Zdjęcie Continental Ultra Sport Iii Czarny 28" 23Mm Zwijana - Aleksandrów Kujawski

Continental Ultra Sport Iii Czarny 28" 23Mm Zwijana Aleksandrów Kujawski

Ultra Sport - Trenować jak zawodnicy Ultra Sport III to nowoczesna opona na rajdy i wyścigi, trening lub po prostu jazdę szosową. Kompletnie odnowiona w stosunku do wcześniejszego modelu, z dynamicznym wzorem bieżnika. Pasuje zarówno do roweru wyścigowego, jak i klasycznego miejskiego roweru …

Ostatnia znana cena: 88,50 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Ultra Sport - Trenować jak zawodnicy Ultra Sport III to nowoczesna opona na rajdy i wyścigi, trening lub po prostu jazdę szosową. Kompletnie odnowiona w stosunku do wcześniejszego modelu, z dynamicznym wzorem bieżnika. Pasuje zarówno do roweru wyścigowego, jak i klasycznego miejskiego roweru szosowego. Opona charakteryzuje się doskonałą przyczepnością, bieżnikiem z mieszanki gumy na bazie silikonu oraz bardzo dużą wydajnością. Z dynamicznym wzorem bieżnika, przekonująca doskonałym stosunkiem jakości do ceny. Parametry: Rozmiar: 700 x 23C Etrto: 23-622 Mieszanka gumy: PureGrip Compound Typ: zwijana Przeznaczenie: rowery szosowe sportowe, klasyczne miejskie rowery szosowe Maksymalne ciśnienie powietrza: 8,7 BAR (123 PSI) Gęstość oplotu: 3 warstwy => 180 TPI Nr katalogowy produktu: 0150449 Średnia waga: ~ 320 g PureGrip Compound. Ta technologia stworzona na bazie mieszanki krzemionkowej oryginalnie była przeznaczona na rynek wyczynowy, jednak po intensywnych pracach w dziale badań Continental i rozwoju w fabryce w Korbach opracowano zaawansowaną nową mieszankę z wybitnymi właściwościami łączącymi przyczepność i zdolność jazdy w trudnym terenie. Ta nowa mieszanka gumy, której nadano jasną nazwę „PureGrip” (z ang. czysta przyczepność) stoi tuż poniżej BlackChili Compound i wykorzystywana jest w wyczynowych produktach zarówno w sektorze rowerów szosowych, jak i górskich. Mieszanka ta gwarantuje świetną przyczepność, ale jest także trwała i bardzo wytrzymała, ma wszystkie charakterystyczne cechy opon Continental. Dopasowanie rozmiaru opony do rozmiaru obręczy (ETRTO) W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przy ciśnieniu powietrza powyżej 44 PSI. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokość obręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymi krawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO. Ciśnienie powietrza w ogumieniu Ciśnienie powietrza wpływa bezpośrednio na prowadzenie, trwałość i opór toczenia roweru. Opona może działać prawidłowo tylko w określonym zakresie ciśnienia. Oprócz objętości i wagi układu rower/rowerzysta, również przeznaczenie opony jest tu istotne. Każda opona Continental ma zalecany zakres ciśnienia powietrza podany na ściance bocznej. Jeśli ciśnienie jest zbyt niskie, opona szybciej się zużywa, zwiększa się także ryzyko przebicia i uślizgu opony. Z czasem pojawiają się również małe pęknięcia. Z kolei zbyt wysokie ciśnienie powoduje, że opona jest bardzo twarda i niekomfortowa. Trakcja, przyczepność i opory toczenia mogą się pogorszyć. Wszystkie systemy ogumienia rowerowego stopniowo tracą ciśnienie. Z tego powodu należy często je kontrolować. Kolarze MTB i turystyczni powinni sprawdzać ciśnienie przynajmniej raz w miesiącu. Szosowcy raz na tydzień. W przypadku stosowania dętek light i supersonic ciśnienie należy sprawdzać przed każdą jazdą. Waga opon Stworzenie lekkiej opony to cel projektantów i pracowników linii produkcyjnej. Czasem jednak zdarzają się odchylenia od wagi podanej w katalogu. Wynikają one z pewnej tolerancji grubości oplotu i gumy, koniecznej w procesie ręcznej produkcji. Waga podana w katalogu jest określana podczas stworzenia serii przedprodukcyjnej i następnie wielokrotnie weryfikowana. W zależności od modelu, możliwe są odchylenia do 10 % w stosunku do danych katalogowych. Co to jest TPI? Konstrukcja osnowy – budowa głównego oplotu. Osnowa jest głównym oplotem wszystkich opon. Konstrukcja osnowy, materiał i gęstość nici zależą od wymagań stawianych oponie. Firma Continental generalnie stosuje wysokiej jakości osnowy wykonane z tkanych, a następnie gumowanych nici nylonowych: Nylon dobrze łączy się z kauczukiem i wykazuje dobrą odporność w każdej pogodzie. Gęstość nici nylonowych decyduje o specyficznych własnościach opony. Gęstość nici jest podawana w TPI (threads per inch), czyli skrót ten oznacza liczbę splotów na 1 cal. Rozpowszechniły się tkaniny o 22 TPI, 28 TPI, 60 TPI i 110 TPI. Bardzo drobny splot tkaniny sprawia, że opona jest elastyczna i chroni osnowę przed przebiciem. Luźny splot tkaniny to większa odporność na przecięcie i większa wytrzymałość opony. Wybór splotu zależy od przeznaczenia opony. Standardem jest trzywarstwowa osnowa podstawowa. Dodatkowa ochrona Breaker może być umieszczana pod bieżnikiem w celu jeszcze lepszego wzmocnienia opony i zwiększenia ochrony przed przebiciem. W zależności od przeznaczenia stosowane są różne struktury ochronne i materiały. Należą do nich na przykład wysokoelastyczny kauczuk specjalny, stosowany w rodzinie opon Plus, a także tkaninowe warstwy ochronne PolyX i Vectran™ w sportowych oponach wyścigowych. Budowa opony jest opisana w jej specyfikacji technicznej. Podawana jest liczba warstw, suma TPI i rodzaj ochrony przed przebiciem: 3/180 + Vectran™ oznacza trzy warstwy tkaniny 60 TPI z dodatkową ochroną Vectran™ Breaker.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Continental
Rodzaj
  • Opony zwijane
Przeznaczenie
  • Szosowe
Model
  • Ultra Sport III
Rozmiar
  • 700x23C
Średnica koła
  • 28 cali

Opinie Continental Ultra Sport Iii Czarny 28" 23Mm Zwijana

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
3 na podstawie 2 opinie
  • a...v
    1
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Dno. Kupilem dwie opony, przod rozerwalo na boku gdy wjechalem w dziure, ok.. moze moja wina. W tyle co pare jazd lapalem kapcia, po tym jak po trzecim kapciu podczas jednej jazdy ( zuzylem moj zapas detki, zapas kumpla) musiala przyjechac po mnie malża powiedziałem DOSC. Wjechal Michelin Pro4 i jest od 5tys km spokoj.W poprzednim rowerze 8kkm bez kapcia zrobilem na dolnopolkowych Michelinach, myslalem,ze do nowego roweru wpadna Conti. Ps. Conti wystawilem przed dom,gdy miasto zbieralo zuzyte opony … nie wzieli, to chyba o czyms swiadczy :)
    • jakość
    • trwałość
    • wygoda
  • d...y
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.