EIBACH Zestaw zawieszenia - sprężyny śrubowe E10-35-020-01-22 Baborów

Eibach Pro-Kit E10-35-020-01-22 Opis produktu Bardzo prosimy o zapoznanie się z opisem oferty. Producent: EIBACH, SKU: E10-35-020-01-22, EAN: 4050278003032 Stan: NOWY, Kraj pochodzenia: NIEMCY LISTA KOMPATYBILNYCH POJAZDÓW WRAZ Z SPECYFIKACJĄ PRODUKTU: FORD FIESTA VI (CB1, CCN) • 1.25 | 1242ccm | …

od 1 156 Najbliżej: 39 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Eibach Pro-Kit E10-35-020-01-22 Opis produktu Bardzo prosimy o zapoznanie się z opisem oferty. Producent: EIBACH, SKU: E10-35-020-01-22, EAN: 4050278003032 Stan: NOWY, Kraj pochodzenia: NIEMCY LISTA KOMPATYBILNYCH POJAZDÓW WRAZ Z SPECYFIKACJĄ PRODUKTU: FORD FIESTA VI (CB1, CCN) • 1.25 | 1242ccm | 44kW | 2008-06 - | benzyna | Kod silnika: STJA;STJC;STJD;STJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 | 998ccm | 48kW | 2013-01 - | benzyna | Kod silnika: XMJC;XMJD;XMJA;XMJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 | 998ccm | 59kW | 2012-10 - | benzyna | Kod silnika: P4JC;P4JD;P4JA;P4JB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.25 | 1242ccm | 60kW | 2008-06 - | benzyna | Kod silnika: SNJA;SNJC;SNJD;SNJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 | 1596ccm | 62kW | 2015-03 - | benzyna | Kod silnika: XTJA Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.4 | 1388ccm | 71kW | 2008-10 - | benzyna | Kod silnika: SPJA;SPJE;SPJC;RTJA;RTJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 74kW | 2013-01 - | benzyna | Kod silnika: SFJC;SFJD;SFJA;SFJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 Ti | 1596ccm | 77kW | 2012-09 - | benzyna | Kod silnika: IQJA;IQJC;IQJE Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.5 Flex | 1499ccm | 82kW | 2013-05 - | Benzyna / etanol | Kod silnika: C154CSG Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.5 Duratec | 1498ccm | 82kW | 2015-09 - | benzyna | Kod silnika: ZY05 Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 Ti | 1596ccm | 88kW | 2008-06 - | benzyna | Kod silnika: HXJE;RVJA;HXJA;HXJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 | 1596ccm | 89kW | 2010-10 - | benzyna | Kod silnika: HXJA Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 | 1597ccm | 90kW | 2011-01 - | benzyna | Kod silnika: Brak Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 92kW | 2012-09 - | benzyna | Kod silnika: M1JE;M1JH Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 Ti | 1596ccm | 99kW | 2010-12 - | benzyna | Kod silnika: U5JA Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 Sport | 998ccm | 103kW | 2014-05 - | benzyna | Kod silnika: YYJA;YYJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE FORD FIESTA VI Van • 1.25 | 1242ccm | 44kW | 2008-08 - | benzyna | Kod silnika: STJA;STJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 | 998ccm | 48kW | 2013-01 - | benzyna | Kod silnika: XMJC;XMJD;XMJA;XMJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 | 998ccm | 59kW | 2012-10 - | benzyna | Kod silnika: P4JC;P4JD;P4JA;P4JB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.25 | 1242ccm | 60kW | 2009-01 - | benzyna | Kod silnika: SNJA;SNJC;SNJD;SNJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.4 | 1388ccm | 71kW | 2008-10 - | benzyna | Kod silnika: SPJA;SPJC Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 74kW | 2013-01 - | benzyna | Kod silnika: SFJD;SFJA;SFJB;SFJC Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.6 Ti-VCT | 1596ccm | 88kW | 2008-10 - | benzyna | Kod silnika: HXJA;HXJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 92kW | 2012-09 - | benzyna | Kod silnika: M1JE;M1JH Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 103kW | 2014-05 - | benzyna | Kod silnika: YYJA;YYJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 855kg/785kg | Obniżenie (Przód/Tył): 30mm/30mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE FORD FIESTA VII (HJ, HF) • 1.1 Ti-VCT | 1084ccm | 52kW | 2017-05 - | benzyna | Kod silnika: XPJC;XPJD;XPJA;XPJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.1 Ti-VCT | 1084ccm | 55kW | 2019-10 - | benzyna | Kod silnika: FSJB Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 63kW | 2018-04 - | benzyna | Kod silnika: Q0JA;Q0JB;Q0JC;Q0JD Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.1 Ti-VCT | 1084ccm | 63kW | 2017-05 - | benzyna | Kod silnika: XYJD;XYJE;XYJF;XYJA;XYJB;XYJC Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 999ccm | 70kW | 2019-12 - | benzyna | Kod silnika: M0JA Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 74kW | 2017-05 - | benzyna | Kod silnika: SFJH;SFJN;SFJJ;SFJP;SFJK;SFJE;SFJF Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 999ccm | 92kW | 2020-07 - | benzyna | Kod silnika: B7JA;B7JB;B7JC Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 92kW | 2017-05 - | benzyna | Kod silnika: M1JM;M1JL;M1JP Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost