Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony Katowice

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej …

od 14,90 Najbliżej: 13 km

Liczba ofert: 3

Oferta sklepu

Opis

Jeśli nie masz własnych marzeń, przez całe życie będziesz pracować nad spełnianiem cudzych! Termin jednorożec w odniesieniu do innowacyjnych, wartych co najmniej miliard dolarów startupów technologicznych pojawił się po raz pierwszy w 2013 roku i od razu zelektryzował świat. Wówczas do tej kategorii zaliczało się czterdzieści firm. Dziś stajnia jednorożców jest liczniejsza, rezyduje w niej bowiem ponad sześćset startupów, wywodzących się przede wszystkim z USA i Chin. Jednorożce, choć rozbudzają wyobraźnię i marzenia biznesowych wizjonerów na całym świecie, wciąż pozostają tworami nieco tajemniczymi. Podobnie jak tajemniczy jest klucz do ich sukcesu. Ta książka jest adresowana właśnie do Ciebie. Bo masz pomysł i czujesz, że mógłbyś go spieniężyć, tylko jeszcze nie wiesz jak. Bo dysponujesz wiedzą z zakresu technologii i potrafisz zgromadzić wokół siebie zespół projektowy. Bo wierzysz w siłę idei, ciężką pracę, skuteczność uporu i w to, że na końcu drogi czeka tak upragniony przez Ciebie finisz - marka, którą pozna cały technologiczny świat, wdzięczność korzystających z niej ludzi i pieniądze. Miliard dolarów. No, może ciut mniej. A właściwie dlaczego mniej? Skoro marzysz o jednorożcu, musisz mierzyć wysoko. Musisz też sporo się dowiedzieć, między innymi: Czym charakteryzują się największe jednorożce i w czym warto je naśladować O czym trzeba pamiętać przy budowaniu jednorożca Gdzie szukać sprzymierzeńców na trudnej drodze do sukcesu i pieniędzy Kogo i czego jednorożec koniecznie powinien unikać Na czym polega promowanie technologicznych innowacji i jakie narzędzia są do tego niezbędne Spis treści: Wprowadzenie 7 Wprowadzenie DO WYDANIA II 11 Uwierz w siebie, ale zejdź na ziemię 12 CZĘŚĆ I. WIEDZA I PRACA Rozdział 1. Jednorożce istnieją 15 Nie liczą się zasoby, tylko zaradność 15 Narodziny jednorożców 17 Żyj w przyszłości 19 Wpadnij w nałóg działania 22 Nie zatrzymuj się na aplikacji 23 Rozważ stworzenie platformy 25 Startup to nie zabawa 27 Rozdział 2. Motywacja do działania i szukanie problemu 31 Zdobywanie wiedzy w XXI wieku 31 Wzoruj się na innych 33 Zdefiniuj swój problem 41 Dlaczego warto tworzyć platformy 46 Pora na twój startup musi być dobra idealna 51 Dobry biznes nie jest zły 54 To jak stworzyć ten model biznesowy? 67 Rozdział 3. Nigdy nie uważaj się za eksperta 75 Ucz się na czyichś błędach 75 Bądź w czymś autentycznie dobry 77 Zatrudniaj swoje słabości 79 Co takiego daje współzałożyciel? 80 Na co trzeba uważać? 82 Główne kompetencje trzymaj w domu 83 Nie musisz tego znać i umieć. Ale możesz 84 Gdzie rozszerzać wiedzę? 89 Wystarczy sięgnąć 91 CZĘŚĆ II. EKSPERYMENTY I NARZĘDZIA Rozdział 4. Jak wygrać z konkurencją, czyli marketing mix 95 Osiągnąć dużo małym kosztem 95 Do kogo skierować przekaz marketingowy? 97 Czego marketingowiec ci nie zdradzi 99 Narzędzia, narzędzia i jeszcze raz pomiary 101 SEO, czyli pozwól się znaleźć 104 E-mail marketing, czyli z klientem "na ty" 115 Referral marketing, czyli "kupiłem to i polecam!" 137 Pozyskiwanie leadów, czyli "skąd wziąć klientów" 145 Conversion rate optimization, czyli "poprawianie wyniku" 162 O wszystkim i tak zdecyduje cena 165 Gospodarka cyfrowa - tu rozpocznij 173 Rozdział 5. Wykorzystaj społeczność, ale zacznij od siebie 175 Więcej za mniej 175 Jak tworzyć biznes - nastawienie zaradnego przedsiębiorcy 177 Społeczność w roli twojego pracownika 187 Czy jesteś gotów na skalowanie? 199 VC niezbędne w tworzeniu jednorożca 209 CZĘŚĆ III. ODWAGA I SKALOWANIE Rozdział 6. Tworzenie jednorożca 213 Pomówmy o pieniądzach 213 Jednorożec? Raczej zebra! 220 Ile za ile? 225 Istotne formalności 228 Co zrobić z pieniędzmi? 232 Rozdział 7. Urojenia jednorożców 235 Ważna lekcja, czyli czego NIE robić 235 Pierwsza rzecz: koszty 238 Druga rzecz: uwzględnij to, co nieoczekiwane 253 Trzecia rzecz: głównie ciężka praca, a nie "fun" 257 Zapraszam do współpracy 261 Od autora. Wystarczy mieć rację tylko raz 263 Dodatek. Polecane źródła i narzędzia 267 Newslettery 267 Informacje, blogi nt. startupów, technologii, trendów 268 Blogi dla inwestorów i przedsiębiorców 268 Narzędzia marketingowe, SEO, dla startupów 269 Zestawy startowe dla przedsiębiorców 269 Budowanie linków SEO 269 Dodatkowe porady 270 Bibliografia 271 Część I. Wiedza i praca 271 Część II. Eksperymenty i narzędzia 274 Część III. Odwaga i skalowanie 278 O autorze: Grzegorz Kubera — autor książki serigalatech.pl/teraz możesz zobaczyć, czym zajmuje się teraz, w tej konkretnej chwili.

Specyfikacja

Podstawowe informacje

Autor
  • Grzegorz Kubera
Wybrane wydawnictwa
  • Helion
Okładka
  • Broszura
Rok wydania
  • 2021
Ilość stron
  • 280
ISBN
  • 9788328364783
Model
  • miękka