I ZMIANY PRZYWOŁANIA BIBLIOGRAFICZNE INDEKS NAZWISK I DZIEŁ WYBRANA DYSKOGRAFIA Karta redakcyjna

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Kamila Stępień-Kutera
Rok wydania
  • 2018
Format
  • PDF
  • MOBI
  • EPUB
Ilość stron
  • 344