Sieci społecznościowe i pozyskiwanie klientów w Nigerii Piła

Wpływ sieci społecznych na pozyskiwanie klientów w nigeryjskiej branży bankowej, ze szczególnym uwzględnieniem banków komercyjnych w stanie Imo. Wyzwaniem, które zainspirowało te badania, jest obserwowany brak możliwości tworzenia klientów online przez banki w tej erze transakcji cyfrowych w …

od 320,59 Najbliżej: 0,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Wpływ sieci społecznych na pozyskiwanie klientów w nigeryjskiej branży bankowej, ze szczególnym uwzględnieniem banków komercyjnych w stanie Imo. Wyzwaniem, które zainspirowało te badania, jest obserwowany brak możliwości tworzenia klientów online przez banki w tej erze transakcji cyfrowych w Nigerii w sektorze bankowym. Ramy koncepcyjne zostały zaadaptowane na podstawie modelu pozyskiwania klientów przez Internet NetElixir. Wyniki zostały zatwierdzone przy użyciu formuły Z-test. Pokazuje on, że portal społecznościowy ma bardzo istotny związek z punktem kontaktowym klienta, wglądem w klienta i zaangażowaniem klienta. Wyniki rozwiązały problem, który zainspirował badanie.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

ISBN
  • 9786202850582