Yeastar (P560) Opole

Yeastar P560 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze. …

od 4 528,21 Najbliżej: 1,7 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Yeastar P560 centrala telefoniczna, System PBX Serii P. Yeastar Seria P PBX to rozwiązanie przeznaczone głównie dla małych i średnich firm. System PBX Yeastar zapewnia pełne wsparcie. Jest to ekonomiczne rozwiązanie, które zawiera wszystkie niezbędne funkcje, a jednocześnie jest łatwe w obsłudze. Technologie nieustannie rewolucjonizują sposób komunikowania się firm. Coraz więcej MŚP zdaje sobie sprawę, że w swojej strategii cyfrowej transformacji potrzebuje czegoś więcej niż tylko centrali PBX. Dążenie do pozostania konkurencyjnymi zmusza do poszukiwania systemu, który przełamie bariery dystansu oraz zapewni elastyczność i indywidualizację. Dla MŚP, które mają wyższe oczekiwania wobec systemu komunikacji oraz potrzebują profesjonalnego, niezawodnego i elastycznego systemu PBX. Brak funkcji zwiększających wydajność, słabe doświadczenie użytkownika i niemożność dostosowania się do szybko zmieniającego się środowiska biznesowego sprawiają, że system komunikacji jest mniej pożądany. PBX Plus Więcej korzyści i możliwości Yeastar stawia czoła wyzwaniom przez system PBX serii P. Produkt „PBX Plus More” pozwala firmom na nieprzerwaną komunikację przez cały czas w pełnoprawnym systemie. Oprócz samej centrali PBX zapewnia małym i średnim przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie oraz wszystko, co jest praktyczne, a jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych. Dostępna w wersji Appliance, Software i Cloud Edition, seria P zapewnia elastyczne opcje wdrażania, dzięki czemu można je zlokalizować lokalnie lub w chmurze. Równoważenie kosztów i przyszły rozwój wymaga niższych całkowitych kosztów, mniejszej liczby szkoleń i mniejszych wysiłków w zakresie zarządzania. Niezależnie od tego, czy przeprowadzasz zmianę systemu telefonicznego, czy zaczynasz od podstaw. Zasoby komunikacyjne innych firm, w tym telefony IP, CRM, narzędzia do współpracy, można również łatwo zintegrować z serią P. Tworząc spójne rozwiązanie do komunikacji i współpracy oraz przełamując granice systemów. Seria P jest zoptymalizowana dzięki odpowiedniemu zestawowi funkcji, łatwości użytkowania oraz zarządzania, elastyczności i możliwości adaptacji. Więcej niż centrala PBXOprócz samej centrali Yeastar Seria P PBX zapewnia przedsiębiorstwom wizualizację zarządzania połączeniami, komunikację wideo, zaawansowane funkcje centrum obsługi telefonicznej, aplikacje do ujednoliconej komunikacji, łączność w dowolnym miejscu i czasie. Jednocześnie przewyższa wydajność w przeglądarkach, telefonach komórkowych i komputerach stacjonarnych: Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń Klienci Linkus UC Dzięki zestawowi aplikacji dla przeglądarek, systemów Android, iOS, Windows i Mac, klient Linkus UC umożliwia wykonywanie połączeń audio i wideo. Również pozwala na używanie telefonów i komputerów jako telefonów wewnętrznych. Pracownicy mogą pozostawać w kontakcie ze sobą i klientami, gdzie, kiedy i jak chcą: Jeden numer dostępny na dowolnym urządzeniu Zobacz status swoich współpracowników Czat prywatny lub grupowy z możliwością udostępniania plików Wszystkie funkcje rozbudowy biura Odtwarzaj lub transkrybuj wiadomości głosowe Kliknij, aby zadzwonić z dowolnej strony internetowej Kontakty ogólnofirmowe i osobiste Bezpieczny dostęp zdalny za pośrednictwem nazwy domeny dostarczonej przez Yeastar Funkcje biznesowe: Wsparcie BLF Godziny pracy i święta Zablokowane i dozwolone numery Nagrywanie rozmów Równoczesne rejestracje dla telefonów IP Niestandardowe monity Charakterystyczny dzwonek DNIS Numer alarmowy Powiadomienia alarmowe Faks na e-mail Grupowa poczta głosowa Serwer LDAP Rozszerzenie mobilności Muzyka na czekanie Lista odtwarzania muzyki na czekanie Integracja Microsoft Teams Osobiste powitanie w poczcie głosowej Lista PIN Rozszerzenia zdalne Szybkie wybieranie Faks T.38 Poczta głosowa Poczta głosowa na e-mail Połączenie audio WebRTC Funkcje telefoniczne : AutoCLIP Przekazywanie połączeń