Pierścień centrujący dystansowy 106,1/67,1 - nr.136 - 67,1 \ 106,1 Lublin

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne …

od 10 Najbliżej: 17 km

Liczba ofert: 1

Oferta sklepu

Opis

Pierścienie centrujące do felg aluminiowych montowane są w przypadku występowania różnicy pomiędzy średnicą otworu centralnego felgi a średnicą piasty. Pierścień centrujący odpowiada za centryczne ułożenie felgi na piaście pojazdu i gwarantuje prawidłowe funkcjonowanie układu jezdnego. Dokładne dopasowanie rozmiaru pierścienia dystansowego jest kluczowe, w grę wchodzą dziesiętne części milimetra. Podczas dobierania pierścienia powinniśmy kierować się danymi katalogowymi pojazdu i producenta felg. Jeżeli nie mamy do nich dostępu, pomiar należy wykonać z użyciem precyzyjnej suwmiarki, najlepiej z dokładnością do 0,1 mm. Przy doborze pierścienia można dokonać zaokrąglenia jednego z wymiarów o 0,1mm - taka różnica nie spowoduje negatywnych skutków, jednak większa może spowodować zbyt duże luzy między felgą a piastą. Brak lub niewłaściwe dopasowanie pierścienia centrującego do felgi może powodować szereg niepożądanych skutków. Drgania na kierownicy, tzw. bicie koła, wyraźnie odczuwalne podczas jazdy, już od niewielkich prędkości. Przyspieszone zużycie elementów zawieszenia i układu kierowniczego w samochodzie. Zwiększony poziom hałasu słyszalnego w kabinie. Stopniowe wyrabianie się gwintów w otworach montażowych felgi, które mogą utrudnić ponowny montaż kół lub wręcz, w wyniku nacisków, śruby montujące felgę mogą pęknąć w czasie jazdy i spowodować odpadnięcie koła! Konieczność wymiany szpilek montażowych. Jak dobrać pierścień centrujący? Zmierz lub ustal wymiary (wg. poniższego schematu z piasty koła i felgi): ŚREDNICĘ OTWORU CENTRALNEGO W FELDZE - wymiar ten będzie odpowiadał ŚREDNICY ZEWNĘTRZNEJ PIERŚCIENIA ŚREDNICĘ PIASTY (tj. KOŁNIERZA CENTRUJĄCEGO) - wymiar ten będzie odpowiadał ŚREDNICY WEWNĘTRZNEJ PIERŚCIENIA Oferowane przez nas pierścienie centrujące wykonane są z bardzo mocnego tworzywa, które dobrze znosi wysokie temperatury i charakteryzuje się podwyższoną odpornością na ścieranie. Zaopatrujemy zarówno klientów indywidualnych i jak i duże hurtownie. Lista najpopularniejszych marek samochodów dla poszczególnych rozmiarów piast: 54,1 - Hyundai / Mazda / Subaru / Suzuki / Toyota 56,1 - Honda / Subaru / Kia / Mitsubishi / Rover 56,6 - Daewoo / Opel 57,1 - Seat / Skoda / VW / Audi / Chrysler 58,1 - Alfa Romeo / Fiat / Lancia 59,1 - Nissan / Subaru 60,1 - Nissan / Renault / Toyota / Lexus / Dacia 63,3 - Ford / Jaguar / Volvo / Land Rover 63,4 - Ford / Mazda 64,1 - Honda / Rover 65,1 - Citroen / Opel / Peugeot / Saab / Volvo 66,1 - Nissan / Infiniti / Dacia / Opel 66,6 - Mercedes Benz / Porshe / Audi / Mini 67,1 - Ford / Hyundai / Kia / Mazda / Mitsubishi / Volvo 71,6 - Audi / Chrysler / Dodge / Jeep 72,6 - BMW / Land Rover / Mini 74,1 - BMW

Specyfikacja

Producent
  • ATS
Średnica wewnętrzna - piasta (mm)
  • 67,1