Marketing and business development 7 (książka) Włocławek

4,5
2 opinie

Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. …

od 24,46 Najbliżej: 31 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Siódmy z ośmiu tomów podręczników do nauki fachowego języka angielskiego dla studentów uczelni technicznych, inżynierów, projektantów, konstruktorów i menedżerów budowlanych, obejmuje słownictwo związane głównie z problematyką rozwoju firm, które prowadzą działalność budowlaną i inwestycyjną. Zawiera terminologię dotyczącą analizy rynku, metod i technik marketingu, promocji i sprzedaży realizowanych projektów, a zwłaszcza mieszkań, obiektów biurowych i handlowych, a także zawierania umów wstępnych i właściwych. Seria ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS wychodzi naprzeciw potrzebom szerokiego grona osób zajmujących się zarządzaniem w obszarach budownictwa, infrastruktury i ochrony środowiska, w tym projektami finansowanymi ze środków Unii Europejskiej. Układ treści podręczników jest dostosowany do problemów pojawiających się w całym cyklu procesu inwestycyjnego – od przygotowania założeń projektowych, dokumentacji projektowej, przetargów i umów poprzez realizację projektów, kontrolę jakości, analizę kosztów, na odbiorach i rozliczeniach projektów kończąc. Podręczniki zostały opracowane według najnowocześniejszych metodologii nauczania języków obcych, a ich przyswajanie jest wspomagane poprzez odpowiedni układ ćwiczeń i nagrań. Poszczególne tomy uwzględniają praktyczne zagadnienia występujące podczas współpracy z zagranicznymi inwestorami lub przedsiębiorcami, co jest szczególnie istotne w perspektywie wyzwań, jakie czekają nasz kraj do roku 2012Ciężar: 0.28 Format: 16.5x23.5cm ISBN: 9788375610345 Języki: angielski Kod wydawcy: 20245 Miejscowość: Warszawa Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Rok wydania: 2009 Seria cyklu: ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS Wydanie: 1 Wydawca: Poltext Wysokość: 8

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Jadwiga Witecka (red.)
Wybrani autorzy
  • Opracowanie zbiorowe
Wybrane wydawnictwa
  • Poltext
Okładka
  • Miękka
Format
  • 16.5x23.5cm
Rok wydania
  • 2009
Ilość stron
  • 152
Seria
  • ENGLISH FOR CONSTRUCTION MANAGERS AND ENGINEERS
ISBN
  • 9788375610345

Opinie Marketing and business development 7 (książka) Włocławek

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 2 opinie
  • Katarzyna Paradowska
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo dobra pozycja do nauki
  • a...k
    4
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Marytorycznie OK.