Programowanie gier Wzorce Żywiec

Programowanie gier Autor: Nystrom Robert Dostawca: Azymut liczba stron: 346 format: 20.5x24.5cm numer wydania: 1 język wydania: polski data wydania: 10-04-2020 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2020 Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301210373 Największym wyzwaniem dla wielu …

od 86,39 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Programowanie gier Autor: Nystrom Robert Dostawca: Azymut liczba stron: 346 format: 20.5x24.5cm numer wydania: 1 język wydania: polski data wydania: 10-04-2020 typ oprawy: oprawa miękka rok wydania: 2020 Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN EAN: 9788301210373 Największym wyzwaniem dla wielu programistów jest ukończenie pracy nad grą.Większość projektów nie dobiega końca, gdyż ich autorzy są przytłoczeni złożonością i poziomem skomplikowania kodu.Książka Programowanie gier. Wzorce rozwiązuje ten problem. Opierając się na swoim wieloletnim doświadczeniu, autor zebrał sprawdzone wzorce projektowania gier, aby zoptymalizować proces ich tworzenia. Zostały one zorganizowane jako niezależne przepisy, dzięki czemu możesz wybrać tylko te wzorce, których potrzebujesz w swojej pracy.Omówione wzorce mają sprawić, że kod będzie czystszy, łatwiejszy do zrozumienia i szybszy.Powstało już wiele książek o programowaniu gier. Dlaczego miałabyś przeczytać właśnie tę?Nie jest to kolejna książka, która skupia się wyłącznie na wąskich, technicznych zagadnieniach. Nie jest to też publikacja, która próbuje objąć swoim zakresem wszystkie najróżniejsze elementy konkretnego silnika gry, prowadząc do tego, że będziesz w stanie tworzyć gry tylko w tym konkretnym środowisku. Zamiast tego, dostaniesz zestaw szczegółowo dopracowanych, najlepszych wzorców, wyselekcjonowanych przez doświadczonego programistę gier, który pracował m.in. nad takimi hitami jak seria gier Madden. Wszystko to, abyś mógł poświęcić swój czas na tworzenie nowych rzeczy, a nie na wymyślanie na nowo tego, co już istnieje.Książka jest podzielona na trzy duże części. Pierwsza stanowi wprowadzenie i nadaje ogólne ramy całej pracy. Część druga omawia kilka klasycznych i uniwersalnych wzorców programowania. W każdym rozdziale autor wypróbowuje jeden z nich i omawia jego zastosowanie w programowaniu gier. Trzecia, ostatnia część to gwóźdź programu. Przedstawia ona trzynaście wzorców projektowych niezbędnych w procesie programowania gier.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • ROBERT NYSTROM
Wybrane wydawnictwa
  • PWN
Okładka
  • Miękka
Rok wydania
  • 2020
Ilość stron
  • 380
Tematyka
  • Programowanie
ISBN
  • 9788301210373
Model
  • miękka

Opinie Programowanie gier Wzorce Żywiec

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
5 na podstawie 1 opinia
  • r...5
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ksiazka o tytule Programowanie gier Wzorce zapoznala mnie z tematyka C++.Czytelnik moze sie dowiedziec w niej o jezyku C++ i porownac z latwiejszymi do nauki innymi jezykami programowania.W kazdym badz razie autor ksiazki opisuje na czym polega ten jezyk.Mozna sie duzo o nim dowiedziec.