Ręcznik papierowy Renova Maxi Absorption XXL 6R Alwernia

Ręcznik papierowy Renova Maxi Absorption XXL 6R Rolki kuchenne o dodatkowej sile chłonnej i wysokiej wytrzymałości, dla większej wydajności w codziennym użytkowaniu. Mocne, chłonne i odporne nawet po zamoczeniu. Czyści jak ściereczka, wchłania jak gąbka. Technologia Hydroflux, która przewodzi i …

od 24,91 Najbliżej: 45 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ręcznik papierowy Renova Maxi Absorption XXL 6R Rolki kuchenne o dodatkowej sile chłonnej i wysokiej wytrzymałości, dla większej wydajności w codziennym użytkowaniu. Mocne, chłonne i odporne nawet po zamoczeniu. Czyści jak ściereczka, wchłania jak gąbka. Technologia Hydroflux, która przewodzi i zatrzymuje płyny wewnątrz arkusza: papier wchłania do 10 razy więcej niż sam waży. Biały papier lub ozdobiony ekskluzywnymi ilustracjami. W przypadku drukowania losowego mogą istnieć opakowania z białymi rolkami, inne z ozdobnymi rolkami lub nawet połączenie obu. Daj się zaskoczyć opakowaniu, które dociera do Twojego domu! Kompaktowe rolki w wersji XXL, dwukrotnie większe od standardowej rolki* Biały papier Ilustrowane rolki losowo Mocny i chłonny ręcznik 6 rolek w opakowaniu 80 arkuszy na rolkę (480 w opakowaniu) 19,2 m papieru w rolce 2-warstwowy Arkusz papieru: 21,5 x 24 cm Wymiary opakowania: 43,5 x 29 x 21,5 cm Posiada certyfikat FCS® C136137 *standardowa rolka Renova to 9,1 metra. Ten produkt jest wykonany z materiału posiadającego certyfikat FSC® i innych materiałów kontrolowanych. Wybierając ten produkt, wspierasz odpowiedzialne zarządzanie światowymi lasami. Producent: Renova Kod EAN: 5601028013666 Kraj producenta: Portugalia Renova to portugalska marka wysokiej jakości i innowacyjnych produktów higienicznych premium. Dostępna w ponad 60 krajach na całym świecie, oferuje kolorowe wzornictwo i nowe rozwiązania funkcjonalne poprzez stylowe i przyjazne dla środowiska produkty, które robią gigantyczną różnicę w świecie wystroju wnętrz. Kamieniem milowym w historii Renova było wprowadzenie na rynek Renova Black, pierwszego na świecie czarnego papieru toaletowego, który osiągnął status produktu ikonograficznego, łamiąc dogmat produktów „nie do pomyślenia”. Innowacyjność jest strategią wyróżniania marki Renova, która pozwala jej kontynuować misję prekursora w branży i jest zawsze połączona z przełomową komunikacją, rozwojem kreatywnych kampanii reklamowych oraz przedstawień artystycznych opartych na wartościach Renova.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Renova
Rodzaj
  • W rolce
Materiał
  • Celuloza
Ilość sztuk w opakowaniu
  • 6