Galakta Wojna w Krainie Czarów Alwernia

DODRUK! UWAGA! DATA DODRUKU / TERMIN WYSYŁKI MOŻE ULEC ZMIANIE! Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy …

od 302 Najbliżej: 42 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

DODRUK! UWAGA! DATA DODRUKU / TERMIN WYSYŁKI MOŻE ULEC ZMIANIE! Gdzie niegdyś królowały żarty i frywolność, teraz rządzi tylko złość. Herbatki są całkowicie normalne, Królowa Kier mówi szeptem, Dżabbersmok uciekł z wiersza, a gdy Alicja wraca do Krainy Czarów, nie czuje już w niej magii. Każdy lider chwyta za broń, aby przywrócić ukochanej Krainie dawną świetność. Niektórzy walczą dla pysznej herbatki, drudzy dla samej walki, jeszcze inni pragną pozbyć się kilku głów. Jest też ktoś, kto pragnie jedynie, by Kraina Czarów na nowo zatraciła wszelką logikę. W Wojnie w Krainie Czarów każdy gracz wciela się w rolę słynnego mieszkańca Krainy Czarów i staje na czele jednej z frakcji, aby naprawić krzywdy, które zostały wyrządzone Krainie. Gra trwa 3 rundy (I, II i III). Każda runda składa się z fazy herbatki, w której gracze będą zjednywali sobie przychylność mieszkańców i sprzymierzeńców, a także fazy wojny, w której będą walczyć w różnych terytoriach! Zawartość pudełka 1 Plansza Krainy Czarów 5 Plansz Frakcji Gracza 6 Żetonów Punktacji Regionów 2 Żetony Blokady 70 Stronników Frakcji 25 Znaczników Zamków 30 Dysków Frakcji 5 Pionków Liderów I 13 Pionków Mieszkańców Krainy Czarów 24 Karty Mieszkańców Krainy Czarów I 21 Kart Sprzymierzeńców 90 Kart Herbatki 1 Arkusz Pomocy 5 Kart Pomocy Gracza 10 Kart Pomocy Zdolności Sprzymierzeńców 5 Żetonów Punktacji 50+ 20 Kart Zakładów 5 Znaczników Siły Frakcji 5 Żetonów Tarcz Pionek Początkowej Bitwy 5 Worków Frakcji Gracza 40 Odłamków Szaleństwa 1 Kość Odłamków 20 Żetonów Początkowych Frakcji 30 Żetonów Artefaktów Frakcji 24 Żetony Przedmiotów Mieszkańców Krainy Czarów 25 Żetonów Kuźni 34 Żetony Szaleństwa 7 Żetonów Trucizny 95 Żetonów Sprzymierzeńców

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Galakta
Rodzaj
  • Strategiczne
  • Towarzyskie
Czas gry
  • Do 30 minut
Wiek graczy
  • od 14 lat
Minimalna liczba graczy
  • 2
Maksymalna liczba graczy
  • 5
Wydanie
  • Polskie

Opinie Galakta Wojna w Krainie Czarów Alwernia

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • MaeL
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    jak już zejdzie z kupki wstydu gier nieogranych (a raczej hałdy hańby) to napewno prędko nie zejdzie !
    • fabuła
    • grywalność
    • jakość