Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości Nowy Sącz

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę …

od 44,10 Najbliżej: 22 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy potencjalny kandydat o pracę sprzedaje szefowi historię o tym, jak zmieni jego firmę, podobnie jak mężczyzna sprzedaje kobiecie, że ta decydując się na związek z nim, będzie szczęśliwa. Sprzedaż jest wszędzie, a rynek matrymonialny, gospodarczy, intelektualny, emocjonalny czy rodzinny nie różnią się od siebie fundamentami, bo każdy z nich opiera się na interakcji między dwoma podmiotami, z których jeden ma ofertę wartości dla drugiego. Mateusz Grzesiak na bazie praktycznej psychologicznej wiedzy, latach własnych międzynarodowych doświadczeń sprzedażowych i obserwacji najskuteczniejszych specjalistów od handlu opracował uniwersalny model sprzedaży: MasterSales. Jego pierwsza część, czyli Inner Game, tłumaczy zasady budowania pierwszego wizerunku oraz używania języka ciała w celu zrobienia jak najlepszego wrażenia. Druga część – Relations Game – uczy technik służących do budowania relacji i zaufania, a także określania jego potrzeb. Część trzecia to Sales Game — bezpośrednio dotyczące narzędzi zamykających sprzedaż produktu bądź usługi. Każde z tych narzędzi jest tak opisane i zaprezentowane, by nadawało się od razu do zastosowania zarówno przez rasowego handlowca, jak i osoby z innych branż, świadome, że sprzedaż jest jedną z najważniejszych umiejętności życiowych. Spis treści: Wstęp (9) Istotność sprzedaży (11) Polska mentalność (15) Model MasterSales (19) Inner Game (23) Sympatia i kompetencja (25) Autorytet (28) Kategorie (32) Archetypy (34) Pozycje (43) Wzrok (46) Gestykulacja (50) Dotyk (73) Chodzenie (76) Odległość (77) Niepowtarzalność (78) Motywacja (80) Dystans do siebie (84) Ciekawość (86) Zmiana wrażenia (88) Błędy wizerunkowe (89) Relations Game (93) Social jiu-jitsu (95) Raport niewerbalny (99) Raport werbalny (102) Etapowość (107) Zaufanie (109) Potrzeby (119) Demografia (119) Psychografia (127) Emocje (136) Lojalność (144) Future pace (147) Backtrack pace (149) Telefon (150) E-mail (151) Zasady komunikacji (152) Sales Game (157) Wątpliwości (159) Definiowanie produktu (168) Elevator speech (171) Promocje (174) Język korzyści (177) Pytania (179) Odpowiadanie (181) Wiele osobowości (182) Rama inwestycji (183) Umawianie spotkań (185) Cross-sale (187) Rekomendacje (188) Testymoniale (189) Buyers remorse (190) Techniki perswazyjne (191) Epilog (195) O autorze: Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie oraz doktorem nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Szkoli międzynarodowo od kilkunastu lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Jako terapeuta wspiera ludzi w rozwiązywaniu problemów osobistych, a jako konsultant pomaga organizacjom osiągnąć zaplanowane cele w zakresie zarządzania i marketingu. Napisał 21 książek, spośród których najpopularniejsze to: Personal branding, czyli jak skutecznie zbudować autentyczną markę osobistą. Wiele z nich zyskało status bestsellerów sprzedaży i zostało nagrodzonych. Dr Mateusz Grzesiak w znaczący sposób przyczynił się do powstania, a następnie spopularyzowania rynku rozwoju osobistego w Polsce. Media nazywają go „najpopularniejszym psychologiem w Polsce”.

Specyfikacja

Wybrani autorzy
  • Mateusz Grzesiak
Wybrane wydawnictwa
  • Onepress
Rok wydania
  • 2016
Ilość stron
  • 208