The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer`s Business Żywiec

4,5
1 opinia

Understand your customers` psychology - the key to improving their experience and driving your profitability. Most service firms advocate the mantra TLC-Think Like a Customer-in designing their service experiences. This is a good start, but where these (...)

od 151,50 Najbliżej: 18 km

Liczba ofert: 2

Oferta sklepu

Opis

Understand your customers` psychology - the key to improving their experience and driving your profitability. Most service firms advocate the mantra TLC-Think Like a Customer-in designing their service experiences. This is a good start, but where these (...)

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Richard B. Chase
Okładka
  • Twarda
Rok wydania
  • 2013
Ilość stron
  • 288
ISBN
  • 9780071809931

Opinie The Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer`s Business Żywiec

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 1 opinia