Zdjęcie Honda BF 2,3 LCHU Silnik zaburtowy - Nowy Dwór Mazowiecki

Honda BF 2,3 LCHU Silnik zaburtowy Nowy Dwór Mazowiecki

4,5
2 opinie

Honda silnik zaburtowy BF 2,3 LCHU to najmniejszy, najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy przeznaczony do napędu niewielkich łodzi i pontonów. Żaden inny, nie jest aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli często zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz zabrać silnik do domu, chwyć go jedną ręką, …

Ostatnia znana cena: 3490,00 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Podobne produkty nowe i używane

Opis

Honda silnik zaburtowy BF 2,3 LCHU to najmniejszy, najlżejszy, kompaktowy silnik czterosuwowy przeznaczony do napędu niewielkich łodzi i pontonów. Żaden inny, nie jest aż tak prosty w obsłudze. Jeżeli często zmieniasz łowiska lub po wyprawie chcesz zabrać silnik do domu, chwyć go jedną ręką, przenieś bez wysiłku i włóż do bagażnika samochodu. A kiedy po wyprawie dotrzesz już do domu - bądź spokojny, bo możesz mieć najdłuższą gwarancję.   Wprowadziliśmy wiele ulepszeń w systemie spalania, tak aby ten mały silnik dysponował większą mocą przy zachowaniu niskiej wagi. W efekcie silnik ma najlepszy stosunek mocy do masy w swojej klasie. Sterujesz bez najmniejszego wysiłku Ustalasz kurs, regulujesz prędkości i kierunek nie odrywając ręki od rumpla sterowego. BF 2,3 LCHU to najmniejszy i jedyny silnik z dostępnych na rynku z biegiem neutralnym, który załącza się automatycznie po dodaniu gazu.  Lżej pod każdym względem Silnik zaburtowy BF 2,3 LCHU jest tak lekki jak kiedyś niewielkie silniki 2-suwowe. Przy zachowaniu niewielkiej wagi oferuje jednak więcej komfortu i jest znacznie prostszy w obsłudze. Wyposażony w zintegrowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra potrafi pracować około godziny na pełnym gazie, a gdy delikatniej obchodzisz się z przepustnicą możesz płynąć nawet ponad dwie godziny na tym jednym zbiorniku paliwa. Automatyczne sprzęgło załącza napęd po dodaniu gazu Manetka gazu umieszczona na rumplu sterowym . Chłodzony powietrzem : ultra-lekki i łatwy w obsłudze Odporny jak żaden inny na uszkodzenia podczas eksploatacji Wbudowany zbiornik paliwa o pojemności 1 litra Tłumik dolotowy zmniejsza hałas Dwa ergonomiczne uchwyty do przenoszenia Awaryjny wyłącznik zapłonu z linką bezpieczeństwa 3600 obrót - bardzo duża zwrotność w każdym kierunku. Specjalne ustawienie do pływania na płytkiej wodzie Możliwość ustawienia przepustnicy gazu w dowolnej pozycji Łatwy do przenoszenia. Parametry Techniczne:  Model: BF 2,3LCHU Silnik 1-cylindrowy: Pojemność 57 cm3  Typ silnika: 4 suwowy OHC Moc silnika: 2,3 KM / 5.000-6.000 obr. / min. Chłodzenie silnika: Powietrze Chłodzenie kolumny i wydechu spalin: Woda Wydech spalin: Podwodny Zapłon: Tranzystorowy  Rozruch ręczny: Tak Zasilanie: Gaźnik Sterowanie rumplem: Tak Bieg neutralny: Tak Załączenie biegu: Automatyczne po dodaniu gazu (sprzęgło odśrodkowe) Bieg wsteczny: Obrót silnika 3600 Zbiornik paliwa (litry): Wewnętrzny 1litr Kontrola poziomu oleju: Okienko kontrolne Podnoszenie ręczne: Tak Oporownik obrotu kolumny: Tak Sterowanie gazem w rumplu: Tak Obrót kolumny o 360 stopni: Tak Trymowanie i podnoszenie ręczne: Pozycje 4+1 Ładowanie akumulatora: Nie  Powłoka antykorozyjna: Tak Anodowe zabezpieczenie antykorozyjne: Tak Wyłącznik bezpieczeństwa: Tak  Wysokość pawęży (mm): 571 Ciężar (kg): 14,3 Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94): Sterowanie rumplem - 83 dB(A)

Specyfikacja

Producent
  • Honda
Model
  • BF 2,3 LCHU

Opinie Honda BF 2,3 LCHU Silnik zaburtowy

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,5 na podstawie 2 opinie
  • m...2
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    spelmia swoje zadanie, jestm bardzo zadowolony, dobry zakup
  • Użytkownik Ceneo
    4