Marketing publiczny w zarządzaniu organizacjami publicznymi Piła

Ten raport ze stażu przedstawia w prosty i operacyjny sposób wdrożenie narzędzi marketingu publicznego w organizacji publicznej, opierając się na konkretnym przypadku IEF-Pôle Régional. Misją tej pracy jest zaproponowanie nowego podejścia w zarządzaniu tą organizacją. Celem jest poprawa jakości …

od 262,16 Najbliżej: 0,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Ten raport ze stażu przedstawia w prosty i operacyjny sposób wdrożenie narzędzi marketingu publicznego w organizacji publicznej, opierając się na konkretnym przypadku IEF-Pôle Régional. Misją tej pracy jest zaproponowanie nowego podejścia w zarządzaniu tą organizacją. Celem jest poprawa jakości usług i utrwalenie wizerunku tej instytucji. Niniejsze sprawozdanie jest przeznaczone w szczególności dla kierowników IEF-Pôle Régional, ale także dla menedżerów publicznych, studentów i szerszej publiczności, która chce poznać narzędzia niezbędne do wdrożenia strategii marketingowej w sektorze publicznym.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

ISBN
  • 9786203536003