Monitorowanie połączeń Parkowanie połączeń Odbieranie połączeń Routing połączeń Przekazywanie połączeń Połączenie oczekujące Identyfikator dzwoniącego Routing połączeń oparty na CID i DID Sale konferencyjne Raporty CDR i podstawowe Wybierz według nazwy Bezpośrednie wybieraniewewnętrzne Bezpośrednie wybieranie zewnętrzne DND (nie przeszkadzać) IVR Przywoływanie i domofon Kolejka Grupa kontaktowa Administracja: Centralne zarządzanie Yeastar Automatyczne udostępnianie AMI (interfejs menedżera Asterisk) GUI oparty na sieci Web Pulpit nawigacyjny Szczegółowa rola użytkownika Masowy import i eksport (rozszerzenie, trunk, route, kontakty) Grupa rozszerzeń Wbudowany serwer SMTP Gorący tryb gotowości (urządzenie, oprogramowanie) Dzienniki zdarzeń Powiadomienia o zdarzeniach Dysk sieciowy Kopia zapasowa i przywracanie Dzienniki operacji Bezpieczna komunikacja (SRTP i TLS) Rozwiązywanie problemów Bezpieczeństwo: Egzekwowanie zasad haseł Automatyczna i statyczna obrona Lista dozwolonych adresów IP (chmura) Lista zablokowanych adresów IP Dozwolone adresy IP i kody krajów Certyfikaty (urządzenia, oprogramowanie) Ograniczenie częstotliwości połączeń wychodzących Alerty bezpieczeństwa przez e-mail Unified Communications: Klient sieciowy Linkus Klient mobilny Linkus (iOS i Android) Klient pulpitu Linkus (Windows i MacOS) Yeastar Linkus dla rozszerzenia Google Chrome Obecność Niestandardowy opis obecności CTI (Integracja telefonii komputerowej) Kontakty firmowe i osobiste Klawisz funkcyjny klienta internetowego Wybierz za pomocą klawisza skrótu Transkrypcja poczty głosowej Konferencje audio Zunifikowane przesyłanie wiadomości Poczta głosowa i lista nagrań Wyskakujący adres URL PanelOperatora (Nieograniczona liczba użytkowników, Wysyłanie aktywnych połączeń (przekierowywanie, przekazywanie, rozłączanie, nagrywanie, parkowanie, monitorowanie), Monitoruj stan połączeń (przychodzące, wychodzące, wewnętrzne, zaparkowane, grupa dzwoniąca, kolejka), Ujednolicony status obecności) Najważniejsze funkcje: 100 użytkowników z możliwością rozbudowy do 200 30 jednoczesnych połączeń z możliwością rozbudowy do 60 Możliwość rozbudowy o moduły D30, EX08, EX30 8x portów FXS 8x portów FXO/BRI 4x porty GSM/3G/4G AutoCLIP Wsparcie BLF Nagrywanie rozmów Własne powiadomienia DNIS Muzyka na czekanie Integracja z Microsoft Teams Szybkie wybieranie Fax to e-mail Poczta głosowa Przekazywanie połączeń Przekazywanie połączeń (nadzorowane i ślepe) Połączenia oczekujące Identyfikacja dzwoniącego Sale konferencyjne DID, DOD, DND, DISA, IVR Kolejkowanie połączeń Grupy rozdzwaniania CDR i podstawowe raporty Zarządzanie przez internet i Portal użytkownika Lista zablokowanych IP Panel operatora Monitorowanie statusu połączenia Protokół transportowy UDP, TCP, TLS, SRTP Kodeki głosu G711 (alaw/ulaw), G722, G726, G729A, GSM, Speex, ADPCM, iLBC Kodeki wideo H263, H263P, H264, MPEG4 DTMF In-band, RFC4733, RFC2833, SIP INFO 2x porty Gigabit Ethernet 10/100/1000 Mb/s Zasilanie AC 100-240 V 50/60 Hz 0,6 A maks Wymiary: 440 x 252 x 44 mm Montażu w szafie Rack, 1U Najważniejsze cechy: Opcje w chmurze i lokalne oraz brak kłopotów z konfiguracją Dostarczaj, zarządzaj i monitoruj usługi za pośrednictwem Yeastar Central Management Bez względu na odległość i wybór urządzenia Doskonałe funkcje telefonii obejmujące to, co niezbędne Możliwość prowadzenia zdalnych spotkań Usprawnione operacje dzięki wizualnym czynnościom połączeń Administracja panelowa, która ułatwia wszystko Szczegółowe uprawnienia oparte na różnych rolach użytkowników Lepsza cena Wbudowany mechanizm bezpieczeństwa Zintegrowany model obejmujący więcej możliwości Yeastar P560Bazowa/Max. liczba użytkowników100/200 Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń30/60 Bazowa/Max. liczba agentów Call Center100/200 Max. liczba portów FXS8 Max. liczba portów FXO/BRI8 Max. liczba portów GSM/3G/4G4 Max. liczba portów E1/T1/J11 Możliwość rozbudowy D301 Odczyt/zapis NFC+ Interfejsy Ethernet2 x (10/100/1000 Mbps) Dysk twardy1 złącze SATA (do 2 TB) USB1 (do 2 TB) ZasilaczAC 100-240V 50/60HZ 1.5A max

Specyfikacja

Producent
  • Yeastar
Model
  • P560