Szkolenie i rozwój nauczycieli przedmiotów ścisłych w Angoli Piła

Dynamika systemów edukacyjnych i złożoność praktyki nauczycielskiej budzą spojrzenie na konteksty kształcenia nauczycieli, które zapewniają włączenie teorii do praktyki jako czynnika ułatwiającego autonomię osobistą. Kiedy studenci kierunków ścisłych rozpoczynają swoją edukację pedagogiczną, mają …

od 370,51 Najbliżej: 0,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Dynamika systemów edukacyjnych i złożoność praktyki nauczycielskiej budzą spojrzenie na konteksty kształcenia nauczycieli, które zapewniają włączenie teorii do praktyki jako czynnika ułatwiającego autonomię osobistą. Kiedy studenci kierunków ścisłych rozpoczynają swoją edukację pedagogiczną, mają kontakt ze środowiskiem szkolnym i praktyką pedagogiczną. W tej fazie przejścia, od ucznia do nauczyciela, przyszłemu nauczycielowi musi towarzyszyć bardziej doświadczony nauczyciel, poprzez praktyczne procesy nadzoru, w celu zapewnienia rozwoju ludzkiego i zawodowego. Kształcenie początkowe i ustawiczne nauczycieli przedmiotów ścisłych i przyrodniczych zakłada się na poziomie polityki edukacyjnej i badań naukowych jako centralny czynnik umożliwiający przyszłemu nauczycielowi rozwijanie niezbędnych kompetencji, które pozwolą mu na prowadzenie działalności dydaktycznej. W przypadku stażu pedagogicznego w ramach szkolenia wstępnego, nad którym nadzór pedagogiczny sprawuje nauczyciel w danej dziedzinie, nadzór pedagogiczny ma na celu monitorowanie praktyki pedagogicznej w celu rozwijania umiejętności osobistych i zawodowych stażysty.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

ISBN
  • 9786202855259