Tworzenie Najlepszych Ofert Osterwalder Nowa Andrychów

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. Wydawca: Onepress Rok wydania: 2022 Tłumaczenie: Leszek Sielicki ISBN: 978-83-283-8525-2 Format: 240x190 Oprawa: miękka Stron: 312 Książka jest …

od 64,06 Najbliżej: 38 km

Liczba ofert: 24

Oferta sklepu

Opis

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi, na których zależy klientom Autorzy: Alexander Osterwalder, Yves Pigneur, Gregory Bernarda, Alan Smith i in. Wydawca: Onepress Rok wydania: 2022 Tłumaczenie: Leszek Sielicki ISBN: 978-83-283-8525-2 Format: 240x190 Oprawa: miękka Stron: 312 Książka jest nowa 89,00 zł ---> 55,99 zł Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji? Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane. Dzięki tej książce: zrozumiesz wzorce tworzenia wartości zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Yves Pigneur, Alexander Osterwalder, Gregory Bernarda, Alan Smith i in.
Wybrani autorzy
  • Praca zbiorowa
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Okładka
  • Miękka
Format
  • 24.0x19.0cm
Rok wydania
  • 2022
Ilość stron
  • 312
ISBN
  • 9788328385252