Uwarunkowania przyjęcia zakupów internetowych w Nigerii Piła

Czynniki decydujące o przyjęciu zakupów internetowych w Nigerii ze szczególnym uwzględnieniem internetu łączącego Nigeryjczyków. Jest to rozwiązanie biznesowe, które pojawiło się wraz z rozwojem łączności z Internetem. Zmienne endogeniczne i egzogeniczne zmotywowały do przyjęcia transakcji zakupów …

od 331,28 Najbliżej: 0,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Czynniki decydujące o przyjęciu zakupów internetowych w Nigerii ze szczególnym uwzględnieniem internetu łączącego Nigeryjczyków. Jest to rozwiązanie biznesowe, które pojawiło się wraz z rozwojem łączności z Internetem. Zmienne endogeniczne i egzogeniczne zmotywowały do przyjęcia transakcji zakupów przez Internet na całym świecie, z uwzględnieniem specyfiki środowiskowej. Czynniki, które decydują o akceptacji i użytkowaniu pozostają sednem tego badania. Badania ankietowe rozpoczęte w Internecie umożliwiły Nigeryjczykom. Ankiety zostały przesłane i odesłane za pośrednictwem mediów elektronicznych z powodzeniem. Wyniki badań empirycznych opierały się na zastosowaniu technik analitycznych. Wynik pokazuje, że przyjęcie zakupów internetowych w Nigerii tłumaczy się postrzeganym zaufaniem, ryzykiem, bezpieczeństwem, innowacyjnością, łącznością z Internetem i informacjami o zakupach internetowych. Postrzegane ryzyko i bezpieczeństwo to główne wyzwania związane z przyjmowaniem zakupów przez Internet. Bardzo niski poziom zaufania zniechęca klientów do korzystania z zakupów w internecie. Informacje na temat zakupów w internecie nie są istotne. Aby zakupy w internecie mogły się rozwijać, konieczna jest poprawa. Zintegrowany model adopcji zakupów internetowych w Nigerii był w stanie rozwiązać problem badania/badań.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

ISBN
  • 9786200946911