Od dobrego do wielkiego - Jim Collins Włocławek

4,66
19 opinii

Od Dobrego Do Wielkiego Czynniki Trwałego Rozwoju Wydawnictwo: MT Biznes EAN: 9788380874015 Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący ?rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” ?rmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim …

od 53,50 Najbliżej: 0,8 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Od Dobrego Do Wielkiego Czynniki Trwałego Rozwoju Wydawnictwo: MT Biznes EAN: 9788380874015 Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący ?rmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” ?rmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? JIM COLLINS wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA – kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek ?rm. W książce Od dobrego do wielkiego omawia 11 przypadków ?rm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. W książce Od dobrego do wielkiego znajdziecie ponadczasowe zasady konieczne do przekształcania organizacji dobrych w wielkie. Autorzy pokazują, w jaki sposób można dobrą organizację zmienić tak, by była zdolna przez długi czas osiągać wyjątkowe wyniki. Nasze pięcioletnie badania przyniosły wiele ciekawych spostrzeżeń, niejed-nokrotnie zaskakujących i niezgodnych z obiegowymi opiniami. Nadrzędny wniosek, jaki z nich wypływa, można zawrzeć w jednym zdaniu: wierzymy, że niemal każda organizacja może bardzo znacząco poprawić swoje wyniki i swoją pozycję, być może nawet stać się wielką firmą, jeśli konsekwentnie będzie u siebie wprowadzać pomysły, które odkryliśmy. [fragment] *** JIM COLLINS jest współautorem bestsellera Wizjonerskie organizacje, jednej z najlepiej sprzedających się książek biznesowych w historii. Szkoła Biznesu na Uniwersytecie Stanforda, w której Collins wykłada przywództwo, uhonorowała go nagrodą za nadzwyczajne postępy w nauczaniu. Obecnie Collins wiele czasu poświęca swojemu laboratorium badawczemu w Kolorado, gdzie prowadzi zaawansowane prace nad alchemią przywództwa. Collins nie tylko pisze i wykłada. Jest praktykiem zarządzania. Współtworzył wiele wizjonerskich organizacji. Jedną z nich jest nadzwyczajna ?rma budowlana DPR Construction, która projektowała i wzniosła m.in. fantazyjną siedzibę studia Pijar. Z doradztwa Collinsa skorzystało ponad stu zarządzających znanych korporacji. Inne książki Collinsa, życzliwie przyjęte przez czytelników w wielu krajach, to m.in. Jak upadają giganci oraz Wielcy z wyboru. Autor: Jim Collins Wydawnictwo: MT Biznes ISBN: 978 83 8087 401 5 Rok wydania: 2018 Liczba stron: 292 Oprawa: miękka Format: 23.30x15.80x1.90 cm. Ciężar: 0.564 kg Typ publikacji: Książka Kategoria: Organizacja i zarządzanie. Biznes

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Collins Jim
Wybrane wydawnictwa
  • MT Biznes
Okładka
  • Miękka
Format
  • 15.8x23.3cm
Rok wydania
  • 2017
Ilość stron
  • 288
Język oryginału
  • Angielski
ISBN
  • 9788380874015

Opinie Od dobrego do wielkiego - Jim Collins Włocławek

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,66 na podstawie 19 opinii
  • Weronika
    4,5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Rewelacja
  • SZYMON
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • logos
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
  • c...4
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.