L'Oreal Paris Unbelieva Brow Żel do brwi 104 Chatain 3,4 ml Kraków

4,33
29 opinii

L'Oreal Paris Unbelieva Brow Żel do brwi  Tusz do brwi Unbelieva'Brow ma wodoodporną formułę, której efekt utrzymuje się do dwóch dni*. Bądź niezwykła z idealnie podkreślonym długotrwałym makijażem brwi. Wypróbuj różne odcienie i zyskaj niezwykły efekt - naturalny lub bardziej intensywny. …

od 50,99 Najbliżej: 1,2 km

Liczba ofert: 10

Oferta sklepu

Opis

L'Oreal Paris Unbelieva Brow Żel do brwi  Tusz do brwi Unbelieva'Brow ma wodoodporną formułę, której efekt utrzymuje się do dwóch dni*. Bądź niezwykła z idealnie podkreślonym długotrwałym makijażem brwi. Wypróbuj różne odcienie i zyskaj niezwykły efekt - naturalny lub bardziej intensywny. Znajdź swój odcień i dopasuj go do swojego stylu makijażu brwi. *Test samooceny, 109 osób. Korzyści Wodoodporna formuła Sposób użycia Delikatnie rozprowadź produkt na brwiach i wypełnij przerzedzenia. Użyj skośnej szczoteczki, aby podkreślić brwi i nadać im kształt. Na koniec przeczesz brwi szczoteczką i gotowe!

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Marka
  • L’Oreal
Rodzaj
  • Żele
Kolor
  • Brązowe
Produkt wodoodporny
  • Tak
Dystrybucja
  • None

Opinie L'Oreal Paris Unbelieva Brow Żel do brwi 104 Chatain 3,4 ml Kraków

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Ocena ogólna
4,33 na podstawie 29 opinii
  • Użytkownik Ceneo
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super żel . Utrzymuje się nawet parę dni
  • s...a
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Ładnie modeluje brwi.
    • popielate odcienie
    • trwały
  • y...2
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Bardzo przydatny
  • m...3
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Super, polecam
  • p...h
    5
    Opinia została napisana przez użytkownika, który kupił produkt.
    Daje mega efekt