Atomos Shogun Studio Ii 4K Dual Recorder Monitor Zabrze

Atomos Shogun Studio II Shogun Studio II Rackmount 4K Dual Recorder & Monitor firmy Atomos posiada dwa 7" monitory o wysokiej jasności 3000 cd/m². Umożliwia ciągłe nagrywanie i monitorowanie 4K60 na obu kanałach, a także obsługuje cztery nagrania SDI ISO 1080p60 w konfiguracji wielokamerowej. …

od 15 480 Najbliżej: 18 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Atomos Shogun Studio II Shogun Studio II Rackmount 4K Dual Recorder & Monitor firmy Atomos posiada dwa 7" monitory o wysokiej jasności 3000 cd/m². Umożliwia ciągłe nagrywanie i monitorowanie 4K60 na obu kanałach, a także obsługuje cztery nagrania SDI ISO 1080p60 w konfiguracji wielokamerowej. Rozwiązanie 3RU posiada wejścia/wyjścia SDI i HDMI z konwersją sygnału, wejścia/wyjścia stereofoniczne XLR na kanał o mocy fantomowej 48V oraz kompatybilność z kodekami ProRes RAW, ProRes, DNxHR i Adobe CDNG. Najważniejsze cechy: Dwa monitory 7" 3000 cd/m² 4K60 Ciągła rejestracja/monitorowanie Wejścia/wyjścia SDI & HDMI z konwersją Wejścia/wyjścia Stereo XLR na kanał i moc fantomowa Specyfikacja: Waga - 5kg Wymiary – 3Ru Montaż w stojaku - Zdejmowane uszy w stojaku Wymiary - 447 x 152 x 251 mm, 17,6 x 6,0 x 9,9 "(bez uszu rackowych)490 x 152 x 251 mm, 19,3 x 6,0 x 9,9 "(z uszami rackowymi) Materiał - wysokiej klasy stal Całość chłodzona aktywnymi wentylatorami Zasilanie Pobór mocy – 20-60W Redundancja zasilania - Tak Kompatybilne baterie - Nie Napięcie wejściowe (akumulator) - DC Out - Nie Moc ciągła * Patent w toku przygotowań Ekran dotykowy Rozmiar - 7.1” Rozdzielczość - 1920 x 1200 PPI - 320 Współczynnik proporcji - natywny 16:9 Skalibrowany fabrycznie do REC709 HDTV Obsługa Look up table (LUT) - 3D LUT (format plików .cube) Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom Technologia - Panel SuperAtom IPS (dotykowy panel pojemnościowy), kalibracja do Rec.709 z opcjonalną jednostką X-Rite Narzędzia do analizy wideo - Luma waveform, RGB parade, Vectorscope, Vectorscope zoom Kalibracja - Fabryczna kalibracja do Rec.709 za pomocą opcjonalnego urządzenia X-Rite HDR AtomHDR - Tak Obsługiwane formaty logów - Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2, Arri Log C, Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm, FujiFilm Flog Obsługiwa Gammuts Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cineCanon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3+Panasonic V GamutArri Alexa Wide Gamut Głębokość - 8 bitów Jasność - 400nit PQ in/out In = Post Out = Monitor - Tak / Tak Wejścia/wyjścia wideo HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał SDI 1 x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G na kanał Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (zależne od kamery) Wyjście wideo (play out) HDMI 1 x HDMI (1.4b) na kanał SDI 1x 4K-SDI 12G/6G lub HD-SDI 3G/1,5G (SMPTE) na kanał Sygnał - Nieskompresowany true 10-bit lub 8-bit 422 (odtwarzanie zależy od pliku) Obsługiwane kodeki i częstotliwość klatek na sekundę (nagrywanie i odtwarzanie) Raw to ProRes / DNxHR - Obsługiwane kamery (Sony FS5/FS7/FS700, Canon C300MKII, C500)Kodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30B 2K / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30 Video to ProRes / DNxHRKodeki Apple ProRes HQ, 422, LT AVID DNxHR HQX. HQ, SQ, LBFrame rates 4K DCI / 4K UHD; 24/25/30 2K*** / 1080p; 24/SF24/25/SF25/30/SF30/50/60/100/120 1080i; 50/60i 720p; 50/60p Onboard processing HDMI - 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)60i > 24p (3:2 pulldown) SDI - Tak - Zawsze "on" Analogowe audio - On HDMI/SDI loop out (Rec & Playout) Audio in/out (48kHz PCM audio) HDMI - 2 lub 8ch 24-bit, w zalezności od kamery SDI - 12ch 48kHz 24-bit Analog Audio – 2 x XLR in / 2 x XLR na każdy z kanałów.Mic lub line level z phantomem 48V Przetwarzanie - Sterowanie wzmocnienia na Line i wyjściu słuchawkowym Maksymalna jakość dźwięku - 24 bit, 48kHz Opóźnienie audio - Ustawienie opóźnienia +1 do 99 klatek Zdalne sterowanie HDMI - Auto HDMI Trigger, Wspierane protokoły - Canon, Sony, Atomos Open Standard SDI - SDI trigger camera selectable RS422 - RS422 machine control AMP - przez Ethernet RJ45 10/100 Serial - Calibration (front) Timecode HDMI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo SDI - Zaembedowany timecode z kamery lub urządzenia wideo LTC In - Tak (LTC loop back) GenLock In - Tak (GenLock loop back) Playback Playlist - Tak (run down lub reverse order) dla wybranych, ulubionych lub wszystkich klipów Opcje Playback - Loop in & out markets Niniejszy opis jest właśnością intelektualną creativetools.pl Nagrywanie Dwukanałowy nagrywanie - 4K Master z HD proxy. Zapis obu wersji ProRes i DNxHR, niezależny zapis dwukanałowy. Nagrywanie ciągłe - Nagrywanie jednokanałowe 4K / HD automatycznie przełącza się między napędami, gdy pojemność dysku jest wystarczająca. Pre-roll record - Tak (HD 8s, 4K 2s) Własny timelapse - Tak (możliwość wyświetlania do 10 klatek na sekundę i pojedynczych odstępów czasowych, może być wyzwalany z wewnętrznego zegara). Oznaczanie metadanych - Tak (dostępnych jest 10 tagów) Recording Media Drive slots - 2 (po jednym na każdy kanał) Rodzaje połączeń napędów - SATA Obsługiwane media4K / HD (50/60/120p*) - SSD 2,5", dysk twardy (7.200 do 1080p60)HD - SSD 2,5", HDD (5 400 do 1080p30) Walizka Master Caddy Caddy II (w zestawie) - 75 mm x 105 mm x 12 mm Master caddy dock - 2,5" SATA na USB 2,0/3,0 Obsługiwane aplikacje FCPX/FCP7+Media Composer 5.0+Premiere 5.5+EDIUS 6.0+Vegas Pro 10+LightworksAutodesk Smoke 2015 Obsługa języka XML - FCPX XML natywny, FCP7 obsługiwany z konwersją (kompatybilny z Adobe) Akcesoria w zestawie Shogun Studio 2x Rack uszy ze śrubami 5x Caddies Master II 4x Gumowe stopki 2x Duże gumowe stopki, 2x kabel zasilający IEC 1x ściereczka do czyszczenia ekranu Opcjonalne wyposażenie - dodatkowe Master Caddy II x 5, kalibrator X-Rite Gwarancja - 1 rok. Przedłużona do 3 lat przy rejestracji produktu

Specyfikacja

Producent
  • Atomos