mHEV | 999ccm | 92kW | 2019-11 - | Hybryda silnik benzynowy / elektryczny | Kod silnika: B7JA;B7JB;B7JC Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost | 998ccm | 103kW | 2017-06 - | benzyna | Kod silnika: YYJE;YYJG Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE • 1.0 EcoBoost mHEV | 999ccm | 114kW | 2020-07 - | Hybryda silnik benzynowy / elektryczny | Kod silnika: BZJA Strona zabudowy (Przód/Tył): Oś przednia/Oś tylna | Maksymalny nacisk osi (Przód/Tył): 860kg/850kg | Obniżenie (Przód/Tył): 25mm/25mm | TUV: Tak | Uwzględnić UWAGI TECHNICZNE UWAGI TECHNICZNE • Jeśli nie opisane inaczej, wartość obniżenia podawana w naszym katalogu w przypadku pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem obniżającym będzie mniejsza o wartość obniżenia fabrycznego. Jeśli nie opisane inaczej, produkty z niniejszego katalogu nie są przeznaczone do pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem podwyższającym (np. pakiety Offroad, Crossover). • Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE. • Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek lub dostępne do pobrania na www.eibach.com) • W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować - prosimy w takim wypadku o kontakt ze sprzedawcą. • Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie, posiadającym wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie narzędzia. • Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk – ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. • Po montażu sprężyn / elementów zawieszenia należy sprawdzić geometrię kół. • Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych lub sportowych. • W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów, np. Bilstein B8. • Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. • W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia. • Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. W przypadku modyfikacji przeprowadzonych w aucie lub wyposażenia dodatkowego (dotyczy to także produktów oryginalnych, oferowanych opcjonalnie przez producenta auta!) takiego jak wzmocniony układ hamulcowy (np. tarcze ceramiczne), mocowanie kół na jeden, centralny otwór, zawieszenie sportowe, instalacja LPG itp. - możliwe jest, że montaż naszych produktów nie będzie możliwy. Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Punkty pomiaru: linia prosta łącząca środek piasty z dolnym kantem błotnika. Są to wartości przybliżone - mogą się różnić w zależności od pojazdu. • Jeśli seryjne zawieszenie w Państwa aucie posiada elektroniczną regulację siły tłumienia, zastosowanie zawieszenia B12 lub Pro-Street-S oznacza utratę tej funkcji. Wyświetlający się po montażu błąd na komputerze pokładowym można usunąć w autoryzowanym salonie. Jeśli dostępny do Państwa auta zalecamy zastosowanie zestawu Pro-Tronic w celu usunięcia błędu. • Bez systemu samopoziomowania (nivo). • Poza modelami z napędem 4x4 (4WD). SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE PRO-KIT Obniżanie zawieszenia ma na celu nie tylko poprawę wyglądu auta i nadanie mu bardziej sportowego charakteru, ale przede wszystkim poprawę właściwości jezdnych. Sprężyny obniżające Pro-Kit gwarantują m.in. lepszą przyczepność pojazdu w ciasnych zakrętach. Ponadto obniżają środek ciężkości pojazdu nawet o 40 mm, dzięki czemu efekt rozprężania w trakcie dynamicznego ruszania jest ograniczony do minimum. System Pro-Kit jest odpowiedzialny również za zmniejszenie przechyłu nadwozia w trakcie pokonywania zakrętów, dzięki czemu cały pojazd jest bardziej stabilny. Co więcej, podczas awaryjnego hamowania samochodu nie zanurza się, zapewniając pewne i bezpieczne prowadzenie. UNIWERSALNY SYSTEM PRO-KIT W asortymencie naszego sklepu dostępne są sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit do wszystkich najpopularniejszych samochodów dostępnych na rynku. Dzięki użyciu niezwykle wytrzymałych materiałów, sprężyny wyróżniają się długą żywotnością i bezproblemowym działaniem, nawet w trakcie intensywnej eksploatacji. Zanim produkt trafił do sprzedaży, był testowany w zróżnicowanych warunkach, m.in. z seryjnymi amortyzatorami. Ponadto musiał spełnić wyśrubowane normy, dlatego masz pewność, że sprężyny obniżające Pro-Kit nie stracą swoich właściwości przez bardzo długi czas. SPORTOWE ZAWIESZENIE W TWOIM SAMOCHODZIE Sprężyny to jedne z najważniejszych elementów zawieszenia w każdym pojeździe. To właśnie od ich wymiany zaczyna się droga, w kierunku kompletnego za SPRĘŻYNY OBNIŻAJĄCE PRO-KIT Oprócz poprawienia właściwości jezdnych, niezwykle istotne są również walory estetyczne. System Pro-Kit jest odpowiedzialny za redukcję przestrzeni między oponą

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Eibach
Jakość części (zgodnie z GVO)
  • Z - Zamiennik
Typ samochodu
  • Samochody osobowe
Rodzaj zawieszenia
  • Sportowe