Zdjęcie 24Diag Elm327 Bluetooth Obd2 Interfejs Diagnostyczny V201 - Warszawa

24Diag Elm327 Bluetooth Obd2 Interfejs Diagnostyczny V201 Warszawa

Typ złącza: OBD2 Typ połączenia interfejsu: Bluetooth Obsługiwane pojazdy: wszystkie posiadające normę emisji spalin OBDII Oprogramowanie w zestawie: nie - możliwość pobrania darmowego Kompatybilność: Windows, Android Aktualizacje oprogramowania: zależne od wybranego przez użytkownika Interfejs …

Ostatnia znana cena: 59,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Typ złącza: OBD2 Typ połączenia interfejsu: Bluetooth Obsługiwane pojazdy: wszystkie posiadające normę emisji spalin OBDII Oprogramowanie w zestawie: nie - możliwość pobrania darmowego Kompatybilność: Windows, Android Aktualizacje oprogramowania: zależne od wybranego przez użytkownika Interfejs 24Diag V201 to profesjonalne urządzenie diagnostyczne wyposażone w złącze OBDII, przeznaczone do diagnostyki wszystkich samochodów osobowych wyposażonych w protokół OBDII. Interfejs współpracuje z urządzeniami z systemem Android oraz Windows. Nie jest kompatybilny z iOS (iPhone). Korzysta z zasilania z gniazda OBD2. Jest przy tym bardzo energooszczędny i ma mały pobór prądu - pozostawiony w gnieździe nie rozładuje akumulatora. Współpracuje z DARMOWYMI oraz PŁATNYMI programami do diagnostyki auta 24Diag V201 bez problemu działa z DARMOWYMI polskimi i zagranicznymi aplikacjami, które dostępne są do pobrania w Sklepie Google Play. Przykładowymi darmowymi programami są: Car Scanner ELM OBD2 OBD Harry Torque Lite (OBD2 & Car) OBD Auto Doctor OBD Arny Olivia Drive Dash Command Zachęcamy jednak do zakupu płatnej wersji oprogramowania (np. SDPROG), który wzniesie możliwości tego interfejsu na wyżyny! Oto korzyści, wynikające z posiadania płatnego programu SDPROG nad darmowymi alternatywami: Dobrze dobrany zestaw programu z odpowiednim interfejsem daje gwarancję, że wszystko będzie działać, Pełne wsparcie techniczne producenta oprogramowania, Dożywotnie, darmowe aktualizacje zgodne z najnowszymi trendami, SDPROG dostarcza dodatkowe opisy i porady dotyczące wykrytych usterek - coś, czego nie znajdziesz w darmowym programie, Znacznie szersze możliwości diagnostyki oraz kontroli parametrów ze względu na większą ilość obsługiwanych protokołów, Cykliczne udoskonalanie aplikacji oraz jej działania. Licencję na program SDPROG możesz nabyć w naszym sklepie - sprawdź zakładkę "Niezbędne akcesoria"! Obsługa samochodów zgodnych z OBDII Interfejs nadaje się do diagnostyki wszystkich samochodów wyposażonych w normę emisji spalin OBDII. Lista przykładowych marek, z którymi współpracuje interfejs znajduje się w zakładce "Instrukcje". Sposób sprawdzenia, czy dane auto posiada normę OBDII znajdziesz także poniżej w opisie. UWAGA! Niektóre francuskie samochody mogą mieć problem z odczytem OBDII - dla pewności zalecamy po zakupie sprawdzić działanie interfejsu z wersją demonstracyjną programu SDPROG dostępną do pobrania ze strony producenta. Możliwości interfejsu Ten miniaturowy interfejs łącząc się z odpowiednim programem przez moduł Bluetooth umożliwia: Odczyt i kasowanie błędów OBD-II Kasowanie lampki CHECK ENGINE Odczyt kodów błędów oczekujących, kiedy lampka MIL jeszcze się nie pali Odczyt kodów błędów zarejestrowanych, które spowodowały zapalenie lampki MIL Odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych producenta Podgląd zamrożonych ramek – FREEZE FRAMES Monitorowanie parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym – LIVE DATA Odczyt parametrów rzeczywistych na