Simpla Błotniki Adhd Long 27,5" 29" Czarno Czarne Olsztyn

2,25
2 opinie

BŁOTNIKI SIMPLA ADHD SDL KOMPLET BLACK 27,5-29" Waga: 340 g Materiał: Tworzywo sztuczne – PP, PA, TPE Mocowanie: Trzon widelca, sztyca siodła Rozmiar koła: 27,5” - 29” (wersja long) Uwagi: Dwukomponentowa dzielona konstrukcja do wszystkich typów rowerów Błotnik przedni ADHD SDF to nowoczesna, …

od 134,50 Najbliżej: 5,2 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

BŁOTNIKI SIMPLA ADHD SDL KOMPLET BLACK 27,5-29" Waga: 340 g Materiał: Tworzywo sztuczne – PP, PA, TPE Mocowanie: Trzon widelca, sztyca siodła Rozmiar koła: 27,5” - 29” (wersja long) Uwagi: Dwukomponentowa dzielona konstrukcja do wszystkich typów rowerów Błotnik przedni ADHD SDF to nowoczesna, dzielona konstrukcja, umożliwiająca niezależne zakładanie przedniej bądź tylnej części błotnika. Szybki montaż i wygodne użytkowanie umożliwia zatrzaskowy adapter SPEEDclick, który wkręcany jest do trzonu widelca. Konstrukcja jego elementów rozporowych pozwala na montaż w zakresie od 18 - 36 mm, pasuje również do widelców 1,5”. Dodatkowo powierzchnie styczne do otworu zostały pokryte elastycznym tworzywem zapobiegającym ślizganiu się w otworze. Elastyczne tworzywo zostało zastosowane również w konstrukcji błotnika, co obniża jego masę oraz nadaje niepowtarzalny efekt wizualny. Odblaski mogą ocalić życie!!! Zgodnie z tym hasłem błotnik został wyposażony w odblaskowy element mający na celu zwiększenie widoczności i bezpieczeństwa rowerzysty. Błotnik tylny ADHD SDR to nowoczesna, dwukomponentowa konstrukcja, powielająca wszystkie zalety wielokrotnie nagradzanego błotnika HAMMER. Obojętnie czy w miejskim tłoku, czy jadąc po bezdrożach, użytkownicy docenią go za niepowtarzalny design oraz komfortową regulację. Pasuje do wszystkich typów rowerów, tą uniwersalność zapewnia mu możliwość zamocowania na sztycy pod siodłowej lub poniżej na ramie za pomocą specjalnego zapięcia SPEEDclamp, które łączy w sobie zalety obejmy śrubowej i mocowania na opaskę. Sprawdzona widełkowa konstrukcja i wykorzystanie podwójnego przegubu umożliwia idealne dopasowanie błotnika do ergonomii ramy i koła. Szeroka płetwa wykonana z tworzywa high impact zapewnia maksimum ochrony podczas jazdy w każdym terenie. Dodatkowo wykorzystanie elastycznego tworzywa obniża wagę błotnika. W części tylnej umieszczony jest element odblaskowy poprawiający widoczność rowerzysty.

Specyfikacja

Producent
  • Simpla
Rodzaj
  • Komplet
Rodzaj mocowania
  • Szybki montaż
Kolor
  • Czarne
Materiał
  • Tworzywo sztuczne
Średnica koła
  • 28
Waga
  • 340 g
Model
  • ADHD SDL

Opinie Simpla Błotniki Adhd Long 27,5" 29" Czarno Czarne Olsztyn

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
2,25 na podstawie 2 opinie
  • Użytkownik Ceneo
    0,5
    Totalne dno. błotnik przedni montowany na zatrzask odpada w czasie jazdy (zarówno część przednia jak i tylna) ,błotnika tylnego nie można ustawić ponieważ przy mocniejszym dokręcaniu przekręcimy nakrętkę w plastikowym uchwycie (błotnik opadł na koło w czasie jazdy). Kupiłem bo to podobno polski produkt. Jak widać na zdjęciu dodatkowo błotnik jest krzywy. Nie polecam też sklepu bjsport.pl w którym kupiłem pseudobłotniki ponieważ nie raczyli mi odpisać czy mogę to odesłać do paczkomatu.
    • jakość
    • wygoda
  • Użytkownik Ceneo
    4
    Mam mieszane uczucia. Wykonanie jest w porządku, połączenie plastiku z gumą zapewnia zdecydowanie lepsza osłonę niż sam plastik. Tylny błotnik jest super właściwie ciężko się do czegokolwiek przyczepić. Nie lata na boki ma długość odpowiednią do kół 29" i sprawia bardzo pozytywne wrażenie. Problem jest z przednim błotnikiem. W rowerze Kross Hexagon 6 2019 montaż w sposób właściwy (krótsza część z przodu) jest bardzo problematyczny (kończy się stukaniem i tarciem o ramę przy każdym skrzywieniu koła). Montaż odwrotny rozwiązuje ten problem. Niestety jest jeszcze inny problem, bardziej upierdliwy. Sposób wpinania przednich błotników jest słaby i przy dynamicznej jeździe potrafią się wypiąć. Bardzo wątpliwa przyjemność, gdy musisz się zatrzymać i szukać błotnika. W tej sytuacji są tylko 2 opcje odpinać albo skleić na stałe.