Platan D737-4569A Poznań

Świadczymy usługę instalacji tego produktu na terenie Polski Cechy Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT) Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami Wbudowane nagrywanie rozmów Innowacyjne rozwiązanie …

od 1 476 Najbliżej: 4,3 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Świadczymy usługę instalacji tego produktu na terenie Polski Cechy Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT) Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami Wbudowane nagrywanie rozmów Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi - wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników PZK® Program Zarządzania Kosztami Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl Zintegrowane karty GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu Współpraca z oprogramowaniem dla call centerNaso CC, dla firm taksówkarskichTaxi123, z oprogramowaniem hotelowym Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie Konfiguracja IP PBX Server Proxima to niewielkie urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwają podłączenie: do 14 linii miejskich analogowych do 16 łączy ISDN BRA (2B+D) - miejskie 1 wyposażenie ISDN PRA (30B+D) do 28 linii wewnętrznych analogowych do 12 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) do 400 portów VoIP do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM) Call center w serwerze Proxima schematy dzwonienia - NOWOŚĆ! - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie! kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania - NOWOŚĆ! Kolejkowanie połączeń w IP PBX Serverze Proxima profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie - NOWOŚĆ! nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową Inteligentna Dystrybucja Ruchu= precyzyjny wybór adresata: równomierna dystrybucja ruchu - UCD, połączenia wg specjalizacji, automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów, z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób - NOWOŚĆ! statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie - NOWOŚĆ! Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania - NOWOŚĆ! Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)w IP PBX Serverze Proxima wbudowane nagrywanie rozmów wraz z aplikacją Agent 003 - NOWOŚĆ! możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi - NOWOŚĆ! Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003 globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów 128 indywidualnych książek telefonicznych pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich Taxi123 - NOWOŚĆ! PZK® Program Zarządzania Kosztami aplikacja Grosik - indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM karta I/O - NOWOŚĆ! - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść) system 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego) - NOWOŚĆ! bufor rozmów do 100.000 rekordów - NOWOŚĆ! system restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń do 1000 abonentów wirtualnych funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów w 4 tablicach LCR. VEK® Voipowy Eliminator Kosztów: dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart łatwa rozbudowa do nawet 100 telefonów IP unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP Call Through w serwerze Proxima - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

Specyfikacja

Producent
  • Platan