bieżąco Sprawdzanie znaczenia kodów błędów Pomiar mocy silnika (KM) Pomiar parametrów takich jak czas od 0-100 km/h Jakie dane wyświetla interfejs? Za pomocą tego interfejsu zmierzysz w swoim aucie takie parametry, jak: Obroty silnika Obliczona wartość obciążenia Temperatura płynu chłodzącego Status systemu paliwowego Prędkość pojazdu Krótkoterminowe wykończenie paliwa Długoterminowe wykończenie paliwa Ciśnienie w kolektorze dolotowym Przesunięcie czasowe Temperatura powietrza wlotowego Natężenie przepływu powietrza Absolutna pozycja przepustnicy Napięcia czujników tlenu / powiązane krótkoterminowe elementy paliwowe Status systemu paliwowego Ciśnienie paliwa I wiele innych… Obsługiwane protokoły 1. SAE J1850 PWM (41.6Kbaud) 2. SAE J1850 VPW (10.4Kbaud) 3. ISO9141-2 (5 bajtów inicjujących, 10.4Kbaud) 4. ISO14230-4 KWP (5 bitów, 10,4 Kbaud) 5. ISO14230-4 KWP (szybki init, 10.4 Kbaud) 6. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) 7. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 500 Kbaud) 8. ISO15765-4 CAN (11-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) 9. ISO15765-4 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 Kbaud) A.SAE J1939 CAN (29-bitowy identyfikator, 250 * Kbaud) B.USER1 CAN (11 * bit ID, 125 * Kbaud) C.USER2 CAN (11 * bit ID, 50 * kbaud) Jak połączyć się z interfejsem/sterownikiem w pojeździe? Zainstaluj na systemie Android lub laptopie z Windowsem wybraną darmową lub płatną aplikację. Podłącz interfejs do gniazda OBD II. Włączamy Bluetooth w telefonie/komputerze, ustawiamy widoczność oraz wyszukujemy na liście urządzenie o nazwie 24DIAG Łączymy się z nim wpisując standardowy kod 1234. Dopiero po tym kroku włączamy aplikację. W zainstalowanej aplikacji w ustawieniach wybieramy rodzaj połączenia na Bluetooth i wskazujemy sparowany interfejs 24DIAG. Przechodzimy do połączenia ze sterownikiem pojazdu (włączony zapłon, uruchomiony silnik). Jak sprawdzić, czy pojazd posiada normę emisji spalin OBDII? System OBDII obowiązkowo posiadają auta: sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2004 Istnieje również taka możliwość, że samochody sprzedawane wcześniej mogły także posiadać system OBDII, ale wówczas nie było to dla producentów obowiązkowe. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają: charakterystyczne 16-pinowe złącze, dwa lub więcej czujników tlenu (sond λ), powinny posiadać naklejkę informującą o emisji spalin, którą najczęściej umieszcza się w większości pojazdów pod maską lub przy chłodnicy. Naklejka ta posiada informację, czy dany pojazd ma certyfikat OBDII. Samo posiadanie charakterystycznego złącza przez pojazd nie jest wyznacznikiem obsługiwania systemu OBDII - bezwzględnie muszą zostać spełnione wszystkie 3 powyższe warunki. Należy też pamiętać, że niektóre francuskie samochody mogą mieć problemy z odczytem OBDII (np. HDIdCi od 2005 roku). Gdzie znaleźć gniazdo OBD2/eOBD? Gniazdo OBD2 często znajduje się pod kierownicą lub w części centralnej. Na grafice poniżej zaznaczone są miejsca, gdzie zazwyczaj możesz znaleźć takie gniazdo w kompatybilnych samochodach. Instrukcja obsługi w 100% w języku polskim Wraz z interfejsem dostajesz czytelną, w 100% w języku polskim instrukcję obsługi oraz połączenia urządzenia z telefonem lub laptopem. Jest w wersji papierowej, dzięki czemu nawet osoba, która dostanie interfejs na prezent poradzi sobie z obsługą interfejsu! Zawartość zestawu Interfejs diagnostyczny 24Diag V201 Oryginalne opakowanie Instrukcja obsługi w języku polskim

Specyfikacja

Producent
  • 24Diag