Zdjęcie Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2)  - Mielec

Apple Care Protection Plan Dla 13'' Macbook Pro (M2) Mielec

Serwis i wsparcie W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego1. Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne2, aby uzyskać …

Ostatnia znana cena: 1093,49 zł Najbliżej: brak

Liczba ofert: 0

Opis

Serwis i wsparcie W ramach planu ochrony AppleCare Protection Plan dla Maca firma Apple zapewnia nawet trzyletni okres fachowego wsparcia technicznego oraz dodatkowe opcje serwisu sprzętowego1. Po zakupie planu AppleCare Protection Plan wystarczy jedno połączenie telefoniczne2, aby uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące Maca, macOS i aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote i nie tylko. Podczas zagranicznych podróży możesz korzystać z obsługi serwisowej w lokalnych punktach naprawy na całym świecie. Świadczenia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do prawa konsumenta do bezpłatnej naprawy, wymiany, obniżenia ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty przez sprzedawcę, jeśli w momencie dostawy towar nie był zgodny z zawartą umową sprzedaży. Zgodnie z polskim Kodeksem Cywilnym konsument może zgłaszać roszczenia z tego tytułu przez dwa lata od dostawy towaru. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Jak wykupić plan ochrony AppleCare Protection Plan Plan ochrony AppleCare Protection Plan możesz kupić razem z nowym komputerem Mac. Albo osobno, przed upływem 12 miesięcy od zakupu Maca u autoryzowanego sprzedawcy Apple (wymagane będzie podanie numeru seryjnego) lub telefonicznie, pod numerem 00800 4411875 (wymagane będzie podanie numeru seryjnego). KWsparcie pod jednym adresem Ponieważ firma Apple projektuje komputer, system operacyjny, jak i wiele aplikacji, Mac jest prawdziwie zintegrowanym systemem. Tylko plan AppleCare Protection Plan zapewnia kompleksowy serwis i wsparcie ekspertów Apple, pozwalając na rozwiązanie większości problemów w trakcie jednej rozmowy telefonicznej. Priorytetowy dostęp do ekspertów Apple na czacie lub przez telefon Dostęp do lokalnych punktów naprawy Apple na całym świecie3 Dodatkowe opcje serwisu sprzętowego Apple Plan ochrony AppleCare Protection Plan zapewnia nawet trzyletnie dodatkowe opcje serwisu sprzętowego, w tym części zamienne i naprawy sprzętu wykonywane przez autoryzowanych serwisantów Apple na całym świecie. Ochrona serwisowa obejmuje następujące elementy: Komputer Mac Baterię1 Dołączone akcesoria, np. zasilacz Pamięć (RAM) firmy Apple Napęd SuperDrive USB firmy Apple Wsparcie dotyczące oprogramowania W domowym zaciszu, w biurze czy w podróży — zawsze możesz zwrócić się do ekspertów Apple z pytaniami na różne tematy związane z systemem, takie jak: Korzystanie z macOS oraz iCloud Pytania dot. aplikacji Apple, takich jak Zdjęcia, iMovie, GarageBand, Pages, Numbers, Keynote, oraz profesjonalnych aplikacji, takich jak Final Cut Pro, Logic Pro i nie tylko. Nawiązywanie połączeń z drukarkami i sieciami bezprzewodowymi Informacje producenta (1) Zakupu planu ochrony AppleCare Protection Plan należy dokonać w ciągu 12 miesięcy od pierwotnej daty nabycia komputera Mac. Plan zapewnia możliwość korzystania z dodatkowych opcji naprawy nawet przez trzy lata od pierwotnej daty zakupu komputera Mac. Uprawnienia z tytułu planu ochrony AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do uprawnień konsumenta wynikających z przepisów prawa. Aby uzyskać szczegółowe informacje, kliknij tutaj. Ochrona serwisowa obejmuje tylko Maca oraz dołączone do niego fabrycznie oryginalne akcesoria na wypadek spadku pojemności baterii poniżej 80% pojemności pierwotnej. (2) Może być pobierana opłata jak za lokalne połączenie telefoniczne. (3) Dostępność opcji serwisowych zależy od kraju, w którym zlecana jest usługa, oraz lokalizacji serwisu Apple z autoryzacją do obsługi urządzeń. Produkty oddane do serwisu mogą być wymienione lub naprawione z użyciem części równoważnych nowym pod względem działania i niezawodności. Apple może też zwrócić się do klienta o samodzielną wymianę gotowych do zainstalowania części. Świadczenia z tytułu planu AppleCare Protection Plan stanowią dodatek do wszelkich praw wynikających z przepisów o sprzedaży konsumenckiej obowiązujących w systemie prawnym klienta. Wykupienie planu nie jest obowiązkowe przy zakupie objętego nim sprzętu. Szczegółowe informacje zawarte są w warunkach świadczenia usługi dostępnych pod adresem www.apple.com/legal/sales-support/applecare/appgeos.html.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • Apple
Kod producenta
  • SF8T2ZMA